У цьому розділі ви в основному знайдете наші старі проекти, які нам шкода видаляти. Актуальні статті та кейси ми публікуємо в блозі .
Головним завданням прототипу було створити таймлайн по усім розслідуванням САП і надати повну інформацію для користувачів по руху кожного з них. Таймлайн дозволяє переглянути всю інформацію стосовно розслідувань та їх статусів, завантажити документи, дізнатися причини затримки справи, вставити таймлайн або його фрагмент до статті або на інший сайт, переглянути фігурантів, дізнатися суди, в які передано розгляд розслідування і чому відбуваються затримки та багато іншого. Спроектована функція підписки на зміни в розслідуваннях або у справах, щоб користувачі могли бути в курсі всього, що відбувається зі справами та розслідуваннями САП.
На головній сторінці зібрана загальна статистика по усім розслідуванням САП, щоб показати користувачам загальну картину роботи Спеціалізованої антикорупційної прокуратури. Карта судів України дозволяє бачити по кожній області або конкретному суду кількість запланованих і перенесених засідань з розслідувань САП. Також на сайті є новини, сторінки про САП, його керівництво і про роботу в САП.
Проект профінансувала Міжнародна організація права розвитку в Україні (IDLO)
Дата запуску: червень 2017
Дивитись проектНа початку 2017 року ми запустили оновлену версію сайту Національного антикорупційного бюро України.
У новій версії ми допрацювали дизайн, скоротили і структурували меню, додали розділи "Прес-Центр", "Територіальні управління", "Відкритий Офіс" та зробили блок зі статистикою по розслідуваннях. Також підібрали та налаштували навчальну платформу, де користувачі зможуть переглядати лекції, проходити курси і тісніше знайомитися з роботою та життям бюро, налаштували інтеграцію з маркетинговими інструментами та зробили можливим показ Live-трансляції прямо на сайті. Проект профінансувала Консультативна місія Європейського Союзу в Україні (EUAM).
Дата запуску: лютий 2017
Дивитись проектОновлений онлайн-портал для страхової компанії ВУСО, який об'єднує інформацію про компанію, новини / акції / статті та системи для онлайн-оформлення страховок, покупки електронних полісів, активації страхових продуктів. ВУСО - один з лідерів online-продажів на українському страховому ринку.
Онлайн-портал повністю адаптивний і інтегрований по API з внутрішніми системами компанії та платіжним шлюзом банку, який поєднує корпоративний ресурс і онлайн-сервіс для розрахунку та замовлення страхових продуктів.
Дата запуску: вересень 2016
Дивитись проектУ клієнта був сайт на хмарному сервісі інтернет-магазину (конструкторі). В один прекрасний день на цьому конструкторі стався збій і вони втратили всі дані і всі бекапи. Клієнт у якого були відмінні позиції в Яндекс і Google, тисячі відвідувачів в день і великий потік замовлень виявився один-на-один з доменом і порожній білій сторінкою там де раніше був магазин. Звернувся до нас. В цей же день ми підняли статичну копію сайту, а за найближчі дні запустили навігацію по товарах - більше 80% всієї інформації вдалося відновити через парсинг Google Webcache. У найкоротший термін ми провели перезапуск цього проекту на Laravel і забезпечили працездатний інструмент.
Дата запуску: липень 2016
Дивитись проектДата запуску: квітень 2016
Дивитись проектСервіс оголошень для дитячих товарів - одяг, іграшки, речі, і інше для малюків і дітей старшого віку - повністю адаптивний, з особистим кабінетом, системою внутрішніх повідомлень, гео-прив'язкою і багатьма іншими функціями сучасного порталу оголошень. Розроблено та запущено в світ менш ніж за 3 місяці.
Дата запуску: квітень 2016
Дивитись проектЗамовник сайту працює на ринку немасових послуг - проектування промислових котелен для заводів, підприємств, а також спорткомплексів. Із Клієнтом обрали стилістику строгу та без додаткових кольорів, намагались використати мінімум різноманітних кольорів. Особливий акцент у дизайну зроблено на тексти, причому навмисно: із Клієнтом прийшли до висновку, що для нашої цільової аудиторії важлива наявність поміркованих та якісних текстів про роботи компанії, її послуги та обладнання, яке використовується для робіт.
Окрім того, у дизайні взагалі немає закликів до дій для відвідувачів сайту, як це прийнято за сучасними стандартами UI/UX. Ми відійшли від нав'язливих закликів, щоб не створювати ефект "пустушки" - дизайн має нести посил надійності та серйозності.
