ГОЛОВНИЙ ПРИКЛАД
Компанія з розробки веб- і мобільних додатків
До впровадження FinAutomation компанія використовувала:
- Google Spreadsheets для оцінки проектів
- Redmine для трекінгу часу
- Google Spreadsheets для розрахунку заробітної плати, оскільки одні члени команди працюють повний робочий день, а інші — на основі погодинної оплати за проектом
- Відсутність формальної фінансової моделі, тільки погодинна оплата
- Деякі з проектів — збиткові, деякі — високорентабельні та покривають усі витрати, але вони не могли передбачити це до завершення проекту.
Звучить знайомо, та? Що ж змінилося?
Завдяки FinAutomation ця компанія тепер може спрогнозувати прибуток проекту ще до його початку. І мати досить звітів у реальному часі для прийняття правильних рішень на ходу, щоб зробити кожен проект прибутковим. Загальний прибуток цієї компанії виросла на 34%.