Складність проекту полягала в цільовій аудиторії - це агрономи і власники полів, які мало проводять часу за комп'ютерами і зовсім не схильні вникати або вчитуватися в сайти і тим більше довіряти новинкам і інноваційним технологіям. Нам було необхідно захопити їх увагу з першої секунди знаходження на сайті. Для цього ми зібрали дуже багато інформації від Замовника і провели багато зустрічей, щоб викристалізувати найважливіше повідомлення для відвідувачів сайту. Також багато часу пішло на дизайн, який повинен бути дуже простим і з вірно розставленими акцентами. У сайт вбудований магазин товарів.
Вам сподобалось наше рішення?
Розкажіть нам, який проект ви хотіли б створювати або розвивати. Почувайтеся вільно - ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.