Дата запуску: грудень 2015
Дивитись проектЦіль проекту - швидка зборка простого сайту на базі Total теми під Wordpress із використанням Visual Composer'a
Дата запуску: березень 2016
Дивитись проектДата запуску: вересень 2015
Дивитись проектПроект унікальний не тільки своїм дизайном, але й загальним маштабом розробки:
- товарна база зі старту нараховує від 80 000 SKU,
- повна адаптивність,
- швидкість сайту - не більше 3 сек, навіть для сторінок загальних категорій із тисячами товарів.
Ми закрили частину робіт із дизайну, допомогаючи компанії-партнеру, яка займалась розробкой усього функціоналу. У дизайні ми зібрали повний набір макетів для великого магазину, із особливостей виділяємо:
1) брендування товарних сторінок,
2) нарізка стрічки описів товару у полуавтоматичному режимі (дизайн та верстка повинні підлаштовуватись під наповнення контент-менеджера),
3) розгорнута сторінка товару - є багато корисних опцій для користувачів, які потрібні великим магазинам та marketplace (рейтингі, відгуки, прокрутки схожих та альтернативних пропозицій).
4) особистий кабінет покупця.
Дата запуску: серпень 2015
Дивитись проектПід кінець року запускаємо найкрутіші наші роботи! У ТОП найбільш значущих робіт в 2015 року безумовно потрапляє редизайн для UniSender. За допомогою аналізу показників Google Analytics, аналізу конкурентів, бачення команди UniSender і наших дизайнерів була виведена концепція оновленого сайту з мобільною версією. Звичайно, не забуваємо про те, що після редизайну позиції в органічному пошуку не повинні «просісти», а також ми запропонували перенести сайт на іншу CMS зі зручною адмінкой для наповнення.
Починаємо відстежувати конверсії на новому сайті, вони повинні підвищитися, адже в цьому і сенс!
Дата запуску: грудень 2015
Дивитись проектСуть проекту полягала в об'єднанні сайту з CRM, в результаті якого ми маємо такі результати:
Опис кейса можна знайти тут: російською та англійською мовами.
Дата запуску: грудень 2015
Дивитись кейсСистема із 7 під-сайтів. Розмір сайту оцінюється в декілька тисяч сторінок - каталог усіх матеріалів, безліч статей. При цьому на сайті присутня тільки російська мова. Ми розширили можливості движка до мультимовного. Вже впроваджена українська версія. Все успішно запущено.
Дата запуску:
Дивитись проектРозробили і запустили MVP проекту (minimum value product) для перевірки, чи спрацює сама ідея. Суть сервісу в тому, щоб для великих клієнтських баз від 10000 контактів генерувати кожному свою власну вітальну листівку з унікальним контентом. Розраховуємо, що в першу чергу сервіс цікавий для корп.кліентов, у яких є програми лояльності. Плюс, такі поздоровлення можуть служити джерелом допродаж, оскільки в листівці крім поздоровлень вшивається спецпропозиція.
Ми зіткнулися з безліччю викликів в цьому проекті: зробити зручну і просту адмінку для створення розсилок, зробити парсинг контенту, забезпечити швидку масову розсилку та інше.
Дата запуску: Липень 2015
Дивитись проектПроривний проект для нас і, ми вважаємо, для всього ринку автоматизації. Вперше ми зробили автоматизацію бізнес-процесу за допомогою розробки наших партнерів - corezoid.com
У чому основні цінності: 1) зазвичай при автоматизації терміни розробки вимірюються місяцями, зараз з corezoid це можна зробити за тижні. 2) CRM тепер використовуємо тільки для зберігання і виведення даних, для Triggmine ми взяли відому PipeDrive, а вся логіка бізнес-процесів реалізована окремо - в corezoid. Відповідно, тепер немає прив'язки до конкретної CRM, якщо буде необхідно, ми зможемо підключити іншу і не потрібно знову писати всю логіку, адже вона вже написана і зберігається окремо в corezoid!
Дата запуску: листопад 2015
Дивитись проектДля компанії Гідравлік Майстер розробили продукт-гібрид - корпсайт на OpenCart із можливостями каталогу продукції. На сайті є повноцінний каталог товарів та повна карточка товару, але немає системи checkout - разом із Замовником вирішили відмовитися від впровадження корзини, оскільки онлайн такий продукт дуже проблематично купувати, узгодження всіх нюансів навіть про одну деталь для двигуна потребує особистого спілкування із менеджером компанії.
