Зі статистики бачимо, що більшість користувачів прораховують ціну своєї страховки, і лише 22% починають оформлення поліса. І це нормальна тенденція в сфері послуг: багато хто дізнається ціни різних компаній перед своїм остаточним вибором. Але різниця лише в тому, що бот може одночасно прораховувати величезну кількість пропозицій. І це не відбивається на його затратах, оскільки плата за бота в більшості випадків одноразова перед розробкою або з фіксованою щомісячною вартістю підписки. Уявіть, якого розміру потрібен операторський центр, щоб з такою оперативністю прораховувати клієнтам поліси — навіть не беручи до уваги, що тільки 22% все ж вирішать оформити поліс, і лише 8% дійсно це зроблять.
Той факт, що 91% полісів, оформлених через бот, — саме електронні, свідчить про те, що інноваційний продукт потребує інноваційного каналу збуту. І в міру того, як зросте довіра до електронних полісів, буде все більше бажаючих їх придбати.
І нарешті, 35% повернень означають, що прорахувавши ціну, спробувавши почати оформлення, ознайомившись з ботом, люди заходять в нього повторно, щоб закінчити оформлення чи показати бота друзям.
Усе це результати за підсумками лише першого місяця роботи Insurance Bot для СК VUSO, коли електронні поліси були все ще у дивовижу. Страховий бот стає не просто цікавою новинкою, а реальною необхідністю в міру того, як водії переконуються, що їм не потрібен паперовий поліс і що страховку можна купити сидячи в машині, а вона відразу буде дійсна.