Чатбот-асистент для офісу 8 Чатбот-асистент для офісу 9 Чатбот-асистент для офісу 10

Кейс офісного чатбота-асистента Evergreen

#Чатботи #Кейси

“You must practice what you preach” “ви маєте робити те, що проповідуєте”. Ми в Evergreen справді використовуємо у власному бізнесі рішення, які пропонуємо нашим клієнтам. Одним із таких рішень став офісний бот-помічник, який тепер допомагає команді у вирішенні офісних проблем і розвантажує офіс-менеджера.

У чому була проблема?

Велике навантаження і брак часу ходити по офісу й перевіряти, чи все працює. Закінчились ручки, папір, щось на кухні, зламався стілець  а офіс-менеджер зайнятий іншими справами або в якийсь день працює віддалено і не знає про це. 

Що ми зробили? Створили чатбота-асистента в Telegram. Тепер в офісі висять QR-коди:

QR код

Як працює офісний чатбот?  

Про це розповість Ірина Мурай  наш офіс-менеджер:

"Якщо в офісі щось закінчилось або просто треба купити, щось зламалось і терміново потрібно відремонтувати, відразу той, хто помітив проблему, сканує QR-код. Після цього відбувається переадресація в чатбот в Телеграм: бот пропонує створити задачу та прикріпити фото і опис проблеми. На підставі того, що він пише, створюється задача в Redmine. На пошту мені або відповідальному за вирішення цієї проблеми приходить сповіщення. Завдяки цьому набагато швидше вирішується проблема. І я завжди в курсі, якщо щось не так. Після виконання задачі зазначаю її статус як "вирішена". І людина відразу отримує повідомлення, що її прохання вже виконали".

Evergreen офіс-бот 

Як ще можна використовувати такого чатбота-консультанта? 

В гіпермаркетах доволі часто важко знайти потрібний товар, тому що логіка його розміщення часто незрозуміла. І починається квест із пошуком консультанта. А так відсканував код  і бот допоміг знайти, підказавши відділ або номер ряду.

В умовах віддаленої роботи такий бот залишається актуальним, оскільки через нього можна формувати будь-які заявки і звернення до офіс-менеджера. Ось тільки заявки будуть з доставкою додому :)

З чим інтегрується офісний бот?

З будь-якою системою управління задачами: Redmine (вже готова інтеграція), може також бути Trello, Bitrix24, Google Таблиці та інші.  

Хочете таке рішення? А ми його маємо :)

Ціна для невеликих офісів: $50 на місяць або $500 на рік. 

Кастомні інтеграції і доопрацювання: від $200.

Звертайтеся!

04.06.2020
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Отправить
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.