Створення чатботів для бізнесу
Канали впроваждення:
Автоматизуйте спілкування з клієнтами, збільшіть обсяги продажів, делегуйте виконання рутинних завдань функціональним чатботам від Evergreen.
Створення чатботів для бізнесу
Канали впровадження:
Автоматизуйте спілкування з клієнтами, збільшіть обсяги продажів, делегуйте виконання рутинних завдань функціональним чатботам від Evergreen.
Чатботи для бізнесу — незамінні помічники у будь-якій сфері, де наявні великі обсяги комунікації з клієнтами. Боти можуть використовуватися як додаткова послуга, елемент маркетингу і як інструмент налагодження smart-процесів усередині компанії. При цьому взамодія з ними відбувається у звичному інтерфейсі улюбленого месенджера.
Viber
Facebook Messenger
Ваш варіант
Розробка чатботів для найпопулярніших месенджерів
Telegram
Skype
WeChat
Які переваги ви отримаєте
з чатботами Evergreen
Безшовна інтеграція
З корпоративними CRM, ERP, платіжними системами, корисними зовнішніми API, чатбот на сайт
Багатомовність і омніканальність
Один бот для всіх вибраних месенджерів, із підтримкою різних мов
Зростання конверсій
Збільшення середнього чека за рахунок крос-продажів, приплив унікальних відвідувачів і покращення CTR у розсилках
Які переваги ви отримаєте
з чатботами Evergreen
Вартість розробки чатботів на замовлення
Реалізуємо бізнес-задачі будь-якої складності та запропонуємо
індивідуальне рішення
$40/місяць
Self-service і створення чатботів на платформі Kwizbot
від $300
Консультації щодо сценаріїв
від $1500
Готові боти для бізнесу
від $30 000
Чатботи рівня Enterprise
Як розумний чатбот
допоможе вашому бізнесу?
-1-
Підвищить ефективність продажів і маркетингу
Чатбот для месенджера дозволяє охопити більшу аудиторію і вести діалог з клієнтами в зручному для них каналі. Використовуйте зібрані в процесі діалогу дані про користувачів для створення персоналізованих пропозицій і розсилок, що покращить конверсію
-2-
Знизить навантаження і витрати на службу підтримки
Автоматизація обробки простих, часто повторюваних запитів від клієнтів дозволяє розвантажити команду і залучати менеджерів до вирішення складніших завдань, оптимізувати витрати на персонал
-3-
Підвищить якість і швидкість обслуговування
Боти працюють цілодобово, забезпечуючи клієнтську підтримку 24/7. Вони обробляють паралельно необмежену кількість заявок, допомагають клієнтам легко знаходити бажане, не перевантажуючи при цьому інформацією
Підвищуйте лояльність ваших клієнтів
Економія часу
Клієнт, який звернувся в підтримку, отримує відповідь миттєво — не треба чекати на підключення оператора
Зручність використання
Чатботи працюють на звичних для користувача платформах, які завжди під рукою
Лише корисна інформація
Чіткі відповіді на потрібні запитання, відсутність спаму, зайвих балачок, нав'язливих закликів купити
Хочете дізнатися більше про переваги чатботів на замовлення?
Відповімо на всі запитання!
Хочете дізнатися більше про переваги чатботів на замовлення? Відповімо на всі запитання!
Про компанію Evergreen
40+
Фахівців
у команді
Наша команда створює чатботів для найпопулярніших месенджерів для завдань вашого бізнесу на базі власної платформи Kwizbot. Реалізуємо проекти рівня Enterprise для страхових і фінансових організацій, сфери послуг і не тільки.

Інтегруємо чатбот з вашими корпоративними системами по API, гарантуємо надійність і безпеку рішень.

Технічна експертиза та досвід команди Evergreen дозволяють нам створювати унікальні проекти для бізнесу, які не тільки вирішують завдання клієнта, а й є зручними і легко масштабованими.
250+
Реалізованих проектів
2009
Досвід роботи більше
10 років
Про компанію Evergreen
40+
Фахівців
у команді
Наша команда створює чатботів для найпопулярніших месенджерів для завдань вашого бізнесу на базі власної платформи Kwizbot. Реалізуємо проекти рівня Enterprise для страхових і фінансових організацій, сфери послуг і не тільки.

