Insurance Bot

Insurance Bot – унікальний чат бот для страхової компанії. Отримуйте замовлення через бот платформу, та ведіть комунікацію з клієнтом. Insurance Bot представлений у вигляді хмаркового whitelabel сервісу. Страховий бот - Insurance Bot унікальне рішення від Evergreen 7

ДЛЯ КОГО ПОТРІБЕН INSURANCE BOT

Insurance Bot розроблений для страхових компаній, що надають послуги страхування авто, здоров’я (життя) і майна.

Страхування авто Страхування життя Страхування житла

ПЕРЕВАГИ INSURANCE BOT

Постійно зростаюча активна аудиторія користувачів месенджерів. Нові можливості для бізнесу.

Швидкість запуску. Не потрібно чекати розробку свого бота, ми вже створили його для вас.

Економія на розробці. Бот вже готовий, вам не потрібно платити за розробку, ви платите тільки абонплату за використання, і значно економите кошти.

Відсутність ризиків. Бот відтестували, і ви отримуєте вже повністю робочий продукт, з відомими показниками конверсії. Завдяки цьому, ви мінімізуєте ризик того, що проект не дасть бажаних результатів.

Інтеграція з вашими системами. Ми самі інтегратори свого продукту, і у нас в цьому величезний досвід. Замовляючи інтеграцію бота, можете бути впевнені – він буде єдиним цілим з вашими внутрішніми системами.

Технічна підтримка. В абонплату включено техпідтримка бота, у разі збою, ми беремо на себе зобов’язання відновити працездатність

Незалежність від серверів. Завдяки тому, що бот розташований у хмарі, вам не потрібно турбуватися про ресурсах серверів.

 

ПРОДУКТИ, ЯКІ МОЖНА ПРОДАВАТИ ЧЕРЕЗ БОТА

Страховий бот - Insurance Bot унікальне рішення від Evergreen 8

УНІКАЛЬНІ ФУНКЦІЇ

  • Можливість замовити поліс з чат-бота.
  • Комунікація з клієнтом через месенджер.
  • Можливість автоматично відповісти клієнту на його питання в будь-який час.
  • Швидкий пошук найближчого відділення / офісу.
  • Можливість замовити зворотний дзвінок від оператора call-центру.
Страховий бот - Insurance Bot унікальне рішення від Evergreen 9
  • Розпізнавання тексту з фото документів користувача (в майбутніх версіях).
  • Швидкі оповіщення про ДТП завдяки переходу на сервіс оформлення європротоколу МТСБУ.
  • Швидкі оповіщення про ДТП через API МТСБУ, можна легко скинути фото, місце розташування, і інформацію про учасників ДТП (в майбутніх версіях).
  • Плагін для сайту (швидкий перехід в бот і аналітика).

ПЕРЕВАГИ

Страховий бот - Insurance Bot унікальне рішення від Evergreen 10

Страховий бот - Insurance Bot унікальне рішення від Evergreen 11

АНАЛІТИКА

У InsuranceBot реалізована власна система аналітики поведінки користувача в боті. Ми збираємо статистику про дії користувача, і на базі них, будуємо воронку продажів бота.

Страховий бот - Insurance Bot унікальне рішення від Evergreen 12

МУЛЬТИМОВНІСТЬ

InsuranceBot надає можливість мультимовності бота, поточна реалізація передбачає російський і український, немає обмежень по кількості мов. Мова визначається автоматично з налагодження месенджера користувача.

ТЕХНОЛОГІЇ

Страховий бот - Insurance Bot унікальне рішення від Evergreen 13

Чат платформи, для яких бот доступний

На даний момент, бот реалізований на платформах Telegram і Viber. Найближчим часом буде додана платформа Facebook Messenger.

Страховий бот - Insurance Bot унікальне рішення від Evergreen 14

ПОТОЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ - БОТ ДЛЯ РОЗРАХУНКУ І ЗАМОВЛЕННЯ ОСЦПВ

Страховий бот - Insurance Bot унікальне рішення від Evergreen 15

Страховий бот - Insurance Bot унікальне рішення від Evergreen 16

ВІДЕО-ДЕМО

 Страховий бот - Insurance Bot унікальне рішення від Evergreen 17

Що потрібно для початку роботи

Для інтеграції бота в бізнес процеси страхової компанії необхідно:

  • API для отримання списку марок і моделей машин.
  • API для отримання списку міст реєстрації.
  • API для розрахунку тарифу.
  • Сторінка для прийому оплати на сайті (і підписи е-поліса ОТП паролем) страхової компанії з можливістю впровадити в неї код для відправки повідомлення в бота.
  • API для передачі інформації про замовлення в CRM.

Модель сплати

Бот надається за моделлю коробкового ПО, яке розгортається та інтегрується силами нашої команди на окремому хмарному обліковому записі. Замовник сплачує інтеграцію з внутрішніми системами, кастомізацію процесів і продуктів під нього.
Після впровадження продукту, хостинг і підтримка надається на умовах щомісячної абонплати.
Оплата доробок і впровадження нового функціоналу здійснюється за моделлю погодинної оплати.

Безпека

Ми відповідально ставимося до збереження конфіденційності даних користувача і тому вжили низку заходів:

  • Дані користувачів не зберігаються в нашому сервісі. Ми тільки передаємо їх в CRM страхової компанії.
  • Ми використовуємо тільки захищений https протокол для передачі даних.
  • Для обробки даних ми використовуємо хмарне рішення enterprise рівня від AWS, що мінімізує ризики злому.

Вже використовують

Страховий бот - Insurance Bot унікальне рішення від Evergreen 18 Страхова компанія ВУСО
Запуск: квітень 2018
Telegram: @vuso_bot (https://t.me/vuso_bot)
Конверсия в мобайле по продукту выросла в 4 раза

Статистика після першого місяця використання

Страховий бот - Insurance Bot унікальне рішення від Evergreen 19

Зі статистики бачимо, що більшість користувачів прораховує ціну своєї страховки, і лише 22% починають оформлення поліса, і це нормальна тенденція в сфері послуг – багато хто дізнається ціни різних компаній перед своїм остаточним вибором. Але різниця лише в тому, що бот може одночасно прораховувати величезну кількість пропозицій, і це не відбивається на його витратах. Так як плата за бота в більшості випадків одноразова перед розробкою, або з фіксованою щомісячною вартістю підписки. А яких розмірів потрібен операторський центр, щоб з такою оперативністю прораховувати клієнтам поліси, не звертаючи увагу на те, що лише 22% все таки вирішать оформити поліс, і 8% дійсно це зроблять.

Той факт, що 91% полісів оформлених через бота – саме Електронні поліси, говорить про те, що інноваційному продукту потрібен інноваційний канал збуту. І по мірі того, як збільшиться довіра до Електронного полісу, ставатиме більше бажаючих їх придбати.

І нарешті, 35% повернень означають, що прорахувавши ціну, спробувавши почати оформлення, ознайомившись з ботом – люди заходять в бота повторно, щоб закінчити оформлення, або показати бота друзям.

Все це тільки результати роботи першого місяця роботи Insurance Bot для СК VUSO, і Електронні поліси ще вдивовижу людям. Коли водії переконаються, що їм не потрібен паперовий поліс, що страховку можна купити сидячи в машині, а вона відразу-ж буде дійсна – страховий бот буде не новинкою, а просто необхідністю.

Залишилися питання?

Усе ще не впевнені, чи спрацює страхової чат-бот? Почувайтеся вільно – ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.

Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.