Brand bot

– омніканальний чатбот для бізнесу Brand bot - чатбот, що дає канал прямого зв'язку з клієнтом.  7

Brand bot (# брендбот) - чатбот для малого і середнього бізнесу, що дає канал прямого зв'язку з клієнтом. Через цей канал можна активно продавати, відповідати на питання, підтримувати комунікацію з клієнтом, вести програму лояльності. Він зручний для клієнта, тому що не потрібно встановлювати додаткових додатків, спілкування відбувається прямо в месенджері.

Опис проблеми бізнесу

Загальна проблема

У малого бізнесу і часто у середнього немає прямого способу комунікації з аудиторією.Зазвичай використовуються старі email і SMS-розсилки, ефективність яких у кращих випадках і на великих базах контактів не вище 5% відкриттів. Крім низької конверсії, є обмеження каналу зв'язку: красивий і продуманий email коштує дорого, а SMS обмежена кількістю символів і формат тільки текст. Розсилки через месенджери дорогі і сприймаються як спам.

Усі це комунікація "в один бік": ви не можете отримати зворотній зв'язок від споживача і зрозуміти, що він хоче або не хоче, і як він оцінює ваші повідомлення. Ваші повідомлення у будь-якому випадку він сприймає як розсилку і не чекає, що "з того боку" йому хтось взагалі відповість.

 

Приватні проблеми

Brand bot - чатбот, що дає канал прямого зв'язку з клієнтом.  8

“Де ви знаходитесь? Як до вас приїхати? Коли ви працюєте? А сьогодні ви працюєте? А скільки коштує? А можна записатися на завтра?”

Питання

Найчастіша проблема, коли вам телефонують із питань, на які вже є готова відповідь, але люди не знайшли його на сайті або навіть не заходили на сайт, тому що їм простіше подзвонити або написати вам в месенджер.

Brand bot - чатбот, що дає канал прямого зв'язку з клієнтом.  9

“Я вам писав у вайбер, але ніхто не відповів”

Мовчання

Ви хочете бути сучасним і дали людям можливість писати у Viber, Telegram, Facebook або Whatsapp: у результаті розрізнені комунікації по 3-4 мессенджерам, крім телефону, email і коментарів і відгуків соцмереж. Менеджер повинен відповідати у кожному каналі. Немає поки загальновідомих стандартних ботів-автовідповідачів і інтерфейсу "єдиного вікна", щоб відповідати всім через один інтерфейс.

 

Brand bot - чатбот, що дає канал прямого зв'язку з клієнтом.  10

“Добрий день, у вас є наша картка?”

Оплата

Ні власник, ні адміністратор не знають свого гостя по-справжньому. Навіть люди з картою лояльності майже аноніми, оскільки про них відомі лише особисті дані типу ПІБ, телефону, email, день народження, але незрозуміло, наприклад, що найчастіше він замовляє, в який час, у які дні тижня, немає повної історії його замовлень, щоб на її основі побудувати заточену під гостя акційна пропозиція типу "Ви накопичили 100 000 балів, ми вдячні, що вибираєте нас уже 3 роки поспіль, і хотіли б запропонувати вам безкоштовний ..."

Що буде, якщо не вирішити цю проблему

З малим бізнесом глобально нічого не буде, без цієї інновації він проживе, особливо нічого не буде з невеликими НЕ-мережевими компаніями. Середній бізнес просто буде наймати більше людей. Клієнти продовжуватимуть ходити, тому що іншого вибору-то і немає, маркетологи будуть розсилати Email-розсилки в молоко, клієнти будуть просити не спамити і т.д.

Що буде, якщо зламати статус-кво?

Бізнес отримує канал прямого зв'язку з клієнтом. Через цей канал можна активно продавати. Приклад: ви робите торти, скоро 8 березня, ви збираєте текст і % знижки, створюєте розсилку по Facebook Messenger на всіх тих, хто підписався, пишете, що почали передзамовлення тортів до свята, першим 50 замовлять знижка 5%, і відразу після друге повідомлення з фото тортів , цінами і кнопкою "Купити".