Дизайн розробляли строго за фірмовим стилем компанії та бренд-буком. Окремо можно виділити карту із промальованою кожною областю країни та привязкою відділень компанії до них, а також модуль геотартегингу для зміни телефонів у шапці сайту.
Дата запуску: листопад 2015
Дивитись проектСайт прийшов до нас у роботу, коли він уже кілька років працював. Перед нами стояло кілька завдань: 1) передати суть роботи і користь складного сервісу максимально просто через анімацію і інфографіку 2) поліпшити дизайн сайту, зробити його більш сучасним і придатним для цільової аудиторії для збільшення конверсій 3) поставити таку CMS, яка б дозволяла відображати свій варіант сайту в різних країнах на різних доменах, а також підтримувала гарну швидкість завантаження сторінок. Ми задоволені результатом - сайт працює на 5 доменах, швидко завантажується і отримує гарну реакцію у відвідувачів.
Дата запуску:
Дивитись проектЗавдання було в найкоротші терміни запустити сайт для оренди вілли класу люкс на узбережжі Хорватії
Дата запуску: Липень 2015
Дивитись проектСкладність проекту полягала в цільовій аудиторії - це агрономи і власники полів, які мало проводять часу за комп'ютерами і зовсім не схильні вникати або вчитуватися в сайти і тим більше довіряти новинкам і інноваційним технологіям. Нам було необхідно захопити їх увагу з першої секунди знаходження на сайті. Для цього ми зібрали дуже багато інформації від Замовника і провели багато зустрічей, щоб викристалізувати найважливіше повідомлення для відвідувачів сайту. Також багато часу пішло на дизайн, який повинен бути дуже простим і з вірно розставленими акцентами. У сайт вбудований магазин товарів.
Дата запуску: серпень 2015
Дивитись проектПростий, не переобтяжений інформацією сайт про нині мега-популярні послуги просування та реклами в інтернеті. Головні послуги компанії - SEO просування і контекстна реклама - виконані в стилі лендінга, всі інші послуги прибрані в окремий пункт меню, щоб не розмивати увагу відвідувачів сайту. Звичайно ж, показані кейси для різних галузей бізнесу, які знімають безліч заперечень і сумнівів відвідувачів сайту. Також, в цьому проекті ми використовували нестандартні форми захоплення та збору лидов.
Дата запуску: травень 2015
Дивитись проектІноді ми виконуємо роботи тільки по прототіпірованію - створюємо персони і прорисовуємо прототип майбутнього сайту. На наше переконання, тільки на підставі прототипу можна точно оцінити терміни і бюджет розробки проекту. Вже на підставі прототипу малюється дизайн, на етапі прототипу закладається функціонал і т.д. Таку роботу ми провели для Украгропродукт - промальований фронт і админка.
Дата запуску: травень 2015
Дивитись проектСимпатичний лендінг для ринку Швейцарії, виконаний на трьох мовах - російською, англійською, французькою. Переклад на англійську забезпечували ми.
Дата запуску: травень 2015
Дивитись проектДата запуску: березень 2015
Дивитись кейсДата запуску: лютий 2015
Дивитись проектНу хто ж не любить комп'ютерні ігри? Тому нам особливо приємно було зробити портал рев'ю комп'ютерних ігор. Це перший досвід для нас створення високонавантажених порталів.
Дата запуску: лютий 2015
Дивитись проектСимпатичний лендінг для ринку Швейцарії.
Дата запуску: лютий 2015
Дивитись проектСайт, на якому кожна сторінка виконана в вигляді лендінга. По-суті, кожна сторінка сайту є незалежною продає одиницею і просуває свій продукт або послугу. Об'єднання таких сторінок в рамках одного сайту тільки підсилює ефект і сприяє ще більшій кількості замовлень з сайту (конверсії). Замовник надав просто відмінні тексти, а це добра половина успіху.
Дата запуску: січень 2015
Дивитись проектСайт потрапив до нас вже готовим і Замовник хотів трохи його доопрацювати. Але коли ми спробували трохи доопрацювати його, зіткнулися з тим, що це практично неможливо. Перший розробник зробив магазин так, що по суті ніхто крім нього не міг його правити. Ми пересобран магазин і тепер його легко допрацьовувати, оновлювати.
Дата запуску: січень 2015
Дивитись проектДата запуску: січень 2015
Дивитись кейсНаша перша робота для ринку Швейцарії! Лендінг в стилі мінімалізм на трьох мовах.
