Створення чатботів для бізнесу

Автоматизуйте спілкування з клієнтами, збільште обсяги продажів, делегуйте виконання рутинних завдань функціональним чатбот від Evergreen. Створення чат ботів для бізнесу краще рішення ваших завдань 7

Чатбот для бізнесу - незамінні помічники у будь-якій сфері, де присутні великі обсяги комунікації з клієнтами. Боти можуть використовуватися як додаткова послуга, елемент маркетингу і як інструмент налагодження smart-процесів усередині компанії. При цьому взамодія з ними відбувається у звичному інтерфейсі улюбленого месенджера.

Разробка чатботів для найбільш популярних месенджерів

 

Viber Bots

Telegram Bots

Bots for FB Messenger

Skype Bots

Viber

Telegram

Facebook Messenger

Skype

Slack Bots

Sender Bots

Wechat Bots

Other Messengers - Contact Evergreen

Slack

Sender

WeChat

Ваш варіант

Які переваги ви отримаєте з чатботами Evergreen

Багатомовність і омніканальность

Багатомовність і омніканальность

Один бот для всіх обраних месенджерів, із підтримкою різних мов

Інтеграції

Безшовна інтеграція

З корпоративними CRM, ERP, платіжними системами, корисними зовнішніми API, чатбот на сайт

Зростання конверсії

Зростання конверсії з мобільних пристроїв

Збільшення середнього чека за рахунок крос-продажів, приплив унікальних відвідувачів і поліпшення CTR у розсилках

Отримати консультацію

Як інтелектаульний чатбот допоможе вашому бізнесу?

Створення чат ботів для бізнесу краще рішення ваших завдань 8

Підвищить ефективність продажів і маркетингу

Чатбот для месенджера дозволяє охопити більшу аудиторію і вести діалог з клієнтами в зручному для них каналі. Використовуйте зібрані в процесі діалогу дані про користувачів для створення персоналізованих пропозицій і розсилок, що поліпшить конверсію

Створення чат ботів для бізнесу краще рішення ваших завдань 9

Знизить навантаження і витрати на службу підтримки

Автоматизація обробки простих, часто повторюваних запитів від клієнтів дозволяє розвантажити команду і залучати менеджерів до вирішення складніших завдань, оптимізувати витрати на персонал

Створення чат ботів для бізнесу краще рішення ваших завдань 9

Підвищить якість і швидкість обслуговування

Боти працюють цілодобово, забезпечуючи клієнтську підтримку 24/7. Вони обробляють паралельно необмежену кількість заявок, допомагають клієнтам легко знаходити бажане, не перевантажуючи при цьому інформацією

Підвищуйте лояльність ваших клієнтів

Створення чат ботів для бізнесу краще рішення ваших завдань 11

Економія часу

Клієнт, який звернувся в підтримку, отримує відповідь моментально - не потрібно чекати підключення оператора

Створення чат ботів для бізнесу краще рішення ваших завдань 33

Зручність використання

Чатботи працюють на звичних для користувача платформах, які завжди під рукою

Створення чат ботів для бізнесу краще рішення ваших завдань 13

Тільки корисна інформація

Чіткі відповіді на питання, що цікавлять, відсутність спаму, непотрібних пустих розмов, нав'язливих закликів купити

Опишіть ваші ідеї та побажання і дізнайтеся, яке чатбот рішення буде найефективнішим для вашого бізнесу.

Отримати рішення

Приклади нішевих ботів для різних сфер бізнесу

Створення чат ботів для бізнесу краще рішення ваших завдань 14

Чатбот для інтернет-магазину пультів

Продає чатбот для великого оптово-роздрібного магазину, який допомагає підібрати і купити будь-який пульт в лічені хвилини з месенджера Telegram. Досить просто ввести модель техніки або відправити боту фото пульта, і вбудований алгоритм штучного інтелекту визначить, що саме ви шукаєте.


Дізнатися більше

Чатбот для Європейського Туристичного Страхування (ETI)

Чатбот для Viber і Telegram для швидкого оформлення поліса через месенджери з можливістю розпізнавати фото закордонного паспорта. Чатбот також має вбудовану базу аналітики, пропонує можливість купити поліс за 2 хвилини навіть для великої групи туристів, і це реально працює!

Дізнатися більше

Створення чат ботів для бізнесу краще рішення ваших завдань 36
Створення чат ботів для бізнесу краще рішення ваших завдань 37

Чатбот-консьєрж для мережі Premier Hotels

Перший в Україні віртуальний адміністратор для готелів, що дозволяє дізнатися наявність вільних номерів, вибрати та забронювати номер, отримати доступ до багатьох послуг готелю в кілька кліків. Працює в месенджерах Facebook Messenger, Viber і Telegram. У числі додаткових функцій - розпізнавання по голосу, інтеграція з платіжними системами, програми лояльності, управління бонусним рахунком.