Інтегруємо чатбот з вашими корпоративними системами по API, гарантуємо надійність і безпеку рішень.

Технічна експертиза та досвід команди Evergreen дозволяють нам створювати унікальні проекти для бізнесу, які не тільки вирішують завдання клієнта, а й є зручними і легко масштабованими.
250+
Реалізованих проектів
2009
Досвід роботи більше
10 років
Популярні запитання (FAQs)
Для чого потрібен чатбот для бізнесу?
Чатбот — програма, що використовує інтерфейс месенджера для виконання певних завдань. Це багатофункціональний віртуальний асистент: через чатбот можна планувати зустрічі, здійснювати покупки, бронювати тури, квитки, оформити страховку і не тільки. У бізнесі чатботи використовуються для автоматизації рутинних операцій для менеджерів і клієнтів, як двосторонній канал комунікації та елемент маркетингу.
Чи правда, що чатбот — це просто данина моді?
Як не крути, але на ринку перемагає той, хто стежить за тенденціями і впроваджує у свій бізнес останні розробки. Зараз на зміну ажіотажу навколо чатботів приходять суто практичні міркування. Для великих фірм з великим потоком вхідних запитів автоматизація обробки заявок — це економія грошей і потужний інструмент взаємодії і утримання аудиторії. Особливо для нішевих продуктів.
Наскільки обмежений функціонал бота?
Можливості чатбота не обмежуються тільки кнопками в месенджері. Просунуті боти можуть підтримувати діалог, підключати системи розпізнавання (природної мови, документів), аналізувати діалоги, перемикатися на операторів, інтегруватися з корпоративними системами і зовнішніми API.
Чи замінює чатбот спілкування з людиною?
На жаль, до цього ще далеко. Однак грамотно побудований, продуманий чатбот не викликає відторгнення з боку користувачів. Спілкування з таким помічником буде комфортним, приємним і корисним.
Що потрібно для коректної роботи бота?
Для коректної роботи бота (для продажів, оформлення документів та інших операцій) необхідні відкриті API-методи в системах, до яких буде прив'язаний чатбот.
Як бот допомагає знизити витрати бізнесу?
У першу чергу, шляхом автоматизації робочих процесів і передачі частини рутинних завдань ботам (це стосується всіх сфер бізнесу — від HR до логістики), оптимізації управління інформацією, зниження витрат на рекламні кампанії, оскільки вартість взаємодії клієнта з чатботом набагато нижча, ніж в інших каналах, наприклад, традиційне надсилання повідомлень за номером телефону.
Як чатбот впливає на прибуток?
Це додатковий канал продажів: у месенджерах з багатотисячним охопленням аудиторії вони відбуваються набагато швидше, плюс ви можете таргетити різні аудиторії. Важливий фактор — можливість нарощувати перехресні продажі: чатбот пропонує під час покупки інші релевантні товари, вивчаючи потреби вашої ЦА.
Що краще: створити чатбот чи додаток для спілкування з клієнтами?
Чатбот — додаткова "фішка" для бізнесу, що дозволяє клієнтам звернутися до вас при мінімальному трафіку в інтернеті. До того ж, бот самостійно оптимізує швидкість і показує все в стилі зручного для клієнта месенджера — питання тільки в API і швидкості його роботи. На стадії запуску бізнесу ви зможете обійтися без створення "швидких сайтів" і додатків, і тим не менше розширити присутність у різних каналах.
Замовити розробку чатбота в один клік. Залиште контакт і ми зв'яжемося з вами.
Замовити розробку чатбота в один клік. Залиште контакт і ми зв'яжемося з вами.
Статті та кейси про чатботи
Дізнайтеся про чатботи більше. Ми підготували
багато цікавого
Made on
Tilda