Чатбот для бізнесу - незамінні помічники у будь-якій сфері, де присутні великі обсяги комунікації з клієнтами. Боти можуть використовуватися як додаткова послуга, елемент маркетингу і як інструмент налагодження smart-процесів усередині компанії. При цьому взамодія з ними відбувається у звичному інтерфейсі улюбленого месенджера.
Багатомовність і омніканальность Один бот для всіх обраних месенджерів, із підтримкою різних мов |
Безшовна інтеграція З корпоративними CRM, ERP, платіжними системами, корисними зовнішніми API, чатбот на сайт |
Зростання конверсії з мобільних пристроїв Збільшення середнього чека за рахунок крос-продажів, приплив унікальних відвідувачів і поліпшення CTR у розсилках |
Підвищить ефективність продажів і маркетингу Чатбот для месенджера дозволяє охопити більшу аудиторію і вести діалог з клієнтами в зручному для них каналі. Використовуйте зібрані в процесі діалогу дані про користувачів для створення персоналізованих пропозицій і розсилок, що поліпшить конверсію |
Знизить навантаження і витрати на службу підтримки Автоматизація обробки простих, часто повторюваних запитів від клієнтів дозволяє розвантажити команду і залучати менеджерів до вирішення складніших завдань, оптимізувати витрати на персонал |
Підвищить якість і швидкість обслуговування Боти працюють цілодобово, забезпечуючи клієнтську підтримку 24/7. Вони обробляють паралельно необмежену кількість заявок, допомагають клієнтам легко знаходити бажане, не перевантажуючи при цьому інформацією |
Економія часу Клієнт, який звернувся в підтримку, отримує відповідь моментально - не потрібно чекати підключення оператора |
Зручність використання Чатботи працюють на звичних для користувача платформах, які завжди під рукою |
Тільки корисна інформація Чіткі відповіді на питання, що цікавлять, відсутність спаму, непотрібних пустих розмов, нав'язливих закликів купити |
![]() |
Чатбот для інтернет-магазину пультів |
Чатбот для Європейського Туристичного Страхування (ETI) |
![]() |
![]() |
Чатбот-консьєрж для мережі Premier Hotels Дізнатися більше |
Страховий бот для оформлення полісів ОСАЦВ для VUSO Побудований на рішенні Insurance Bot |
![]() |
![]() |
Чатбот з омніканальной панеллю оператора для ARX Дізнатися більше |
Для чого потрібен чатбот для бізнесу? |
Чатбот - програма, що використовує інтерфейс месенджера для виконання певних завдань. Це багатофункціональний віртуальний асистент: через чатбот можна планувати зустрічі, здійснювати покупки, бронювати тури, квитки, оформити страховку і не тільки. У бізнесі чатбот використовуються для автоматизації рутинних операцій для менеджерів і клієнтів, як двосторонній канал комунікації та елемент маркетингу. |
Чи правда, що чатбот - це просто данина моді? |
Як не крути, але на ринку перемагає той, хто стежить за тенденціями і впроваджує в свій бізнес останні розробки. Зараз на зміну ажіотажу навколо чатбот приходять суто практичні міркування. Для великих фірм з великим потоком вхідних запитів автоматизація обратботкі заявок - це економія грошей і потужний інструмент взаємодії і утримання аудиторії. Особливо для нішевих продуктів. |
Наскільки обмежений функціонал бота? |
Можливості чатбота не обмежуються тільки кнопками в месенджері. Просунуті боти можуть підтримувати діалог, підключати системи розпізнавання (природному мовленні, документів), аналізувати діалоги, перемикатися на операторів, інтегруватися з корпортатівнимі системами і зовнішніми API. |
Чи замінює чатбот спілкування з людиною? |
На жаль, до цього ще далеко. Однак, грамотно побудований, продуманий чатбот не викликає відторгнення з боку користувачів. Спілкування з таким помічником буде комфортним, приємним і корисним. |
Що потрібно для коректної роботи бота? |
Для коректної роботи бота (для продажів, оформлення документів та інших операціях) необхідні відкриті API-методи в системах, до яких буде прив'язаний чатбот. |
Як бот допомагає знизити витрати бізнесу? |
У першу чергу, за рахунок автоматизації робочих процесів і передачі частини рутинних завдань ботам (це стосується всіх сфер бізнесу - від HR до логістики), оптимізації управління інформацією, зниження витрат на рекламні кампанії, оскільки вартість взаємодії клієнта з чатбот набагато дешевше інших каналів, наприклад , традиційної відправки повідомлень за номером телефону. |
Як чатбот впливає на прибуток? |
Це додатковий канал продажів - у месенджерах з багатотисячного охопленням аудиторії вони відбуваються набагато швидше, плюс ви можете таргетити різні аудиторії. Важливий фактор - можливість нарощувати перехресні продажі: чатбот пропонує під час покупки інші релевантні товари, вивчаючи потреби вашої ЦА. |
Що краще: створити чатбот чи додаток для спілкування з клієнтами? |
Чатбот - додаткова "фішка" для бізнесу, що дозволяє клієнтам звернутися до вас при мінімальному трафіку в інтернеті. До того ж, бот самостійно оптимізує швидкість і показує все в стилі зручного для клієнта месенджера - питання тільки в API і швидкості його роботи. На стадії запуску бізнесу ви зможете обійтися без створення "швидких сайтів" і додатків, і тим не менше розширити присутність у різних каналах. |
— досвід для клієнтів та менеджерів проектів
Замовити створення чатбота просто
Розкажіть нам, який проект ви хотіли б створювати або розвивати. Почувайтеся вільно - ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.