EVERGREEN

Стати частиною #Evergreenteam

Хто такі Evergreenteam?

Ми робимо свої ІТ продукти (SaaS-сервіси) і проєкти для наших клієнтів. Працюємо з міжнародними, іноземними та українськими компаніями.

Наша мета - створювати wow-результат для бізнесу клієнтів, тому ми цінуємо інноваційні підходи, креативність, і залученість в процес. У команді кожен може отримати консультацію від більш досвідчених колег, а також, у нас побудована система менторства і внутрішнього зростання. Внутрішня культура команди орієнтована на те щоб створювати кращі і найефективніші рішення.

Evergreen в цифрах
40+
спеціалістів у команді
250+
реалізовано проєктів
2009
досвід роботи більше 10 років
Наші проєкти:

  • SaaS, високонавантажені проєкти, портали
  • Чатбот для месенджерів (Viber, Telegram, Facebook)
  • IoT - проєкти
  • AI-проєкти (розпізнавання, комп'ютерний зір)
  • DevOps проєкти
  • Гарний UI і простий зручний UX для нетривіальних завдань, UX тестування
  • Маркетинг власних IT продуктів і консультації клієнтів
Кого ми шукаємо?
Талановитих і захоплених своєю професією людей, які поділяють наші цінності.

Для членів команди ми пропонуємо комфортні (як локально так і матеріально) умови.
  • Співпрацюємо з приватними особами та підприємцями
  • Внутрішнє зростання
  • COVID-safety
  • Культура
  • Чудову команду
  • Правило 6 неділь (більш детально на співбесіді)
  • Стратегії, котрі створюють самі відділи
  • Гнучкий графік роботи
  • Смаколики в офісі
  • Корпоративні заходи та щомісячні загальні зустрічі
IT Project Manager (e-Commerce, SaaS)
Вимоги:
  • обов'язковий досвід роботи на аналогічній позиції від 2-х років;
  • досвід роботи з проєктами по Agile (Scrum) методології - проєкти, проведені «від А до Я» особисто вами;
  • бажаний досвід роботи на Waterfall проєктах; використання інструментарію планування та обліку (Jira \ Redmine, MS Project \ діаграма Ганта, планування беклогів, спринтів);
  • хороша технічна база для вільного спілкування з виконавцями;
  • вміння ефективно вибудовувати комунікацію з замовником і виконавцями;
  • досвід операційного управління командою розробки на всіх етапах - дизайн, верстка, розробка, QA, здача;
  • використання методик тайм-менеджменту (ефективне управління собою і своїм часом);
  • навички фінансового контролю (уміння працювати за моделями fixed price і time & materials, знання принципів погодинної оцінки, вміння зіставити план-факт);
  • особисті якості: комунікабельність, системність, самомотивованість, лідерські якості.

Завдання:
  • співробітництво в мультипроєктному середовищі;
  • одночасно в завантаженості можуть бути 4-5 проєкта;
  • ведення проєктів від початку і до здачі Замовнику, подальша техпідтримка та доопрацювання проєктів;
  • відповідальність за терміни і бюджет, натомість ви отримуєте повноваження - ви можете ініціювати зміни процесів в компанії, впроваджувати нововведення, і т.д. для отримання кращих результатів;
  • спілкування з Замовниками: листування, скайп, зустрічі;
  • взаємодія з командою розробки (постановка завдань, контроль виконання, участь в плануванні завантаження).

Умови співпраці:
  • місцезнаходження офісу замовника (біля м. Контрактова площа), орієнтовний час перебування в офісі з 10-00 до 19-00 п'ять днів протягом тижня (допускається зрушення +/- 2 години), можливість періодично працювати віддалено; перегляд умов 1-2 рази на рік;
  • весела і дружна атмосфера, мінімум бюрократії і ієрархії.

Кандидатам на етапі відбору буде запропоновано дати відповіді на кейси, але Ви можете спробувати самостійно його виконати і відправити своє резюме і вже готові кейс на pikalenko@evergreens.in.ua - перейти до тестового завданя
Sales manager
Evergreen is looking for a dynamic Sales Manager to join its commercial team, where they will pitch, plan, and deliver market-leading IT products for its commercial partners. You should have experience selling digital products and IT services, excellent interpersonal and organizational skills, and a passion for selling unique solutions.

