Розробка чат ботів

Створення чат бота для бізнесу виведе ваше спілкування з клієнтами на новий рівень і автоматизує рутинні завдання. Більше не потрібен великий штат опертаторів, чат бот - комплексне мультифункціональне рішення.

Corezoidрозробка єдиного бота для всіх месенджерів: FB, Skype, Viber, Telegram, Slack, etc.
Cloudвикористовуємо хмарні технології для інтеграції бота з системами компанії
Machine Learningмашинне навчання, класифікація і розпізнавання в ботах
Детальніше
Нагороди 6 нагород 4 номінації в UI/UX
рейтинги Профайл Evergreen — Clutch Рейтинг Evergreen — CMSMagazine Профайл Evergreen — Behance Всі Всі

Як створити групу чату ботів найактуальніше для бізнесу в сфері продажів і надання послуг, де присутня велика кількість комунікацій з клієнтами. Тим, у кого багато дзвінків менеджерам, великий call-центр, багато листів поштою або в месенджерах. А також, коли менеджери витрачають багато часу на рутинні операції: перевірка наявності, підрахунок цін і багато іншого. Все це може замінити один функціональний чат бот від Evergreen.

Чат-боти це програми, які використовують месенджери в якості інтерфейсу для виконання завдань. Через боти можна планувати зустрічі, викликати таксі, здійснювати покупки, замовляти тури і авіаквитки. Чат бот може використовувати як додаткова послуга або елемент маркетингу. Чат боти для бізнесу можуть використовуватися для автоматизації рутинних операцій для клієнтів або менеджерів.

Незаперечна перевага чат бота в тому, що користувачеві не потрібно встановлювати додаткове додаток або навіть відкривати браузер - взаємодія з чат-ботом відбувається в звичному інтерфейсі улюбленого месенджера Facebook Messendger, Viber, Skype, Slack, Telegram або будь-якого іншого, який містить chat bot API.

Evergreen може створити бота відповідного для декількох месенджерів за допомогою Corezoid і тим самим заощадити на розробці і підтримці.

Чат боти для бізнесу - найпопулярніші платформи

Viber bot

— Viber зараз є практично в кожному телефоні і чат бот для вайбера теж стають все популярнішими. Боти viber найкраще підходять для масових продуктів і послуг.

<a href=Viber bot ">

Боти для Telegram

— Високий рівень і захищений Мессенжер. У Telegram один з кращих API для чатбот. Розробка ботів для telegram для тих, хто працює з захищеними даними.

 <a href=Боти для Telegram">

Бот для Facebook Messenger

— Facebook бот відмінний інструмент маркетингу, через чатбот для facebook можна організувати прийом замовлень або інформувати про акції вашої сторінки

 <a href=Бот для Facebook Messenger">

Skype бот

— Бот для Skype може бути корисним бізнес-додатком для ваших клієнтів або для автоматизації рутинних дій ваших співробітників.

 <a href=Skype бот">

Бот для Slack

— Slack бот може виступати як помічник, але частіше за все Slack боти постачають різний корисний контент.

<a href=Бот для Slack ">

Бот для Wechat Бот для Wechat

— Просунута платформа для ботів, популярна на китайському ринку. Вона дає максимум можливостей для своїх користувачів.

Бот для Wechat<a href= Бот для Wechat ">

Бот для Sender

— В основному використовується в бізнес колах. Це функціональний майданчик, що дозволяє створити персональний мобільний додаток всередині месенджера.

<a href= Бот для Sender ">

Боти для інших месенджерів

— Усі можливості Bot Development Framework - боти для Kik, GroupMe, і безлічі інших сервісів

Боти для інших месенджерів

Види чат ботів та їх приблизні вартості

Пряме підключення оператора

Бот на 2 месенджера telegram і viber, який підключає оператора в чат з клієнтом

Вартість: від 2300$

Сценарій чат бота

Ввод информации

Ввод информации

Підключення декількох груп операторів

Бот на 2 месенджера telegram і viber, з можливістю підключення 2х різних груп операторів з різних питань

Вартість: Від 3100$

Сценарій чат бота

Бот, що підключає оператора і веде історію листування

Бот на 2 месенджера telegram і viber, з можливістю підключення 2х різних груп операторів з різних питань

+ Можливість зберегти і завантажити історію листування оператор-клієнт

Вартість: від 4800$

Сценарій чат бота

Ввод информации

Ввод информации

Страховий бот

Чат бот з підключенням до API (трьома методами)

+ Збір даних про користувача і відправка їх по API в зовнішню систему

Вартість: від 2500 $

Сценарій чат бота

Бот помічник

Великий чат бот з розділами FAQ

Вартість: від 4200 $

Сценарій чат бота

Ввод информации

Ввод информации

Бот помічник із адмін. панеллю

Великий чат бот з розділами FAQ

+ Окрема адмін панель по послугах для заповнення блокам FAQ і даних які виводяться в боті (аналог CMS сайту)

