Redesign

Процес редизайну сайту

Процес редизайну сайту в цілому повторює процес створення дизайну сайту, за винятком першого і останнього етапів. Редизайн сайту ми починаємо ні з підбора стилістики, як у випадку з дизайном, а з аналітики існуючого візуального рішення. Про це і подальші етапи ми розповімо докладніше.

Аналіз даних

Першим етапом при редизайні є виявлення помилок роботи сайту. Ми переглядаємо аналітику і воронку продажів, щоб проаналізувати поведінку користувачів на цьому сайті. Робимо аналіз відгуків та досвіду техпідтримки щоб виявити скарги користувачів на даний момент. В процесі роботи над цими документами ми виводимо гіпотези поліпшень, пізніше їх можна буде перевірити в інтерв'ю з користувачами і в опитуваннях, на великій вибірці респондентів. Також проводиться аналіз ринку і конкурентів, створюються або доповнюються персони, на основі яких буде вирішуватися, який функціонал додавати або змінювати.

Вибір стилю і створення концепту

На наступному етапі вирішується наскільки буде змінена стилістика сайту. На відміну від створення сайту з нуля при редизайні враховується існуюча кольорова гамма, дизайн логотипу, брендбук і гайдлайни, якщо вони є у компанії. В такому випадку редизайн не можна назвати кардинальним, він покращує і модернізує дизайн. Це можливо завдяки стилістичним елементам, правильному використанню шрифтів, акцентам та ієрархії. Можна також додати до корпоративних кольорів нові сучасні палітри, додати яскравий акцентний колір.

Якщо планується повний редизайн зі зміною шрифтів, кольорової гами і логотипу, то тоді етап підбору нового стилю повторює етап вибору стилю при дизайні сайту з нуля. Він починається зі створення мудборда (moodboard, дошка настроїв), коли ми знаходимо гарні сучасні приклади різних сайтів, щоб визначиться із загальним напрямком дизайну. Далі йде етап концепту, на якому ми створюємо кілька варіантів головної сторінки, щоб у клієнта був вибір і ми точно потрапили в його очікування.

Запуск сайту

Запуск редизайну сайту відрізняється від звичайного запуску сайту з нуля, так як у нього є одна важлива особливість - наявність постійної аудиторії. Стратегія запуску враховує розмір аудиторії сайту: якщо постійних лояльних користувачів багато, то редизайн вводиться поступово, щоб не злякати і не викликати негативних реакцій у відвідувачів. Це може бути зміна іконок, невеликі зміни в стилістиці, редизайн декількох розділів або редизайн, показаний окремим вибірках користувачів. Якщо ж сайт має невелику постійну аудиторію, то його редизайн можна запускати відразу.