Дата запуску: січень 2015
Дивитись проектДо нас звернувся Замовник, який нещодавно розробив сайт. Проблема була в тому, що жодного дзвінка або заявки з сайту так і не надійшло. Чому? Тому що сайт вийшов зовсім не продаючим. Багато довгих текстів, технічної інформації та іншого «завантажували» відвідувача непотрібною йому інформацією. Ми зробили простий ленгінг і дзвінки пішли. Плюс на лендінгу помістили кнопки переходу на різні розділи сайту, щоб вся ця технічна інформація допомагала продавати ролети
Дата запуску: грудень 2014
Дивитись проектМи раді, коли наші Замовники звертаються нам в другий, третій, четвертий ітп раз. З Артуель ми познайомилися, коли було завдання зробити лендінги під римські штори, ролети. Потім ми зробили онлайн-калькулятор для кожного лендінгу і нарешті ми повністю оновили сайт. Орієнтувалися ми на кращі західні сайти, вийшло дуже здорово: новий дизайн, адаптивність під планшети і мобільні, збережені всі SEO-позиції, збережені всі лендінги та он-лайн калькулятори.
Дата запуску: січень 2015
Дивитись проектЛендінг, який широко рекламувався восени-взимку 2014/2015. Ніяких складних прийомів ми не використали, просто взяли рішення, які гарантовано працюють. У підсумку, конверсія тільки за письмовими заявками перевищує 1%.
Дата запуску: листопад 2014
Дивитись проектМи виконували тільки роботи з адаптивною верстки на цьому проекті. Вимоги, які були виставлені до проекту і дуже високий рівень професіоналізму ІТ-команди Благовісту, показали нам місця, в яких нам треба покращувати свої процедури і якість робіт. Роботи виконувалися близько 3х місяців і сайт успішно запущений.
Дата запуску: листопад 2014
Дивитись проектЛендінг з каталогом всіх товарів з прокату дитячих товарів. (landing page – посадочна сторінка, читати про те, що таке лендінг).
Дата запуску: жовтень 2014
Дивитись проектЦе сайт, на якому ми виконували роботи по верстці та програмуванню. Дуже гарний, чистий дизайн, продуманий до самих дрібниць, створив наш партнер з Росії. Ми із задоволенням беремося за втілення чужих якісних дизайнів і ось результат!
Дата запуску: жовтень 2014
Дивитись проектНайкраще переконання для продажу, якщо у Вас є кейси, обов'язково потрібно їх показувати на сайті. Переваги ламп показані не текст, а простою графікою. Читати про те, що таке лендінг
Дата запуску: жовтень 2014
Дивитись проектЕМРО як будь-якому висококласному маркетинговому агенству потрібно добре себе представляти в інтернеті, давати достатню кількість реклами на всі продукти і, відповідно, постійно оновлювати свій сайт, викладати багато хорошого контенту ітд. ЕМРО дуже полюбилися лендінги і ми запропонували цікаве рішення: створити лендінг-конструктор спеціально під ЕМРО. Це рішення дозволило ЕМРО створювати нові лендінги швидко (буквально за день-два) і з невисокою вартістю кожного лендінга. Лендінг-генератор дозволить постійно створювати нові лендінги, майже в будь-якій кількості за низькою ціною. Що найприємніше -це дійсно бізнес-рішення, оскільки 1) його можна використовувати багаторазово, протягом довгого часу 2) воно вирішує завдання як постійно підтримувати свою інтернет-майданчик в актуальному стані, як швидко створювати нові лендінги в даному випадку 3) потрібно одноразово зробити інвестицію, щоб постійно отримувати недорогі лендінги.
Дата запуску: червень-вересень 2014
Дивитись проектЦі лендінги дають дуже хорошу конверсію - близько 20%! Лендінг по Adwords виконаний англійською мовою (у нас є перекладачі на англійську та французьку) і орієнтований на зарубіжний ринок.
Дата запуску: лютий-липень 2014
Дивитись проектІнтернет-магазин у висококонкурентному сфері медичних товарів. Ми розробляли функціональну частину магазину, дизайн малювала інше веб-агенство. Як і у всіх інтернет-магазинах після запуску йде величезна робота по просуванню, аналізу поведінки відвідувачів і доопрацюванням сайту. Ми самі не займаємося просуванням сайтів, але постійно працюємо в зв'язці з 2-3 маркетинговими агентствами, плюс самі періодично робимо аналіз поведінки відвідувачів. Це дає нам розуміння як допрацьовувати і міняти сайт для збільшення кількості дзвінків і замовлень з сайту (конверсії).
Дата запуску: серпень 2014
Дивитись проектВам сподобалось наше рішення?
Розкажіть нам, який проект ви хотіли б створювати або розвивати. Почувайтеся вільно - ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.