Key Responsibilities:
Searching for initial contact for a wide variety of different clients, mostly Founders, and C-Level
Exceed revenue targets via professional, high-quality pitching and presenting, both in response to briefs provided by clients and by proactively developing and pitching new concepts to potential brand partners.
Establishing relationships with new partners and clients.
Create high-quality presentations that bring each pitch to life during the sales process, and flawless post-campaign reports
Work with the Tech Team to ensure client briefs are exceeded
Requirements:
A doer.
Superb organizational skills.
Good understanding of IT and product development process and willingness to learn new technologies
Strong relationship-building and communication skills.
Passion for coming up with creative pitches and seeing through to fruition.
Able to work creatively and efficiently under pressure and to tight deadlines.

Кандидатам на етапі відбору буде запропоновано дати відповіді на кейси, але Ви можете спробувати самостійно його виконати і відправити своє резюме і вже готові кейс на pikalenko@evergreens.in.ua. перейти до тестового завдання


Full Stack developer JavaScript
To reach these goals, you need to have:
3+ years of professional experience as a JS Developer (Frontend, Backend);
the ability to design the architecture of new projects, engaging in decision-making, willingness to take decisions and a responsible approach towards them;
previous experience of chatbot development, being passionate about chatbots, and having an understanding of messenger capabilities;
understanding how to make accurate estimates in hours, and how to measure the "validity" of such estimates;
engaging with teams to improve the overall quality of engineering in the company, to set corporate standards and to implement new techniques and technologies;
leadership and organisational skills, ambition, and having a life goal;
an understanding and desire to develop your product.

Required skills:
Production experience with JS
Our stack includes Node.js, Vue.js, Express Js, async/sync, sockets, npm, Redis;
Good understanding of REST, MVC, OOP, Design Patterns, MySQL/MariaDB/Postgresql, GIT, Gitlab, Docker;
Working with high-load systems, queues, integration projects;
Some of our projects run on AWS, and some use other systems;
Experience in maintaining project documentation.

It will be a plus:
Experience with DialogFlow, Speech-to-text/Text-to-speech systems, NLP (Natural Language Processing);
Understanding of ML.

In our team, you'll be:
Developing the core functionality (kernel and key modules) of the product;
Taking part in the pre-sale preparation of bot projects using the in-house platform (technical consultancy, preparation of TOR, selection of the best implementation);
Planning and compiling the project architecture;
Doing the code review, mentoring;
Responsible for the product quality (keeping the functionality in line with the product, controlling the availability of documents);
Managing the in-house project development team.

After joining our team, you will be offered:
An office located in Podil, one of the most picturesque districts of Kyiv.
The opportunity to work both in the office and remotely from 10 to 19, flexible schedule.
Interesting technological projects and direct communication with customers.
Access to Corporate University, mentorship and the opportunity to learn new technologies and grow along with a team of professionals.
Applicants are on probation for 1 month and have a 3 month adaptation period.
No red tape and minimal hierarchy.
There is a dining area in the office equipped with a fridge and microwave, a coffee machine with caffeinated and decaffeinated coffee, tea to every liking, biscuits and fruit, and breakfast cereals.
A great team.
The 6-week rule (more details will be disclosed during the interview).
Departments are responsible for developing strategies.
1 paid week holiday.
Income from USD 3500-4000 based on the interview results.
QA engineer (junior)
Для досягнення цілей потрібно:
  • досвід роботи в тестуванні від 6 місяців;
  • розуміння життєвого циклу розробки ПЗ;
  • досвід ручного тестування веб-додатків, тестування адмін-панелей, верстки на відповідність дизайну і адаптивності верстки, розуміння основ UI / UX;
  • знання веб-технологій: HTML, CSS, JavaScript, принципів роботи протоколу HTTP / HTTPS, особливостей браузерів;
  • вміння працювати з dev tools (ex. Chrome DevTools);
  • розуміння пристрою клієнт-серверної архітектури, досвід тестування API;
  • досвід використання Postman, Fiddler, curl;
  • розуміння понять nginx, socket, root, vps;
  • розуміння принципів тестування безпеки (SQL injection, XSS).
Буде плюсом:
  • досвід в автоматизації тестування UI і / або API.
Обов'язки:
  • тестування маркетплейсов, чатботів, порталів, SaaS платформ, e-commerce рішень;
  • написання і актуалізація технічної документації;
  • виконання тестових сценаріїв і вміння виявляти сценарії для відтворення виявлених клієнтом дефектів;
  • робота в мультипроектного середовищі;
  • аналіз вимог і вміння оцінювати терміни тестування для поставлених завдань;
  • активна комунікація з членами команди, надання зворотного зв'язку і статусів за завданнями;
  • участь в поточних процесах розробки і тестування, аргументовані пропозиції щодо впровадження поліпшень в ці процеси.
Працюючи з нами ти отримаєш:
  • Офіс в самому барвистому районі Києва, на Подолі;
  • Можливість працювати як в офісі так і віддалено з 10 до 19 маючи можливість зрушувати графік;
  • Цікаві технологічні проекти, можливість спілкування з замовниками безпосередньо;
  • Корпоративний університет;
  • Ви отримаєте менторство і можливість пізнавати нові технології і розвиватися разом з командою професіоналів;
  • ІС - 1 місяць, адаптаційний період 3 місяці;
  • Відсутність бюрократії, і мінімальна ієрархія;
  • В офісі є обідня зона з холодильником і мікрохвильовою піччю, кава машина з кофеїновою і без кофеїновою кавою, чай на будь-який смак, печиво і фрукти, сухі сніданки;
  • Відмінну команду;
  • Правило 6 тижнів (більш докладно на співбесіді);
  • Стратегії які створюють самі відділи;
  • Відпустка - 20 днів.
Кандидатам на етапі відбору буде запропоновано дати відповіді на кейси, але Ви можете спробувати самостійно його виконати і відправити своє резюме і вже готові кейс на pikalenko@evergreens.in.ua - перейти до тестового задання
HTML верстальник
Кого ми шукаємо:
HTML \ CSS - coder
Шукаємо в команду junior HTML \ CSS coder з бажанням розвиватися і пізнавати нові технології.