+ Методи API для передачі даних в бота

Вартість: від 10 000 $

Сценарій чат бота

Маркетинговий бот

Брендований чат бот зі стилізацією під клієнта, який може:

1. Робити масові сегментовані розсилки всередині бота

2. Підключати оператора

3. Давати відповіді на питання (FAQ блок)

Вартість: від 1000 $

Ввод информации

Що ще потрібно знати, перш ніж замовляти розробку чат-бота:

  • Ціни вказані для ботів в вайбері та телеграмі одразу (по суті це 1 бот з 2 каналами). Підключення FB messenger не впливає на ціну теж. Також у нас є можливість підключити будь-яку відкриту платформу мессенджерв (Line, Skype, і тд) практично без збільшення ціни
  • Хостинг бота на Corezoid в середньому обходиться від 30 до 70 дол / місяць
  • Боти яких можна зробити "на конструкторі" у нас не замовляють, а ми їх і не робимо. Наша спеціалізація це корпоративні клієнти і стартапи зі складною логікою і великою кількістю інтеграцій, які не можна зробити просто кодом або в конструкторі
  • Сценарій складається і узгоджується з клієнтом перед початком робіт і оцінки
  • Для коректної роботи бота (при продажах, оформленні, та інших операціях) необхідні відкриті API-методи в системах до яких буде прив'язаний бот
  • Мови в боті можна ставити за замовчуванням за мовою месенджера у клієнта, і давати можливість вибору мови на першому етапі початку роботи з ботом. Цей варіант не дасть збою при наявності у клієнта 2 вайберов, один на ПК другий на мобільному, з різними налаштуваннями
  • Питання прийому оплат в боті ми можемо допомогти вирішити з Liqpay, Portmone, питання підключення транзакційних каналів з Vodafone

Перевірена enterpise-рівня транзакційна платформа, що не самописна і гарантує:

  • можливість відстежити загальний стан системи, наявність помилок, недоставок, успішних транзакцій
  • гарантує доставку при робочому каналі і повторні відправки при мережевих помилках (черга відправки)
  • аналітика для того щоб подивитися як користуються чат ботом

    • Наявність адмін-панелі з підтримкою багатомовності, яка дозволяє контент-менеджеру клієнта міняти тексти в боті, додавати нові розділи інформації. Адмінку ми даємо безкоштовно або просимо за неї $ 25 / міс
    • Можливість інтеграції операторської панелі (для підключення живого оператора контакт-центру) в випадках коли бот не може допомогти відвідувачу, і наявність релевантних кейсів



Статті та кейси про чатботів

— досвід для клієнтів та менеджерів проектів

Читайте всі статті у блогу

Читайте всі статті у блогу

Чатботи для інтернет магазину

Чатботи для інтернет магазину

Чатбот, боти-помічники активно використовуються у різних сферах бізнесу: за допомогою їх можна здійснювати онлайн-покупки, бронювати квитки, отримувати консультації, персоналізовані пропозиції і не тільки. Дізнайтеся,...

Голосовий чат бот: можливості, інтеграція та кращі приклади

Голосовий чат бот: можливості, інтеграція та кращі приклади

Прочитайте нашу статтю, щоб дізнатися більше про те, як поліпшити бізнес-процеси за допомогою голосового чат бота. А також кращі приклади голосових ботів та перспективи інтеграції

CUI. Практичні кейси

CUI. Практичні кейси

Специфіка CUI для чат-бота полягає в тому, що при його створенні прописується величезна кількість сценаріїв розвитку подій. Детальність і продуманість цих сценаріїв обумовлює майбутнє цього бота.

Страхування через месенджер – СК VUSO запускає першого в Україні страхового бота в Telegram

Страхування через месенджер – СК VUSO запускає першого в Україні страхового бота в Telegram

Інноваційна українська страхова компанія VUSO випустила бота-страховика @vuso_bot, для оформлення полісу Автоцивілки. Це перший чат бот в Україні, який дозволяє оформити поліс в месенджері Telegram, та отримати його в...

Що таке CUI і для чого потрібно застосовувати CUI в чат боті?

Що таке CUI і для чого потрібно застосовувати CUI в чат боті?

Можливості ботів обмежені інтерфейсом месенджерів і набувають зручності у використанні завдяки CUI. У цій статті ми розповімо вам про те, що таке CUI і його важливість для чат бота.

Для чого потрібен і що може чат бот, можливості ботів Facebook, Viber, Telegram, Skype, Sender і інших платформ

Для чого потрібен і що може чат бот, можливості ботів Facebook, Viber, Telegram, Skype, Sender і інших платформ

Великий огляд, що детально розкриває тему чат ботів, дає уявлення про можливості ботів, які бувають боти і яких чат ботів дозволяють створювати популярні месенджери

Бажаєте поспілкуватись з нами про боти? Замовити створення чат бота просто

Розкажіть нам, який проект ви хотіли б створювати або розвивати. Почувайтеся вільно - ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.