Кілька місяців тому у нас сильно виріс показник відмов по Google Analytics. Ми зробили стандартний набір дій, який рекомендують робити в Мережі: створили в Google Analytics звіт "без павуків і ботів" (Налаштування  "Фільтрація роботів"), перевірили якість настройки коду Analytics, перевірили і налаштували тривалість сесії і так далі. Все це зайняло час, але не дало результатів. Показник відмов в деякі дні перевищував 90%. При цьому якість контенту на нашому сайті або структура вхідного трафіку ніяк очевидним чином не змінювалася. Це просто "сталося і все". Оскільки нічого подібного описаного в Мережі я не знайшов, вирішив описати як ми знайшли і виправили проблему і знизили показник відмов до прийнятних 42-55%.

Наведу скріншот для ілюстрації проблеми:

Продовження в нашій статті на habrhabr.ru

19.10.2016
Рейтинг: 0 / 5 (0)