Insurance Bot — унікальний чатбот для страхової компанії. Отримуйте замовлення через бот-платформу та ведіть комунікацію з клієнтом.
Insurance Bot представлений у вигляді хмарного White-label сервісу.

Insurance Bot

Для кого потрібен Insurance Bot?
Insurance Bot розроблений для страхових компаній, що надають послуги з різних видів страхування
Страхування авто
Страхування здоров'я і життя
Страхування майна
Переваги Insurance Bot
Нові можливості для бізнесу
Постійно зростаюча активна аудиторія користувачів месенджерів.
Швидкість запуску
Не потрібно чекати на розробку свого бота — ми вже створили його для вас.
Економія на розробці
Бот вже готовий. Вам не потрібно платити за розробку, ви платите тільки абонплату за використання і суттєво економите кошти.
Відсутність ризиків
Ми створюємо чатботів на власній платформі Kwizbot з використанням перевірених і відточених на практиці технологій. Бот уже відтестований — ви отримуєте повністю робочий продукт з відомими показниками конверсії. Так ви мінімізуєте ризик того, що проєкт не дасть бажаних результатів.
Інтеграція з вашими системами
Ми самі — інтегратори свого продукту з багаторічним досвідом на ринку. Замовляючи інтеграцію бота, можете бути впевнені: він буде єдиним цілим із вашими внутрішніми системами.
Технічна підтримка
До абонплати включена техпідтримка бота: в разі збоїв, ми беремо на себе зобов'язання відновити працездатність.
Незалежність від серверів
Завдяки тому, що бот розміщений в хмарі, вам не потрібно турбуватись про ресурси серверів.

Продукти, які можна продавати через бота

Унікальні функції

  • Можливість замовити поліс з чатбота.

  • Комунікація з клієнтом через месенджер.

  • Можливість автоматично відповісти клієнтові на його запитання в будь-який час.

  • Швидкий пошук найближчого відділення/ офісу.

  • Можливість замовити звичайний зворотний дзвінок від оператора call-центру.
  • Розпізнавання тексту з фото документів користувача (в майбутніх версіях).

  • Швидкі сповіщення про ДТП завдяки переходу на сервіс оформлення європротоколу МТСБУ.

  • Швидкі сповіщення про ДТП через API МТСБУ, можна легко скинути фото, місце розташування та інформацію про учасників ДТП (в майбутніх версіях).

  • Плагін для сайту (швидкий перехід в бот і аналітика).
  • Можливість замовити поліс з чатбота.

  • Комунікація з клієнтом через месенджер.

  • Можливість автоматично відповісти клієнтові на його запитання в будь-який час.

  • Швидкий пошук найближчого відділення/ офісу.

  • Можливість замовити звичайний зворотний дзвінок від оператора call-центру.
  • Розпізнавання тексту з фото документів користувача (в майбутніх версіях).

  • Швидкі сповіщення про ДТП завдяки переходу на сервіс оформлення європротоколу МТСБУ.

  • Швидкі сповіщення про ДТП через API МТСБУ, можна легко скинути фото, місце розташування та інформацію про учасників ДТП (в майбутніх версіях).

  • Плагін для сайту (швидкий перехід в бот і аналітика).

Переваги

Аналітика
В Insurance Bot реалізована власна система аналітики поведінки користувача в боті. Ми збираємо статистику про дії користувача і на базі них будуємо воронку продажів бота.

Багатомовність

Insurance Bot пропонує можливість багатомовності бота. Поточна реалізація передбачає українську та російську, без обмеження на кількість мов. Мова визначається автоматично з налаштувань месенджера користувача.

Технології

Insurance Bot побудований з використанням бот-платформи Kwizbot як редактора сценаріїв та інтерфейсів чатботів. Підключення до месенджерів реалізоване через API, що гарантує гнучкість інтеграції з іншими системами та можливість підключення користувацьких компонентів.

Чат-платформи, для яких доступний бот

На цей момент бот реалізований на платформах Telegram і Viber. Найближчим часом буде додана платформа Facebook Messenger.

Поточна реалізація — бот для розрахунку і замовлення ОСЦПВ

Відео-демо

vuso-chatbot-demo

Що потрібно для початку роботи

Для інтеграції бота в бізнес-процеси страхової компанії необхідно:

  • API для отримання списку марок і моделей машин.
  • API для отримання списку міст реєстрації.
  • API для розрахунку тарифу.
  • Сторінка для прийому оплати на сайті (і підпису е-полісу OTP-паролем) страхової компанії з можливістю впровадження в ній коду для відправлення сповіщень в бота.
  • API для передачі інформації про замовлення в CRM.

Модель оплати

Бот надається за моделлю коробкового ПЗ, яке розгортається та інтегрується силами нашої команди на окремому хмарному акаунті. Замовник оплачує інтеграцію з внутрішніми системами, кастомізацію процесів і продуктів під нього.

Після впровадження продукту хостинг і підтримка надаються на умовах щомісячної абонплати.
Оплата доопрацювань і впровадження нового функціоналу здійснюється за моделлю погодинної оплати.

Безпека

Ми відповідально ставимося до збереження конфіденційності даних користувачів, і тому вжили низку заходів:

  • дані користувачів не зберігаються в нашому сервері. Ми тільки передаємо їх в CRM страхової компанії.
  • Ми використовуємо тільки захищений https-протокол для передачі даних.
  • Для обробки даних ми використовуємо хмарне рішення enterprise рівня від AWS, що мінімізує ризики злому.

Вже використовують

Страхова компанія ВУСО
Запуск: квітень 2018
Telegram: @vuso_bot (https://t.me/vuso_bot)
Конверсія в мобайлі за продуктом виросла в 4 рази
Страхова компанія ВУСО
Запуск: квітень 2018
Telegram: @vuso_bot (https://t.me/vuso_bot)
Конверсія в мобайлі за продуктом виросла в 4 рази

Статистика після першого місяця

Зі статистики бачимо, що більшість користувачів прораховують ціну своєї страховки, і лише 22% починають оформлення поліса. І це нормальна тенденція в сфері послуг: багато хто дізнається ціни різних компаній перед своїм остаточним вибором. Але різниця лише в тому, що бот може одночасно прораховувати величезну кількість пропозицій. І це не відбивається на його затратах, оскільки плата за бота в більшості випадків одноразова перед розробкою або з фіксованою щомісячною вартістю підписки. Уявіть, якого розміру потрібен операторський центр, щоб з такою оперативністю прораховувати клієнтам поліси — навіть не беручи до уваги, що тільки 22% все ж вирішать оформити поліс, і лише 8% дійсно це зроблять.

Той факт, що 91% полісів, оформлених через бот, — саме електронні, свідчить про те, що інноваційний продукт потребує інноваційного каналу збуту. І в міру того, як зросте довіра до електронних полісів, буде все більше бажаючих їх придбати.

І нарешті, 35% повернень означають, що прорахувавши ціну, спробувавши почати оформлення, ознайомившись з ботом, люди заходять в нього повторно, щоб закінчити оформлення чи показати бота друзям.

Усе це результати за підсумками лише першого місяця роботи Insurance Bot для СК VUSO, коли електронні поліси були все ще у дивовижу. Страховий бот стає не просто цікавою новинкою, а реальною необхідністю в міру того, як водії переконуються, що їм не потрібен паперовий поліс і що страховку можна купити сидячи в машині, а вона відразу буде дійсна.

ЗАЛИШИЛИСЬ ЗАПИТАННЯ?
Все ще не впевнені, чи спрацює страховий чатбот? Почувайтеся вільно — ми раді надати консультацію з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно.
Made on
Tilda