Finautomation
Програмне забезпечення для покращення фінансового стану малих та середніх IT-компаній

ПРОБЛЕМА БІЗНЕСУ

Скільки часу та грошей знадобиться, щоб контролювати терміни та бюджети вручну?

Ми підрахували. Навіть якщо ви в якості Project-менеджера витрачаєте 10 годин на місяць на контроль за бюджетом і графіком, ви витратите 360 годин на рік навіть на 3 проекти. Але, як правило, невелика IT-компанія веде 8-10 проектів щомісяця. Таким чином, або у вас йде багато часу на контроль, або … контролю як такого немає, і ви стикаєтеся з високим ризиком перевитрати бюджетних коштів.

Але, так чи інакше, ви втрачаєте гроші. Ми створили FinAutomation, щоб вам допомогти.

ЩО БУДЕ, ЯКЩО НЕ ВИРІШИТИ ПРОБЛЕМУ?

Згідно зі звітом, тільки 15% усех проектів виконуються з перевищенням витрат і бюджету менш, ніж на 20%, а за деякими з них бюджет був перевищений більш, ніж на 400%. А яка статистика вашої компанії?

Так що, по суті, вам зараз варто зробити вибір: контролювати і покращувати фінанси ваших проектів або залишити все, як є, і вважати втрати нормальною ситуацією.

OK! Я ВЖЕ ВИРІШИВ(-ЛА) УПРАВЛЯТИ ЦИМ ХАОСОМ — ЩО Ж МЕНІ РОБИТИ?
Перш за все приділіть увагу наступним речам:
Оцінка проекту. Більшість проектів, як правило, недооцінюються.
Здорова фінансова модель. Вам варто перевірити, чи покриває ваша фінансова модель усі витрати.
Контроль бюджету в реальному часі. Ви повинні знати, скільки грошей у вас є для завершення проекту.
Зарплати. Майже всі IТ-компанії не відстежують, чи покриваються зарплати команди у повному обсязі бюджетами проекту.
Ставки і витрати змінюються протягом проекту. Більшість інструментів не дозволяють підготувати фінансову модель проекту, що враховує ці зміни.
Навіть при необмеженому бюджеті (чи вірите ви в дива?), вам все одно потрібно розуміти фінансову ефективність кожного учасника команди.
ЯК FINAUTOMATION ДОПОМАГАЄ ВИРІШИТИ ПРОБЛЕМУ?
Система FinAutomation призначена для автоматизації моніторингу фінансового стану проектів і поліпшення фінансового стану малих і середніх IT-компаній. FinAutomation вирішує завдання щоденного моніторингу рентабельності проектів і фінансових процедур (ставки, зарплати, T&M звіти, бюджетна статистика тощо) для малих і середніх IT-компаній.
За допомогою нашого програмного забезпечення такі компанії підвищують ефективність і не потребують дорогих рішеннях рівня enterprise.
ГОЛОВНИЙ ПРИКЛАД

Компанія з розробки веб- і мобільних додатків


До впровадження FinAutomation компанія використовувала:

    • Google Spreadsheets для оцінки проектів
    • Redmine для трекінгу часу
    • Google Spreadsheets для розрахунку заробітної плати, оскільки одні члени команди працюють повний робочий день, а інші — на основі погодинної оплати за проектом
    • Відсутність формальної фінансової моделі, тільки погодинна оплата
    • Деякі з проектів — збиткові, деякі — високорентабельні та покривають усі витрати, але вони не могли передбачити це до завершення проекту.
    Звучить знайомо, та? Що ж змінилося?

    Завдяки FinAutomation ця компанія тепер може спрогнозувати прибуток проекту ще до його початку. І мати досить звітів у реальному часі для прийняття правильних рішень на ходу, щоб зробити кожен проект прибутковим. Загальний прибуток цієї компанії виросла на 34%.


    ПЕРЕВАГИ
    • Інтеграція з усіма популярными інструментами PM (Redmine, Jira, Trello тощо)
    • Зручна оцінка і шаблони проектів
    • Аналіз бюджету в реальному часі
    • Різноманітні моделі оплати праці (щогодинна оплата, щомісячна оплата, комісійні тощо)
    • Підтримка декількох валют, відрахування за проектом, відстеження змін курсу і заробітної плати

    ХОЧЕТЕ ВИВЕСТИ ФІНАНСИ ВАШОЇ КОМПАНІЇ НА НОВИЙ РІВЕНЬ?
    Звертайтеся до нас якнайшвидше. Ми із задоволенням надамо будь-яку цікаву для вас інформацію, до того ж абсолютно безкоштовно. Просто зателефонуйте нам або заповніть форму.