Що нам потрібно від кандидата:
  • HTML / HTML5, CSS / CSS3, адаптивна верстка;
  • Досвід роботи верстальника від 1 року;Наявність портфоліо c адаптивною версткою;
  • Досвід розробки на JavaScript, знання JQuery;
  • Досвід верстки всередині вже зібраних шаблонів, роботи з готовими проектами;
  • Знання особливостей сучасних браузерів, крос-браузерної верстки, верстки по сітці - обов'язково;
  • Знання SASS, LESS;Досвід роботи зі збирачами (gulp, bower, grunt);Уміння розбиратися в чужому коді;
  • Уміння оцінювати свою роботу і потрапляти в свою оцінку;
  • Пунктуальність, комунікабельність, дотримання термінів, навички планування, вміння структурувати завдання;
  • Бажання вчитися і розвиватися в крутого front-end розробника.

Буде плюсом:

Знання Vue.js;Навички роботи з node.js / socket.io, CoffeeScript, PhantomJs;Досвід роботи з Bootstrap, Materialize, Vuetify, Fontawesome.

Твої цілі в команді:
  • Робота в мультипроектному середовищі, одночасно в роботі можуть бути 4-5 проектів;
  • Ведення проектів від початку і до здачі Замовнику, подальша технічна підтримка та доопрацювання проектів;
  • Відповідальність за терміни і бюджет; натомість ви отримуєте повноваження - ви можете ініціювати зміни процесів в компанії, впроваджувати нововведення, і т.д. для отримання кращих результатів;
  • Взаємодія з командою розробки.