Дізнатися більше

Страховий бот для оформлення полісів ОСАЦВ для VUSO

Перший в Україні чатбот для Telegram, що допомагає підібрати і скласти поліс, зібрати всі необхідні дані про клієнта, прийняти оплату і відправити готовий поліс на електронну пошту (при замовленні електронного документа).

Побудований на рішенні Insurance Bot

Дізнатися більше

Створення чат ботів для бізнесу краще рішення ваших завдань 38
Створення чат ботів для бізнесу краще рішення ваших завдань 18

Чатбот з омніканальной панеллю оператора для ARX

Багатомовний чатбот (RU / UKR / ENG) для продажу страхових полісів з підключенням панелі оператора, яка дозволяє обробляти заявки, що надходять відразу з декількох каналів (месенджерів). На даний момент працює в Viber і Telegram



Дізнатися більше

Популярні запитання (FAQs)

Для чого потрібен чатбот для бізнесу?
Чатбот - програма, що використовує інтерфейс месенджера для виконання певних завдань. Це багатофункціональний віртуальний асистент: через чатбот можна планувати зустрічі, здійснювати покупки, бронювати тури, квитки, оформити страховку і не тільки. У бізнесі чатбот використовуються для автоматизації рутинних операцій для менеджерів і клієнтів, як двосторонній канал комунікації та елемент маркетингу.
Чи правда, що чатбот - це просто данина моді?
Як не крути, але на ринку перемагає той, хто стежить за тенденціями і впроваджує в свій бізнес останні розробки. Зараз на зміну ажіотажу навколо чатбот приходять суто практичні міркування. Для великих фірм з великим потоком вхідних запитів автоматизація обратботкі заявок - це економія грошей і потужний інструмент взаємодії і утримання аудиторії. Особливо для нішевих продуктів.
Наскільки обмежений функціонал бота?
Можливості чатбота не обмежуються тільки кнопками в месенджері. Просунуті боти можуть підтримувати діалог, підключати системи розпізнавання (природному мовленні, документів), аналізувати діалоги, перемикатися на операторів, інтегруватися з корпортатівнимі системами і зовнішніми API.
Чи замінює чатбот спілкування з людиною?
На жаль, до цього ще далеко. Однак, грамотно побудований, продуманий чатбот не викликає відторгнення з боку користувачів. Спілкування з таким помічником буде комфортним, приємним і корисним.
Що потрібно для коректної роботи бота?
Для коректної роботи бота (для продажів, оформлення документів та інших операціях) необхідні відкриті API-методи в системах, до яких буде прив'язаний чатбот.
Як бот допомагає знизити витрати бізнесу?
У першу чергу, за рахунок автоматизації робочих процесів і передачі частини рутинних завдань ботам (це стосується всіх сфер бізнесу - від HR до логістики), оптимізації управління інформацією, зниження витрат на рекламні кампанії, оскільки вартість взаємодії клієнта з чатбот набагато дешевше інших каналів, наприклад , традиційної відправки повідомлень за номером телефону.
Як чатбот впливає на прибуток?
Це додатковий канал продажів - у месенджерах з багатотисячного охопленням аудиторії вони відбуваються набагато швидше, плюс ви можете таргетити різні аудиторії. Важливий фактор - можливість нарощувати перехресні продажі: чатбот пропонує під час покупки інші релевантні товари, вивчаючи потреби вашої ЦА.
Що краще: створити чатбот чи додаток для спілкування з клієнтами?
Чатбот - додаткова "фішка" для бізнесу, що дозволяє клієнтам звернутися до вас при мінімальному трафіку в інтернеті. До того ж, бот самостійно оптимізує швидкість і показує все в стилі зручного для клієнта месенджера - питання тільки в API і швидкості його роботи. На стадії запуску бізнесу ви зможете обійтися без створення "швидких сайтів" і додатків, і тим не менше розширити присутність у різних каналах.

Статті та кейси про чатботів

— досвід для клієнтів та менеджерів проектів

Читайте всі статті у блогу

Читайте всі статті у блогу

Голосовий чатбот: можливості, інтеграція та кращі приклади

Голосовий чатбот: можливості, інтеграція та кращі приклади

Прочитайте нашу статтю, щоб дізнатися більше про те, як покращити бізнес-процеси за допомогою голосового чатбота. А також найкращі приклади голосових ботів та перспективи інтеграції.

Що таке CUI і для чого потрібно застосовувати CUI в чат боті?

Що таке CUI і для чого потрібно застосовувати CUI в чат боті?

Можливості ботів обмежені інтерфейсом месенджерів і набувають зручності у використанні завдяки CUI. У цій статті ми розповімо вам про те, що таке CUI і його важливість для чат бота.

Розробка чатботів

Розробка чатботів

Глобальний огляд, що детально розкриває тему чатботів, дає уявлення про можливості ботів, які бувають боти і яких чатботів дозволяють створювати популярні месенджери

Замовити створення чатбота просто

Розкажіть нам, який проект ви хотіли б створювати або розвивати. Почувайтеся вільно - ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.

Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.