Специфіка роботи готелю нерозривно пов'язана зі спілкуванням із десятками й сотнями людей щодня через різні канали, переважно телефон і вебсайт. Тепер до цих каналів зв'язку додався чатбот, функція якого виходить за рамки "замовити номер".

Чатбот або "віртуальний консьєрж" розроблено командою Evergreen на базі Corezoid і Sender, а також створеного нами Kwizbot — сервісу оркестрації й управління чатботами. Цей сервіс дозволяє створювати інтерфейси чатботів у зручному візуальному редакторі незалежно від мови програмування і готового чатбота (створення діалогів можливо будь-якою мовою).

Завдяки чатботу можна дізнатися наявність вільних номерів у потрібні дати, забронювати номер із певними вимогами —  кількість кімнат, ліжок, куди виходять вікна — і відразу ж отримати підтвердження.

Мережа готелів Premier складається з 14 готелів та налічує 1800 номерів у різних містах України.

За допомогою чатбота постоянці отримують миттєвий доступ до багатьох послуг готелю і можуть у кілька кліків:

  • замовити їжу в номер
  • викликати покоївку
  • попросити змінити рушники/простирадла
  • віддати одяг у хімчистку тощо.

Всі ці послуги можна тепер замовити онлайн. У системі чатбота заготовлено 540 варіантів відповідей на різні випадки. Ви можете ознайомитися з чатботом на сайті мережі готелів Premier і в месенджерах Facebook Messenger, Viber і Telegram.

чат бот

На даний момент чатбот спілкується трьома мовами: українською, російською, англійською за допомогою вибору запропонованих варіантів. Також найближчим часом заплановані додаткові можливості: чатбот зможе розпізнавати не тільки текстові, але і голосові повідомлення. А також інтеграція з платіжними системами для оплати послуг через месенджер, підключення бонусного рахунку і програми лояльності.

Прес-реліз на офіційному сайті мережі Premier Hotels

05.11.2019
Рейтинг: 5 / 5 (1)