skip to Main Content

ПРОДУКТ ДЛЯ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ

Insurance Bot

Страхування клієнта через меседжер

Insurance Bot - що це?

Insurance bot

Insurance Bot – унікальний чат бот для страхової компанії.
Отримуйте замовлення через бот платформу, та ведіть комунікацію з клієнтом.
Insurance Bot представлений у вигляді хмаркового whitelabel сервісу.

Для кого потрібен Insurance Bot

Insurance Bot розроблений для страхових компаній, що надають послуги страхування авто, здоров’я (життя) і майна.

car120
heart120
house120

Переваги Insurance Bot

Постійно зростаюча активна аудиторія користувачів месенджерів. Нові можливості для бізнесу.

Швидкість запуску. Не потрібно чекати розробку свого бота, ми вже створили його для вас.

Економія на розробці. Бот вже готовий, вам не потрібно платити за розробку, ви платите тільки абонплату за використання, і значно економите кошти.

Відсутність ризиків. Бот відтестували, і ви отримуєте вже повністю робочий продукт, з відомими показниками конверсії. Завдяки цьому, ви мінімізуєте ризик того, що проект не дасть бажаних результатів.

Інтеграція з вашими системами. Ми самі інтегратори свого продукту, і у нас в цьому величезний досвід. Замовляючи інтеграцію бота, можете бути впевнені – він буде єдиним цілим з вашими внутрішніми системами.

Технічна підтримка. В абонплату включено техпідтримка бота, в разі збою, ми беремо на себе зобов’язання відновити працездатність

Незалежність від серверів. Завдяки тому, що бот розташований в хмарі, вам не потрібно турбуватися про ресурсах серверів.

Продукти, які можна продавати через бота

insurance bot - what can you sell
collect-data-en2

Унікальні функції

  • Можливість замовити поліс з чат-бота.
  • Комунікація з клієнтом через месенджер.
  • Можливість автоматично відповісти клієнту на його питання в будь-який час.
  • Швидкий пошук найближчого відділення / офісу.
  • Можливість замовити зворотний дзвінок від оператора call-центру.
iPhone-bgt
  • Розпізнавання тексту з фото документів користувача (в майбутніх версіях).
  • Швидкі оповіщення про ДТП завдяки переходу на сервіс оформлення європротоколу МТСБУ.
  • Швидкі оповіщення про ДТП через API МТСБУ, можна легко скинути фото, місце розташування, і інформацію про учасників ДТП (в майбутніх версіях).
  • Плагін для сайту (швидкий перехід в бот і аналітика).

Переваги

marketing-en
business-en

Преимущества

marketing

Для маркетингу

  • Додатковий канал продажів.
  • Клієнт залишається на зв’язку.
  • Доведена стабільна конверсія.
  • Постійно зростаюча активна аудиторія користувачів.
  • Користувачеві не потрібно встановлювати додаток, месенджери є у всіх.
  • Працює при поганому Інтернет підключенні.
  • Кількість користувачів месенджерів зростає з кожним днем.
  • Збір і аналіз даних користувачів.
  • Повідомлення користувачів про акції та новини.
briefcase

Для бізнесу

  • Чат боти – трендова технологія. Будьте одними з перших хто запровадить у себе нову технологію.
  • Мессенджер завжди з клієнтом, це зручно.
  • Отримайте канал постійної комунікації з клієнтом.
  • Спрощення прийому платежів від користувачів.

Аналітика

У InsuranceBot реалізована власна система аналітики поведінки користувача в боті. Ми збираємо статистику про дії користувача, і на базі них, будуємо воронку продажів бота.

Снимок экрана 2018-04-26 в 18.27.08

Мультимовність

InsuranceBot надає можливість мультимовності бота, поточна реалізація передбачає російський і український, немає обмежень по кількості мов. Мова визначається автоматично з налагодження месенджера користувача.

Технології

cor2
kw2
viberapi2
telegramapi2

Чат платформи, для яких бот доступний

На даний момент, бот реалізований на платформах Telegram і Viber. Найближчим часом буде додана платформа Facebook Messenger.

tel2
viber2
f2

Поточна реалізація - бот для розрахунку і замовлення ОСЦПВ

Osago Bot Telegram Pc

Видео-демо

1524758908483594

Що потрібно для початку роботи

Для інтеграції бота в бізнес процеси страхової компанії необхідно:

  • API для отримання списку марок і моделей машин.
  • API для отримання списку міст реєстрації.
  • API для розрахунку тарифу.
  • Сторінка для прийому оплати на сайті (і підписи е-поліса ОТП паролем) страхової компанії з можливістю впровадити в неї код для відправки повідомлення в бота.
  • API для передачі інформації про замовлення в CRM.

Модель сплати

Бот надається за моделлю коробкового ПО, яке розгортається та інтегрується силами нашої команди на окремому хмарному обліковому записі. Замовник сплачує інтеграцію з внутрішніми системами, кастомізацію процесів і продуктів під нього.
Після впровадження продукту, хостинг і підтримка надається на умовах щомісячної абонплати.
Оплата доробок і впровадження нового функціоналу здійснюється за моделлю погодинної оплати.

Безпека

Ми відповідально ставимося до збереження конфіденційності даних користувача і тому вжили низку заходів:

  • Дані користувачів не зберігаються в нашому сервісі. Ми тільки передаємо їх в CRM страхової компанії.
  • Ми використовуємо тільки захищений https протокол для передачі даних.
  • Для обробки даних ми використовуємо хмарне рішення enterprise рівня від AWS, що мінімізує ризики злому.

Вже використовують

vuso

Страхова компанія ВУСО
Запуск: квітень 2018

Telegram: @vuso_bot (https://t.me/vuso_bot)

Конверсія в Мобайлі по продукту виросла в 4 рази

Статистика після першого місяця використання

inphographic-en

Зі статистики бачимо, що більшість користувачів прораховує ціну своєї страховки, і лише 22% починають оформлення поліса, і це нормальна тенденція в сфері послуг – багато хто дізнається ціни різних компаній перед своїм остаточним вибором. Але різниця лише в тому, що бот може одночасно прораховувати величезну кількість пропозицій, і це не відбивається на його витратах. Так як плата за бота в більшості випадків одноразова перед розробкою, або з фіксованою щомісячною вартістю підписки. А яких розмірів потрібен операторський центр, щоб з такою оперативністю прораховувати клієнтам поліси, не звертаючи увагу на те, що лише 22% все таки вирішать оформити поліс, і 8% дійсно це зроблять.

Той факт, що 91% полісів оформлених через бота – саме Електронні поліси, говорить про те, що інноваційному продукту потрібен інноваційний канал збуту. І по мірі того, як збільшиться довіра до Електронного полісу, ставатиме більше бажаючих їх придбати.

І нарешті, 35% повернень означають, що прорахувавши ціну, спробувавши почати оформлення, ознайомившись з ботом – люди заходять в бота повторно, щоб закінчити оформлення, або показати бота друзям.

Все це тільки результати роботи першого місяця роботи Insurance Bot для СК VUSO, і Електронні поліси ще вдивовижу людям. Коли водії переконаються, що їм не потрібен паперовий поліс, що страховку можна купити сидячи в машині, а вона відразу-ж буде дійсна – страховий бот буде не новинкою, а просто необхідністю.

Insurance bot в медиа

insurance bot evergreen in mmr
insurance bot evergreen in minfin
insurance bot evergreen in ain

Остались вопросы?

bot

Усе ще не впевнені, чи спрацює страхової чат-бот? Почувайтеся вільно – ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.

27.04.2018
Рейтинг: 5 / 5 (1)
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.