Види чат ботів та їх приблизні вартості
Пряме підключення оператора
Бот на 2 месенджера telegram і viber, який підключає оператора в чат з клієнтом
Вартість: від 2300$
Сценарій чат бота
Підключення декількох груп операторів
Бот на 2 месенджера telegram і viber, з можливістю підключення 2х різних груп операторів з різних питань
Вартість: Від 3100$
Сценарій чат бота
Бот, що підключає оператора і веде історію листування
Бот на 2 месенджера telegram і viber, з можливістю підключення 2х різних груп операторів з різних питань
+ Можливість зберегти і завантажити історію листування оператор-клієнт
Вартість: від 4800$
Сценарій чат бота
Страховий бот
Чат бот з підключенням до API (трьома методами)
+ Збір даних про користувача і відправка їх по API в зовнішню систему
Вартість: від 2500 $
Сценарій чат бота
Бот помічник із адмін. панеллю
Великий чат бот з розділами FAQ
+ Окрема адмін панель по послугах для заповнення блокам FAQ і даних які виводяться в боті (аналог CMS сайту)
+ Методи API для передачі даних в бота
Вартість: від 10 000 $
Сценарій чат бота
Маркетинговий бот
Брендований чат бот зі стилізацією під клієнта, який може:
1. Робити масові сегментовані розсилки всередині бота
2. Підключати оператора
3. Давати відповіді на питання (FAQ блок)
Вартість: від 1000 $
Що ще потрібно знати, перш ніж замовляти розробку чат-бота:
- Ціни вказані для ботів в вайбері та телеграмі одразу (по суті це 1 бот з 2 каналами). Підключення FB messenger не впливає на ціну теж. Також у нас є можливість підключити будь-яку відкриту платформу мессенджерв (Line, Skype, і тд) практично без збільшення ціни
- Хостинг бота на Corezoid в середньому обходиться від 30 до 70 дол / місяць
- Боти яких можна зробити "на конструкторі" у нас не замовляють, а ми їх і не робимо. Наша спеціалізація це корпоративні клієнти і стартапи зі складною логікою і великою кількістю інтеграцій, які не можна зробити просто кодом або в конструкторі
- Сценарій складається і узгоджується з клієнтом перед початком робіт і оцінки
- Для коректної роботи бота (при продажах, оформленні, та інших операціях) необхідні відкриті API-методи в системах до яких буде прив'язаний бот
- Мови в боті можна ставити за замовчуванням за мовою месенджера у клієнта, і давати можливість вибору мови на першому етапі початку роботи з ботом. Цей варіант не дасть збою при наявності у клієнта 2 вайберов, один на ПК другий на мобільному, з різними налаштуваннями
- Питання прийому оплат в боті ми можемо допомогти вирішити з Liqpay, Portmone, питання підключення транзакційних каналів з Vodafone
Перевірена enterpise-рівня транзакційна платформа, що не самописна і гарантує:
- можливість відстежити загальний стан системи, наявність помилок, недоставок, успішних транзакцій
- гарантує доставку при робочому каналі і повторні відправки при мережевих помилках (черга відправки)
- аналітика для того щоб подивитися як користуються чат ботом
- Наявність адмін-панелі з підтримкою багатомовності, яка дозволяє контент-менеджеру клієнта міняти тексти в боті, додавати нові розділи інформації. Адмінку ми даємо безкоштовно або просимо за неї $ 25 / міс
- Можливість інтеграції операторської панелі (для підключення живого оператора контакт-центру) в випадках коли бот не може допомогти відвідувачу, і наявність релевантних кейсів