SEKA —
навчання в Польщі

design

Цей проект ми виконали спільно з маркетинговим агентством Trionika.

Загальна завдання клієнта - набрати студентів на курс. Було використано багато інструментів - SMM, реклама - борди і т.п., але вихлоп вийшов дуже маленьким.
Ми познайомилися влітку, коли залишилося буквально пару місяців до закінчення набору і у клієнта було дуже низька кількість студентів, буквально парочка.

Завдання було - допомогти клієнту в найкоротші строки (4-7 днів)!

design

Скрольте, щоб побачити сторінку повністю

Цілі проекту

slogan-img

Гортайте, щоб побачити інші причини

  1. У найкоротші терміни придумати ефективне веб-рішення
  2. Розробити і запустити майданчик
  3. Забезпечити конверсію, щоб отримати набір студентів на програму навчання, близько 20-25 осіб
  1. У найкоротші терміни придумати ефективне веб-рішення
  2. Розробити і запустити майданчик
  3. Забезпечити конверсію, щоб отримати набір студентів на програму навчання, близько 20-25 осіб

Етап передпроектної аналітики

На цьому етапі ми збирали і вивчали всю інформацію про академію, яку надав клієнт і яка була у відкритому доступі. Якихось спеціальних досліджень ми не проводили. Нам потрібно було максимально вигідно, доступно і зрозуміло представити академію.

Висновки на підставі попереднього етапу

slogan-img

Гортайте, щоб побачити інші причини

  1. Розробили структуру у вигляді "УТП -> інформація -> робота з сумнівами".
  2. Максимально чітко показали УТП і що кількість місць обмежено + додали відразу ж у першому екрані форму замовлення.
  3. Далі потрібно було дати користувачеві відповіді на питання про академію, навіщо потрібно навчатися в Польщі. Ця інформація подана в простому для сприйняття вигляді.
  4. Щоб розвіяти сумніви користувача додані блоки "Супровід до поселення", "Три простих кроки до навчання в Польщі" і реальні відгуки.
  5. В якості добиваючих блоків - "Питання-відповіді" і "Гарантії".
  1. Розробили структуру у вигляді "УТП -> інформація -> робота з сумнівами".
  2. Максимально чітко показали УТП і що кількість місць обмежено + додали відразу ж у першому екрані форму замовлення.
  3. Далі потрібно було дати користувачеві відповіді на питання про академію, навіщо потрібно навчатися в Польщі. Ця інформація подана в простому для сприйняття вигляді.
  4. Щоб розвіяти сумніви користувача додані блоки "Супровід до поселення", "Три простих кроки до навчання в Польщі" і реальні відгуки.
  5. В якості добиваючих блоків - "Питання-відповіді" і "Гарантії".

Прототип

Усі висновки були візуалізовані у вигляді інтерактивного прототипу.

Дивитися онлайн

Хронологія проекту

Прототип

Дизайн

Верстка

Программування

Тестування

Запуск

Технології

Розробка сайту по стандарту HTML5

Верстка по технології CSS3

Управління контентом CMS MODX

У нас ще багато цікавих рішень

Дізнатись більше

Висновок про досягнення поставлених цілей

slogan-img

Гортайте, щоб побачити інші причини

  1. Створена посадкова сторінка за 5 днів - лендінг пейдж (сучасна, динамічна), за допомогою рекламної кампанії лендінг було залучено максимальну кількість студентів.
  2. Кількість набраних студентів на курс - 25 чоловік. Загальна кількість звернень - 152 людини.
  3. Створено базу клієнтів, з яких 46 осіб планують навчання в 2015 році і готові обговорювати пропозицію компанії SEKA.
  4. Підготовлена стратегія просування навчання в Академії ім. Олександра Гейштор в період з вересня 2014 року по жовтень 2015 року зі метою набору групи студентів на 2015 рік.
  5. Вже тут забігаючи вперед можна сказати що надалі успіх України був розширений на Білорусь і Казахстан, що дозволило в 2015 році збільшити набір студентів втричі.
  1. Створена посадкова сторінка за 5 днів - лендінг пейдж (сучасна, динамічна), за допомогою рекламної кампанії лендінг було залучено максимальну кількість студентів.
  2. Кількість набраних студентів на курс - 25 чоловік. Загальна кількість звернень - 152 людини.
  3. Створено базу клієнтів, з яких 46 осіб планують навчання в 2015 році і готові обговорювати пропозицію компанії SEKA.
  4. Підготовлена стратегія просування навчання в Академії ім. Олександра Гейштор в період з вересня 2014 року по жовтень 2015 року зі метою набору групи студентів на 2015 рік.
  5. Вже тут забігаючи вперед можна сказати що надалі успіх України був розширений на Білорусь і Казахстан, що дозволило в 2015 році збільшити набір студентів втричі.

Відгук замовників

Як ви дізналися про нашу компанію?

Від Інни Корнієнко (Trionika).


Як ви вибирали веб-студію, з ким нас порівнювали, чому обрали саме нас? Які складнощі у вас були при виборі веб-студії?

Був попередній досвід, шукали студію яка зможе чітко і професійно взятися за роботу і дати результат. Дуже багато студій, які обіцяють, говорять, але яким неможливо довіряти. Ви сподобалися своїм підходом.


Що з процесу нашої взаємодії вам запам'яталося найбільше?

Пунктуальність. Все як обіцяли все в строк.


Що було для вас найбільшим розчаруванням при роботі з нами?

Щомісячні рахунки :) (жарт)


Який бізнес-результат ви отримали? Скільки зайняв процес виробництва? Чи задоволені ви бізнес-результатом, який ми забезпечили? Що в цілому змінилося у вашому бізнесі після того, як ви почали працювати з нами (одним реченням)?

Ми зітхнули вільно. Ми почали думати про бізнес, а не про сайт.


Чи збираєтеся ви продовжити з нами співпрацю? У якому форматі, за яким конкретно напрямками?

Збираємося продовжувати працювати за поточними проектами. Якщо будемо запускати нові проекти - будемо запускати їх з вами.


Якби нас можна було охарактеризувати одним словом, яке б слово ви вибрали?

Нормальні :) А ще надійні і європейські.

Відгук дали:

Наталія Іздебська, Директор школи польської мови Oratio.

Пьотр Іздебський, директор компанії SEKA України.

Вам сподобались наші проекти?

Розкажіть нам, який проект ви хотіли б створювати або розвивати. Почувайтеся вільно - ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.