Працюючи з нами ти отримаєш:
  • Офіс в самому барвистому районі Києва, на Подолі.
  • Можливість працювати як в офісі так і віддалено з 10 до 19 маючи можливість зрушувати графік;Цікаві технологічні проекти, можливість спілкування з замовниками безпосередньо;
  • Корпоративний університет;
  • Ви отримаєте менторство і можливість пізнавати нові технології і розвиватися разом з командою професіоналів; ІС - 1 місяць, адаптаційний період 3 місяці;
  • Страховка на невідкладні випадки, після успішного закриття випробувального терміну;
  • Відсутність бюрократії, і мінімальна ієрархія;
  • В офісі є обідня зона з холодильником і мікрохвильовою піччю, кава машина з кофеїновою і без кофеїновою кавою, чай на будь-який смак, печиво і фрукти, сухі сніданки;
  • Відмінну команду;
  • Правило 6 тижнів (більш докладно на співбесіді);
  • Стратегії які створюють самі відділи;
  • Відпустка - 28 дні на рік (2 тижні оплачувані);
  • Рівень доходу від 500 до 800 у.о. за підсумками співбесіди.
Кандидатам буде запропоновано виконати тестове завдання (доступно по посиланню) https://goo.gl/pZI1fQ P.S. Якщо у вас немає часу на тестове завдання, опишіть одну з останніх зроблених вами робіт (що саме ви робили і як, ступінь вашої участі в цьому проекті).
Адміністратор офісу
Ти володієш навичками:
Вік від 25 років;
Грамотна усна і письмова мова російською, українською мовами;
Досвід роботи офіс-менеджером у великій компанії від 50-ти осіб або адміністратором в Horeca;
Впевнений користувач ПК, в тому числі знання Excel, World і офісних програм;
Організаторські здібності;Комунікабельність;
Уміння бюджетувати і планувати фінансові витрати;
Уважність, здатність переключитися на виконання різних завдань, вибудовувати пріоритетність їх виконання;
Вмієш і любиш організовувати міні-івенти (наприклад, по п'ятницях ми граємо в настолки);
Знаєш, як спілкуватися з директорами та керівниками.
Для досягнення цілей потрібно:
Робота з документообігом, друк і сканування документів;
Організовувати робочий процес в умовах багатозадачності;
Забезпечення життєдіяльності офісу (контроль чистоти у всіх приміщеннях офісу) а також організація дрібного ремонту в разі потреби;
Замовлення води, фруктів, в міру необхідності;Замовлення канцелярії і побутової хімії щоквартально / щомісячно;
Замовлення необхідних матеріалів для якісного функціонування офісу (меблі, хоз.прінадлежності, і ін.);
Організація всіх корпоративних свят та інших заходів;
Закупівля подарунків для клієнтів і співробітників;
Координація та контроль завгоспа;
Спілкування з комунальними службами;
Рішення дрібних побутових доручень від керівників компанії.
Працюючи з нами ти отримаєш:
Офіс в самому барвистому районі Києва, на Подолі.Можливість іноді працювати віддалено, основний час роботи з 10:00 до 19:00, маючи можливість зрушувати графік + \ - 2 години.Корпоративний університет;
Ви отримаєте менторство і можливість пізнавати нові технології і розвиватися разом з командою професіоналів;
ІС - 1 місяць.Відсутність бюрократії, і мінімальна ієрархія;
В офісі є обідня зона з холодильником і мікрохвильовою піччю, кава машина з кофеїновою і без кофеїновою кавою, чай на будь-який смак, печиво і фрукти, сухі сніданки;
Відмінну команду, вік якої від 19 до 60ти років;
Tech Lead PHP\Python
Who are Evergreen?
We create our proprietary IT products (SaaS services) and projects for our clients. We have strong partnerships with international, foreign and large Ukrainian companies. Being focused on creating a 'wow' result for our customers' business, we value innovation, creativity and involvement in the process. Everyone in the team can seek advice from more experienced colleagues, and we have built a system of mentoring and internal growth. Our team culture focuses on creating the best and most effective solutions.

To reach these goals, you need to have:
  • 3+ years of professional experience as a PHP/Python Developer;
  • 1+ year experience as a Team/TechLead in web development;
  • The ability to think through the architectural details of new projects, to break them down into components;
  • Understanding how to make precise work time estimates in hours and how to measure the "validity" of such estimates;
  • Willingness to make decisions and take responsibility;
  • Project team management skills (development, QA);
  • Leadership and organisational skills, ambition, and having a life goal.
Apply if you have the following skills:
  • 3+ years production experience with PHP (Laravel), Python (Django, Flask);
  • Proficiency in one or more modern PHP-frameworks (Laravel, etc.);
  • Good understanding of REST and RESTful API;
  • Previous experience with HTML, CSS;
  • Good understanding of MVC, OOP, Design Patterns;
  • Working with high-load systems, queues, integration projects;
  • Good knowledge of MySQL/MariaDB, MongoDB, previous experience in database design and optimisation;
  • npm, Redis;
  • Previous experience with GIT, Gitlab;
  • Docker;
  • SSL/TLS;
  • Understanding and experience in integrating third party CRM, ERP, etc.;
  • Experience in maintaining project documentation.
It will be a plus:
  • Experience with Yii, Yii2, Symphony;
  • Linux;
  • Apache/NGINX;
  • Amazon AWS, Azure;
  • socket.io, vue.js;
  • Memcache;
  • TDD;
  • The ability to write test scripts (Unit, Functional, Integration);
  • Previous experience with JavaScript, jQuery. React, Angular;
  • Amazon AWS, Azure;
  • Previous experience with CMS OpenCart, MODx, WordPress;
  • Microservices, Nginx, expert knowledge of HTML/CSS;
  • Knowledge of AI/ML algorithms, NN libraries (PyTorch, TensorFlow), NLP libraries (DialogFlow, Natural, etc.).
In our team, you'll be:
  • Developing and implementing the functionality of existing and new projects;
  • Taking part in the pre-sale project preparation (technical consultancy, preparation of TOR, selection of the best implementation);
  • Planning and compiling the project architecture;
  • Reviewing the code written by junior developers, mentoring;
  • Responsible for the product quality (keeping the functionality in line with the product, controlling the availability of documents);
  • Managing the project development team assigned to your project.
After joining our team, you will be offered:
  • An office located in Podil, one of the most picturesque districts of Kyiv.
  • The opportunity to work both in the office and remotely from 10 to 19, and flexible schedule.
  • Interesting technologically advanced projects and direct communication with customers.
  • Access to Corporate University, mentorship and the opportunity to learn new technologies and grow along with a team of professionals.
  • 1-month probation.
  • No red tape and minimal hierarchy.
  • There is a dining area in the office equipped with a fridge and microwave, a coffee machine with caffeinated and decaffeinated coffee, tea to every liking, biscuits and fruit, and breakfast cereals.
  • A great team, ranging in age from 19 to 60.
  • 3-month adaptation period.
  • The 6-week rule (more details will be disclosed during the interview).
  • Departments are responsible for developing strategies.
  • Five days paid holiday.

