“You must practice what you preach” —“ви маєте робити те, що проповідуєте”. Ми в Evergreen справді використовуємо у власному бізнесі рішення, які пропонуємо нашим клієнтам. Одним із таких рішень став офісний бот-помічник, який тепер допомагає команді у вирішенні офісних проблем і розвантажує офіс-менеджера.
Велике навантаження і брак часу ходити по офісу й перевіряти, чи все працює. Закінчились ручки, папір, щось на кухні, зламався стілець — а офіс-менеджер зайнятий іншими справами або в якийсь день працює віддалено і не знає про це.
Що ми зробили? Створили чатбота-асистента в Telegram. Тепер в офісі висять QR-коди:
Про це розповість Ірина Мурай — наш офіс-менеджер:
"Якщо в офісі щось закінчилось або просто треба купити, щось зламалось і терміново потрібно відремонтувати, відразу той, хто помітив проблему, сканує QR-код. Після цього відбувається переадресація в чатбот в Телеграм: бот пропонує створити задачу та прикріпити фото і опис проблеми. На підставі того, що він пише, створюється задача в Redmine. На пошту мені або відповідальному за вирішення цієї проблеми приходить сповіщення. Завдяки цьому набагато швидше вирішується проблема. І я завжди в курсі, якщо щось не так. Після виконання задачі зазначаю її статус як "вирішена". І людина відразу отримує повідомлення, що її прохання вже виконали".
В гіпермаркетах доволі часто важко знайти потрібний товар, тому що логіка його розміщення часто незрозуміла. І починається квест із пошуком консультанта. А так відсканував код — і бот допоміг знайти, підказавши відділ або номер ряду.
В умовах віддаленої роботи такий бот залишається актуальним, оскільки через нього можна формувати будь-які заявки і звернення до офіс-менеджера. Ось тільки заявки будуть з доставкою додому :)
З будь-якою системою управління задачами: Redmine (вже готова інтеграція), може також бути Trello, Bitrix24, Google Таблиці та інші.
Ціна для невеликих офісів: $50 на місяць або $500 на рік.
Кастомні інтеграції і доопрацювання: від $200.