Ми вирішуємо у тому числі часті проблеми, вказані вище:

Зайняті менеджери, які не можуть вчасно відповісти - люди швидше отримують відповіді на свої питання, їм не треба перегортати весь сайт.

Багатоканальність - #брендбот працює в декількох каналах, бесшовно інтегрується з crm, діалоги встановлені, налаштовуються через веб-інтерфейс, збирає дані про клієнта в CRM і дає можливість спілкуватися з клієнтами через його улюблений канал.

Менеджер знає свого клієнта - люди хочуть повертатися в компанію, тому що його там цінують, пам'ятають і чекають. Повторні продажі ростуть.

Як наш проект вирішує проблему

клиент

Для клієнта

  • Спілкування з бізнесом через зручний месенджер
  • На будь-якому рівні інтернет-з'єднання
  • Без установки додаткових додатків або без сайтів.

Бизнес

Для бізнесу

  • Відповіді на часті запитання, адреси, контакти
  • Клієнт постійно на зв’язку з брендом
  • Оплата через бот

Маркетинг

Для маркетингу

  • Один бот на всі канали
  • Омніканальная комунікація - все спілкування через єдине вікно
  • Підключення живого оператора
  • Таргінг розсилки прямо в месенджер
  • Розсилки на підставі поведінки клієнта в боті
  • Мобільна карта лояльності
  • Підписка на новини та події бренду
  • NSP-індекс (оцінка задоволеності)

Функції технічні

  • Інтеграція з Digital воронкою amocrm
  • Панель оператора Sender, AmoCRM або ваша панель
  • API webhooks для інтеграції з вашим дійсним ПЗ
  • Генерація QR-коду для входу в бот

Що під капотом

Тех-стек

Корезойд

Все літає через систему бізнес-процесів і візуального програмування Corezoid - вона не зберігає дані, а тільки транспортує їх між системами, яких може бути скільки завгодно.

Квізбот Kwizbot - проста адмінка для набивання текстів та медіа-файлів у бот, пов'язана з Corezoidom по API, весь контент передає в форматі JSON, тому підключити її можна до будь-якого API, який працює з цим форматом (тобто до 95% протоколів).
Месенджери Telegram, Messenger, Skype, Viber API й API-wrapper для WhatsApp
Rest API

Rest API для зв’язки з CRM

LiqPay

LiqPay для платежів

Переваги

Бренд-бот
  • Хмарна архітектура - немає проблеми з навантаженням, не потрібно тримати свій хостинг і сервера

  • Прийом платежів з коробки - LiqPay

  • API для інтеграції з ERP і CRM

  • Внесення змін до функціонал продукту - в рамках платної підтримки

  • Крос-платформний для всіх популярних мессенджінгових платформ

  • Багатомовний

Аналітика

У #брендбот реалізована власна система аналітики поведінки користувача в боті. Ми збираємо статистику про дії користувача, і на базі них, будуємо воронку продажів бота.

Безпека

Ми відповідально ставимося до збереження конфіденційності даних користувача і тому вжили низку заходів:

  • Дані користувачів не зберігаються в нашому сервісі. Ми тільки передаємо їх в CRM страхової компанії.
  • Ми використовуємо тільки захищений https протокол для передачі даних.
  • Для обробки даних ми використовуємо хмарне рішення enterprise рівня від AWS, що мінімізує ризики злому.

Умови покупки

Бот надається по моделі коробкового ПО, яке розгортається і інтегрується силами нашої команди на окремому хмарному обліковому записі. Замовник оплачує інтеграцію з внутрішніми системами, кастомізацію процесів і продуктів під нього.

Після впровадження продукту, хостинг і підтримка надається на умовах щомісячної абонплати.

Оплата доробок і впровадження нового функціоналу здійснюється за моделлю погодинної оплати.

 

Що потрібно для запуску бренд-бота у вас

Бренд бот от Evergreen

Нам потрібно підготувати:

- тексти для відповідей бота, стандартні питання і відповіді
- опису кожного розділу бота (контакти, про нас та ін)
- цілі і завдання бота

 

Як це правильно оформити ви можете обговорити з нашим менеджером. Ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.

Наш контакт

Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.