Як працюють в Evergreen

Гнучкий графік
Основний час роботи (коли проходять мітинги, зустрічі, і т.д.) - з 10-00 до 19-00.

Ти можеш планувати свій час роботи сам: починати працювати з 8-00 до 11-00 і закінчувати з 17-00 до 20-00, а також - працювати віддалено.

Потрібно відлучитися на декілька годин? Це не проблема.
Офіс на Подолі
До нас дійсно просто дістатися:
3 хвилини пішки від метро Контрактова площа. Навколо завжди є куди сходити на обід або на пиво з командою.

З машиною теж зручно, є де запаркуватись.
Відпочинок\ Канікули
Плануємо графік канікул в кінці кожного року на майбутній, а в перебігу року вносимо в нього корективи. Це дозволяє планувати проєкти і рівномірно розподіляти завантаження на команду.
Офіс з печеньками :)
Ми дбаємо про те щоб в офісі були ласощі, хороший чай, кава, сухі сніданки і фрукти.
Перегляди умов
Ми переглядаємо умови співпраці від 1 до 3 разів на рік, в залежності від Вашого розвитку. Якщо ви дійсно швидко розвиваєтесь і готові брати відповідальність - ми підтримаємо це і забезпечимо вам зростання як оплати так і можливостей :)
Student friendly :)
Ми працюємо з ВУЗами і даємо можливості проходити стажування і подальшу роботу з нами для студентів. Ми допоможемо гнучко організувати робочий графік і розподілити навантаження.
Команда Evergreen
Ми підтримуємо розвиток і менторство
Sergey Kravtsov, CEO
co-Founder
15-річний досвід управління проєктами в продакшен і розробці програмного забезпечення в різних областях від електронного навчання до IoT.
Maria Kravtsova, COO
co-Founder
7-річний досвід роботи в якості корпоративного страхового брокера, 8 років досвіду роботи в ІТ, переговори з 350 корпоративними українськими компаніями і міжнародними банками. Хороші знання в галузі фінансів, HR, права, планування проєктів та систематизації бізнесу.
Sergey Rybalko, TechLead
Сергій спеціалізується на R & D проєктах, в яких "все незрозуміло" і на таких проєктах Сергій здатний показати вражаючі результати. А ще він грає на бас-гітарі в групі.
Alexander Margolin, TechLead
Олександр викладає в КНУ ім. Тараса Шевченка, факультет Комп'ютерних наук і кібернетики, курс Дискретної математики. Є ментором в команді для нових учасників, з Evergreen - 4 роки.
Dmytro Karavan QA Engineer
Дмитро з нами в команді більше 3х років. Ми цінуємо його за професіоналізм, дружелюбність і чуйність, бажання і вміння знайти краще рішення. Зараз Дмитро активно вивчає JavaScript для автоматизації тестування.
А ще ми не тільки працюємо разом
але і відпочиваємо :)

Як відбувається процес підбору до команду?

Надіслати резюме
якщо резюме відповідає вимозі - пропозиція виконати тестове завдання.
перевірка тестового завдання
телефонне інтерв'ю
Співбесіда
(буває 1 або 2 етапи співбесіди)
Ви отримуєте offer з пропозицією
тестовий тиждень / випробувальний термін
Довгострокове співробітництво
Напишіть нам
Ви можете надіслати резюме за адресою
hr@evergreens.in.ua
Будь ласка, заповніть форму нижче, і ми зв'яжемося з вами!
Ваше ім`я
Made on
Tilda