Як все починалося

У нашого клієнта Юрія Бакая є бізнес в Америці - консалтингова компанія MindCruncher - яка на той час вже багато років допомагала стартап-проектам та невеликим компаніям із обмеженими бюджетами вийти на ринок США. З поточним сайтом були проблеми:

  • дизайн сильно застарів;
  • сайт складний для сприйняття;
  • немає місця для корисної інформації

Результат роботи

Постановка завдання клієнтом

MindCruncher ставив перед новим сайтом такі цілі:

  1. Отримати нових клієнтів;
  2. Показати, що компанія жива та сучасна;
  3. Показати зростання клієнтів і конкурентні переваги;
  4. Показати весь обсяг послуг;
  5. Відповісти на часті запитання.

Ще був ряд побажань по візуального компонування: на стартовій сторінці основні моменти винести у вигляді інфографіки (які завдання клієнт вирішить, звернувшись до МindСruncher?; географія клієнтів; можливо якийсь графік для відображення досвіду; зростання клієнтів по роках; перелік найчастіших питань з відповідями)

Розробка проекту

Цикл розробки корпоративних сайтів в Evergreen:

Ми почали вникати та аналізувати нішу для того, щоб зрозуміти, що являє собою сайт консалтингової компанії в США і які основні акценти роблять конкуренти.

Перше що ми побачили - всі нішеві сайти зроблені в старому дизайні і не викликають довіри, особливо сильно ми сумнівалися, що такий формат подачі інформації викликатиме довіру у директорів і власників бізнесу. Найпоширенішими помилками були гори погано структурованого тексту на внутрішніх сторінках, нечитабельні шрифти, було незрозуміло чим компанії відрізняються від сотень подібних (немає УТП - унікальної торговельної пропозиції), інформації що компанії "живі" і працюють, статистики за кількістю клієнтів.

Загалом, в результаті аналізу ми зрозуміли, що необхідно працювати над довірою клієнтів, показати УТП компанії, показати з якими клієнтами вона працює, зростання клієнтів по роках, тривалість роботи з ними, познайомити майбутніх клієнтів з власником, дати FAQ з відповідями на часто задаються питання.

Обговоривши з клієнтом наше бачення майбутнього сайту, та отримавши від нього згоду з тим, що ми мислимо в одному напрямку - ми взялися за розробку прототипу.

Розробка прототипу

Нашим головним завданням було зробити зручний конверсійний сайт, який дасть ліди та звернення клієнту.

Розробку прототипу ми починаємо з опрацювання персон. Персона - це портрет відвідувачів, для яких ми робимо проект. На цьому проекті у нас їх було три, персони створювали в залежності від цілей: разового звернення, середньої тривалості, та довготривалої і тісної співпраці.

Після обговорення структури сайту та опрацювання персон, ми розпочали розробку прототипу - хотів би я так написати, але ні.

Так як Юрій був зайнятий у відрядженнях, і часу на підготовку матеріалів майже не було, ми чекали матеріали і загалом близько 2-х тижнів поступово вставляли в прототип той матеріал, який клієнт встигав готувати.

Перший варіант прототипу

Юрій попросив внести невеликі правки та розповісти, чому вихід на американський ринок "без підтримки" є досить ризикованим кроком і в чому цінність MindCruncher. Перед етапом дизайну зібрали весь матеріал та додали його в прототип.

Фінальний варіант прототипу


Повна його версія доступна за посиланням http://dev.evergreens.com.ua/designer/mindcruncher/proto/final

Дизайн

Процес дизайну почали зі створення та обговорення дошки настрою (moodboard), в цьому документі ми збираємо успішні на наш погляд приклади стилістики для майбутнього проекту. Далі - просимо клієнта прокоментувати те, що сподобалося / не сподобалося і чому.

Після отримання зворотного зв'язку по moodboard'у та вибору стилістики, ми взялися за промальовування концептів.
Мудборд допоміг нам зрозуміти - що подобається клієнту, і ми змогли запропонувати 8 різних концептів дизайну. Після обговорення з клієнтом ми зупинилися на трьох із яких затвердили один.

Затверджений концепт

Далі ми намалювали адаптивну версію для планшета і телефону.

Верстка проекту

Складність була в розробці павутини на першому екрані

та в розділі FAQ

Після великої кількості витрачених годин на реалізацію, нам довелося відмовитися від цієї затії, оскільки постійно щось неправильно працювало при тестуванні в різних браузерах.

Розробка на MODx

Цей проект допоміг нам підготувати каркас для подальших розробок лендінгових сайтів. У каркас увійшов MODx, набір необхідних компонентів (геотаргетинг, багатомовність, компонент блокової збірки, ajax обробка форм) і набір кастомних обробників для прискорення збірки.
З особливостей розробки був перехід на безпечний протокол https. Складнощі були в тому, що сайт одночасно працював як на http так і на https. Через це були проблеми з роботою компонентів (в деяких випадках не працював ajax) і постійним розлогінюванням користувача з адмінки. Вирішили це питання примусовим перенаправленням на https версію сайту на стороні cms.

Замість висновку

Сьогодні сайт виглядає так: https://mindcruncher.com/
Він отримав нагороду на behance https://www.behance.net/gallery/36843503/Mindcruncher, номінації на кращий сайт дня на http://www.csswinner.com/, http://www.designnominees.com/ і http://www.cssawds.com/nominee/mindcruncher/.

Проект був запущений за 4 місяці з урахуванням прототипування, дизайну, верстки, розробки, тестування та узгодження з клієнтом.

Відгук клієнта після запуску:

Юрій Бакай

mindcruncher.com
I have my company for 12 years now, and all that time I needed a good website. During those years I met and worked with number of teams and did a few versions of my site. Was never completely satisfied for different reasons, maybe my own 20 years of development experience made me too demanding. Only when I started to work with Evergreens I realized that I finally found a team I’m happy with. It is hard to find developers who can demonstrate all the necessary qualities together: high product quality; professional approach in design and development when everybody knows their part and shows outstanding performance; good timing – they’ve met all deadlines; decent prices; nice customer support – efficient, persistent yet not annoying... I was very pleased when I saw such an effort from Evergreens to make a good product as if they care about my project even more then I did. It was very important to me. I‘m happy to say that my search for a team of designers/developers is over, I already took a second project to Evergreens and will bring more when I have them.
Thank you!

Про результати, яких вдалося досягти за допомогою нового сайту за перший рік роботи:

По-перше, чисто іміджевий: в нинішній час з огляду на те, що я працюю з IT було абсолютно непристойно залишатися без сайту. Зараз люди можуть зайти подивитися і переконатися, що це не якась одноденка, а нормальна компанія. На жаль, цей результат ніяк НЕ оцифровується, але я сам відчуваю різницю.
Наявність сайту дала можливість створити новий канал отримання контактів /лідів. Навіть зараз, коли сайт особливо не розкручений, набагато більше людей звертаються з питаннями через форму на сайті ніж я очікував. І хоча я поки нових клієнтів таким чином не отримав, сподіваюся - цей канал в якийсь момент запрацює.
І нарешті наявність сайту дає більше можливостей для поширення інформації про те, що я роблю.

26.02.2017
Рейтинг: 5 / 5 (1)