Участь в професійних асоціаціях
Evergreen в рейтингах
Clutch профайл дивитися
Topagency профайл дивитися
Behance профайл дивитися
Topdevelopers профайл смотреть
ITrating профайл дивитися
CMSmagazine профайл дивитися
Evergreen в медіа
Вся правда про чат-боти для бізнесу: для чого, скільки коштують, як розробити (Читати українською)
VUSO запустила систему візуального розпізнавання техпаспортів. Тепер ОСАГО можна оформити за 1 хвилину (Читати російською)
Дистанційна верифікація клієнтів:нові правила для банків і небанківських установ (Читати українською)
Face ID для бізнесу: цікаві сфери застосування технології розпізнавання осіб (Читати російською)
Якому бізнесу потрібна програма розпізнавання осіб? (Читати російською)
Переваги e-Commerce маркетплейсів для B2B (Читати російською)
5 порад, як підвищити конверсію інтернет-магазину за допомогою UI / UX редизайну (Читати російською)
Як редизайн сайту підвищив онлайн-оплати в 10 разів і розвантажив менеджерів (Читати російською)
Яку CRM систему обрати? Порівняння цін «Битрикс24» і amoCRM (Читати російською)
Адаптація сайтів Національної поліції України для людей із вадами зору (Читати російською)
Адаптація сайтів Національної поліції України для людей із вадами зору (Читати українською)
Справжні "закони роботехніки": право і штучний інтелект (Читати російською)
Боятися чи дружити: кому ШІ принесе більше грошей і можливостей (Читати російською)
БІЛЬШЕ СВОБОДИ і відповідальності: Сергій Кравцов, співзасновник Evergreen, про відсутність бюрократії в компанії і досвід впровадження Аgile (Читати російською)
Тренди в створенні інтернет-магазинів в 2019 році: інтерв'ю з експертами (Читати російською)
Коментар Сергія Кавцова, CEO Evergreen про його принципи підбору людей в команду (Читати російською)
What is CUI and why is it necessary to use CUI in chatbot? Practical Cases (Читати англійською)
Voice shop: ordering has never been so intelligent (Читати англійською)
Як просто порахувати ефективність вкладень в IT-проект (Читати російською)
Очевидне, але не всіма використовуване: п'ять способів привести трафік до чат-бота (Читати російською)
Chatbot for VUSO insurance company, based on Corezoid (Читати англійською)
ОСАГО бот - перший в Україні страхової бот від VUSO (Читати російською)
Telegram бот допоможе водіям купити поліс ОСЦПВ за 7 хвилин (Читати російською)
Автоцивілку тепер можна оформити через Telegram (Читати російською)
Автоматизація через ІТзацію: чат-бот замість відділу продажів і колл-центру (Читати російською)
Integration of Amo crm, Sunflower ip telephony, website, and payment gateway for VUSO company (Читати англійською)
Integration case for Microsoft dynamics and Retailcrm based on Corezoid for e-shop Pulti.ua (Читати англійською)
How Evergreen developed a smooth process using Pipedrive API & Unisender (Читати англійською)
How Cloud Processes Solved Our CRM Development Problems (Читати англійською)
KYIV IT Cluster - the gate to KYIV IT Community (Читати англійською)
Чат-бот може не дати бажаного ефекту вашому бізнесу. Яким компаніям він точно не потрібен? (Читати російською)
Як порахувати ефективність вкладення у IT проект (Читати російською)
Кейс внедрения CRM в страховую компанию VUSO (Читати російською)
Як ми витратили 100 годин на 28 концептів для Pulti. (Читати російською)
Кейс створення дизайну для проекту Pulti.ua (Читати російською)
Комментар з використання Corezoid У бізнес-автоматизації (Читати російською)
Кейс з автоматизації відділу продажу в UniSender за допомогою Corezoid та PipedriveCRM (Читати російською)
Як ми відфільтрували ботів та знизили показник відмов з 90% до 42% (Читати російською)
Наш з партнерами проект Smartgreet зі створення унікальних листівок (Читати російською)
Українські фірми входять на польський ринок (Читати російською)