skip to Main Content

Автоматизація бізнес-процесів та небанальный UX для "Ваш пульт"

Декілька слів про замовника

Назва компанії:
Назва компанії:
Вид діяльності:
Вид діяльності:

Інтернет магазин

Сфера діяльності:
Сфера діяльності:

Oптовий та роздрібний продаж пультів

Місцезнаходження:
Місцезнаходження:

Україна

“Ваш пульт” – один із лідерів українського ринку пультів дистанційного керування, найбільший оптовий постачальник пультів в Україні. На ринку більше 20 років, з них понад 10 років функціонує як інтернет магазин.

Передісторія. Болі замовника

“Ваш пульт” прийшли до нас у той момент, коли завдання бізнесу сильно перевищували можливості старого сайту, він був зроблений на вже застарілій платформі, підтримувати його працездатність ставало дедалі важче. Їм потрібен був новий, зручний і для бізнесу, і для клієнтів.

Як усе відбувалось раніше

Для ведення та обліку продажів використовувалися дві незалежні системи, які між собою не були інтегровані безпосередньо – Microsoft Dynamics Nav (Navision) і retailCRM. Замовлення від оптовиків фіксувалися в Navision, яка зберігає в собі цінові категорії оптовиків і відсотки знижок для кожного оптовика і категорії; замовлення з інтернет-магазину потрапляли в retailCRM і велися там. Navision служила єдиною базою компанії, і менеджерам в цю систему потрібно було вручну переносити замовлення роздрібних клієнтів з retailCRM. Оновлення залишків в на сайті доводилося робити також вручну.

Задачі проекту

Auto

Автоматизувати бізнес-процес продажу

Wholesale

Об’єднати оптову та роздрібну торгівлю в один інтернет магазин

Merge

Інтегрувати дві внутрішні системи торгівлі з новим сайтом

Design

Дизайн нового сайту повинен бути сучасний, зрозумілий і зручний користувачеві

Рішення Evergreen

Ми створили повністю новий, сучасний, зручний інтернет-магазин, який дозволяє приймати замовлення і оптових і роздрібних клієнтів, а функція price-lock дає можливість відібражати персональні ціни авторизованим користувачам.

Ми інтегрували новий сайт і дві внутрішні системи Navision і retailCRM, зараз вони працюють єдиний механізм.

pulti-corezoid2
pulti-corezoid-mob

Як все працює зараз

Оптовий / роздрібний покупець робить замовлення на сайті через кошик, він формується в CMS; якщо замовлення сформоване зареєстрованим оптовиком – він автоматично потрапляє в Navision, де опрацьовується менеджером по оптовим клієнтам; якщо замовлення робить незареєстрований оптовик, або роздрібний покупець – він потрапляє в retailCRM, де його опрацьовує менеджер; якщо роздрібний покупець вибирає доставку Новою поштою, то дані з сайту автоматично заповнюють в retail форму для відправки замовлення; після підтвердження замовлення менеджером, замовлення з retailCRM автоматично потрапляє в Navision.

Платформа Corezoid забезпечує інтеграцію між CMS, retailCRM і ERP системою Navision. Так кінцевий облік ведеться в системі Navision, і з неї інформація про ціни та наявність товарів підтягується на сайт.

Небанальний UX

Інтеграції зробили сайт зручним для бізнесу, але це лише половина завдання. Для зручності клієнтів, а їх тут дві категорії – опт і роздріб, потрібно було продумати дійсно небанальний UX. Для цих категорій ми описали потреби клієнта, і на кожну з них продумали інтерфейсні UX рішення, що спрощують їх роботу з сайтом. На цьому етапі нам дуже пощастило що замовник брав активну участь в проекті – він добре знає свій продукт і клієнтів, та може сказати – “так, це буде круто!”,  або “ні, клієнтам так буде не зручно”. Взявши все це за основу, ми створили прототип майбутнього сайту.

Web Screens Perspective PSD Mockup4

Price Lock для оптовика

Ядром цього сайту є концепція Price Lock, згідно з якою клієнт заходить в каталог на сайті і бачить саме свої ціни. В калькуляцію замовлення враховані всі його персональні знижки, а сам процес замовлення спрощений під велику кількість товарів. Таким чином оптовий покупець може робити замовлення 24/7, і якщо товар є на складах в потрібній кількості, навіть не потрібно дзвонити і підтверджувати замовлення – вся рутинна обробка відбудеться автоматично.

Browser-Template Dark3
pulti-wholesale-mob2

Підбір за моделлю пульта або техніки

У ВашПульт найбільша в Україні база номенклатур пультів і відповідності їх моделям техніки, ми вирішили по-максимуму використовувати цю перевагу. На головній сторінці зробили форму, яка спрощує процес підбору: можна вибрати “модель техніки” або “модель пульта” і перейти в меню відповідних товарів.

case2
pulti-search-mob2

Пріоритезований пошук та фильтри

Пошук в шапці знаходить потрібний пульт за характеристиками і описом. Результати пошуку видаються за встановленою пріоритетністю, в першу чергу видаються результати по артикулу, потім – за назвою товару, далі по бренду техніки та інші характеристики.
Для роботи з каталогом створений детальний фільтр, який дає можливість швидко звузити пошук до потрібного пульта:

за виробником техніки
за якістю (аналог, копія, оригінал, поліпшена копія)
за типом техніки
за кнопками пульта
за типом пульта
за ціною

Підбір пульта за фото

На випадок, якщо хтось не може сам знайти необхідний пульт, ми додали функцію “швидкий пошук за фото”. Клієнт вводить контакти для зворотного зв’язку, і завантажує фото свого пульта.

Для тих, хто це робить з телефону або планшета є можливість одразу зробити фото. ПВ такому випадку камера сама відкривається, і зроблене фото автоматично завантажується до форми запиту.

Після відправки, запит падає на пошту менеджеру, і підібравши декілька відповідних варіантів, він зв’язується з клієнтом.

pult-mob1-compressed

Сміливий та успішний “Пультовий” дизайн

Революційний “пультовий” дизайн цього сайта – вже зовсім інша історія. Про нього, та набиті на ньому синці радимо почитати в іншій нашій статті.

main-page

Результати

У підсумку, крім організаційного вдосконалення процесів, бізнес ВашПульт отримав додаткові результати.

За перші три дні після запуску нового сайту клієнт отримав 14 заявок на підбір пульта за фото.

Завдяки тому, що люди почали довіряти сайту, кількість онлайн оплат зросла з 1-2% до 9-10% за перші декілька місяців.

Оптові партнери були здивовані рішенням перевести їх на заявки online, їм було звичніше працювати по телефону. Але більш прогресивна частина оптовиків оцінила нові можливості, і вже є частка партнерів, які роблять замовлення повністю онлайн.

21.03.2018
Рейтинг: 5 / 5 (1)
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.