Кожен дизайнер або дизайн-команда в процесі роботи над проектом або по завершенню задає собі питання: класний чи дизайн ми зробили, наскільки він “крутий” і трендовий? Існує кілька способів це перевірити.

Можна отримати відгук від клієнта, показати макет друзям і почути що вони думають, можна обговорити дизайн з колегам по роботі. В результаті ви отримаєте багато суб'єктивних думок про вашу роботу. Проблема в тому що коло відгуків буде невеликою і, як правило, не мати фахової критики.

Інший більш точний спосіб перевірити наскільки добре і професійно виконана робота - презентувати свій проект в дизайн співтоваристві. І найбільшим серед них є спільнота Behance.

Behance це всесвітній портал дизайнерів, заснований компанією Adobe в 2005 році. Щомісяця його відвідують понад 65 млн користувачів і переглядають більше 75 млн роботи. На сайті є кураторів галереї за напрямками творчості, де куратори відбирають вручну роботи і поміщають їх в галерею. Щодня таким способом відбирається 4 кращі роботи. Потрапити в галерею Behance - престижно для дизайнера.

За останні 2 роки 4 роботи нашої команди потрапили в галерею Interaction Design, більш того, 3 останні роботи потрапили туди поспіль. Можна сміливо сказати - у нас є досвід робити дизайн який отримує нагороду і ми хочемо їм поділитися.

4 нагороди по дизайну в Interaction Gallery Behance

Для чого взагалі потрібно отримувати нагороду?

Попадання роботи в галерею Behance привертає увагу дизайн-спільноти всього світу до вашої роботи. Behance вже давно перестав бути сервісом де дизайнери просто хваляться своїми роботами, але і використовується як бізнес інструмент:

  • Наявність нагород демонструє що ваш рівень дизайну відповідає кращим світовим тенденціям.
  • Профіль в Behance можна використовувати як додаткове джерело звернень. До нас регулярно надходять запити на виконання робіт з усього світу.
  • Нагороди Behance служить додатковим мотиватором дизайнерів працювати в компанії. Це говорить про те що в компанії високі стандарти дизайну і потенційний співробітник зможе реалізувати свої амбіції.

Якщо це те що вам потрібно, ось кілька простих порад, на які варто звернути увагу при підготовки презентації проекту.

Розповідайте історію

Ми в Evergreen любимо показувати який шлях проходить проект. Замість того щоб просто вставити красиві картинки фінального дизайну, ми розповідаємо які завдання перед нами стоять і як ми їх вирішуємо.

Мета проекту mindcruncer в презентації на behance

Головна мета проекту Mindcruncher.com

Така подача інформації цікава як для інших дизайнерів, які будуть надихатися вашими проектами, так і для потенційних клієнтів.

Як правило ми дотримуємося такої структури презентації:

  • Подання
  • Прототип
  • Концепти дизайну
  • Весь дизайн
  • Мобільна версія
  • Деталі

Така структура не є аксіомою і може змінюватися в залежності від проекту. Важливо показати ключові етапи, які пройшов проект.

2. Менше тексту - більше інфографіки

При підготовці презентації слід віддавати перевагу графічної подачі, а не текстової. Як правило, презентація проглядається досить швидко, тому користувач може просто не звернути увагу на текст. Ключові моменти потрібно показати інфографічно:

Інфографіческая подача інформації про проект

Чим більше буде нестандартних візуальних рішень - тим краще.

3. Вся увага деталям

Без перебільшення успіх презентації залежить від якості кожного екрану і елемента на ньому. Висота презентації може досягати 10-15 тис пікселів і важливо підтримувати інтерес користувача при Скрол такого полотна.

Все дизайнерське майстерність потрібно направити на деталі, для того щоб зробити їх візуально привабливими і не шаблонними. Пропрацював до дрібниць дизайн презентації виділить вашу роботу серед маси робіт інших дизайнерів.

Навіть найпростіші речі можна подати цікаво і нестандартно:

Деталі на презентації проекту

4. Використовуйте анімації

Ще одним інструментом привернути увагу може бути анімація. Можна показати як працює сайт в динаміці або показати інтерактивність окремого блоку або елементу. Але тут потрібно бути обережним, тому що gif-анімація може бути великого розміру і при слабкому підключенні до інтернету просто не завантажитися.

Використовуйте анімації на behance

5. Робіть крутий дизайн

Який би класною не була презентація, якщо на ній представлений посередній дизайн, в галерею вона не потрапить. Досвід спостережень підказує що навіть проста презентація з якісним дизайном проекту може привести її галерею, але не навпаки.

Дизайн повинен бути трендовим. Відповідність роботи актуальним світовим тенденціям додає їй запас & ldquo; старіння & rdquo; і істотно підвищує шанси на успіх потрапити в галерею Behance.

Висновок

Якщо дизайн сучасний і нешаблонний - покажіть свою роботу всьому світу! Зробіть таку презентацію, на яку захочеться дивитися не один раз і зберегти собі в закладки, презентацію, якій будуть надихатися дизайнери всього світу. Пам'ятайте що ваш проект на Behance це історія, яку ви розповідаєте візуальною мовою. Слідкуйте за тим щоб це розповідь був яскравим, змістовним і таким, що запам'ятовується.

Павло Савеленко, дизайнер Evergreen.

Павло Савеленко

17.05.2017
Рейтинг: 5 / 5 (1)