Evergreen накопичив вагомий досвід роботи зі стартапами. Інтернет стартап проходить типові основні стадії росту і стикається і на кожній з них з реаліями, які вимагають різного підходу. Evergreen виконує створення стартапу з нуля по економічним процесам і підтримку стартапів коли проект вже оформився в повноцінний бізнес.
Стартапи зазвичай вимагають низький рівень початкових вкладень, оскільки інвестиції на початку розвитку вкрай обмежені. Найчастіше, першими інвесторами стають самі підприємці використовуючи власні кошти або гроші з іншого існуючого бізнесу.
Розробка стартапу вимагає швидкого зростання. Нормальний термін створення MVP стартапу - близько чотирьох місяців. Як виняток - складні ринки або високотехнологічні інноваційні сфери.
Також для того щоб провести своєчасний запуск стартапа важливо уникати типових помилок і пасток засновника. Evergreen допомагає в цьому проводячи аналіз проекту та життєздатності ідеї до старту а так же консультуючи в процесі розробки стартапу. Природно ми підписуємо угоду про конфіденційність (NDA) і гарантуємо що ваші ідеї не вийдуть за межі Evergreen.
Гортайте, щоб побачити інші причини
— обов'язкові етапи розробки
що є на ринку і як зробити краще
дослідження і попереднє проектування
прототип + специфікація на розробку + SEO-проектування
концепт дизайну та дизайн всіх сторінок
HTML-верстка дизайну і відображення даних на фронт
проектування БД, зв'язків, робота з даними, інтеграції
реалізуємо інтеграцію з внутрішніми системами і з CRM
і обов'язкове покриття тест-кейсами
налаштування серверів, SEO-налаштування, перенесення в світ
Аналіз конкурентів і стрес-тест ідеї це перший крок будь-якої розробки стартапу з нуля. Загальноприйнятими помилками є "головне ідея" і "головне гроші". На жаль тільки одного компонента мало.
В сучасному світі "родуктів-клонів", в умовах жорсткої конкуренції виграють дуже продумані, дуже деталізовані, дуже класно реалізовані ідеї стартапів. Детальніше читайте в блозі Evergreen "Чому тільки грошей не досить для розробки продукту".
На етапі створення стартапу є тільки ідея, яка матеріалізується в прототип інтерфейсу . Як правило, в кращому випадку, він тестується на невеликій вибірці користувачів (і то це не завжди правильно робиться) або на знайомих, або всередині команди. Але це не завжди дає достовірні результати. Це все одно що спостерігати за поведінкою лева, який в клітці - його поведінка в живій природі відрізняється. Після цього приймається рішення пиляти продукт і вкладається ресурси фінансові та часові (що може досягати 1-2 років і десятків тисяч доларів) в розробку стартапу. Продукт виходити в світ і його чекає розчарування. У чому причина і як уникнути?
На допомогу приходить підхід Lean Startup, розроблений Еріком Рисом. Це основний сенс - отримувати зворотний зв'язок від користувачів як якомога раніше (MVP) і запустити розробку продукту за схемою: "створити" - "оцінити" - "навчитися" і знову по циклу. Таким чином розробка йде маленькими кроками, ви рано отримуєте зворотний зв'язку і розумієте наскільки то що ви придумали потрібно ринку і наскільки люди готові його споживати.
Тому ми в Evergreen рекомендуємо розробляти стартапи ітераційно, як можна раніше запускати продукт "в світ" і орієнтуватися на зворотний зв'язок ринку.
Розробка стартапу: ціна і терміни
Розкажіть нам, який проект ви хотіли б створювати або розвивати і ми розповімо якою може бути ціна створення. Почувайтеся вільно - ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.