Створення чатбота для фінансової компанії Cashberry 8 Створення чатбота для фінансової компанії Cashberry 9 Створення чатбота для фінансової компанії Cashberry 10

Чатбот для Cashberry: оформлення і оплата кредиту через месенджер

#Чатботи #Кейси

Cashberry — популярна українська онлайн-платформа і лідер мікрокредитування, яка дозволяє швидко оформити короткостроковий кредит на суму від 500 до 15000 грн. на термін від 7 до 30 днів. На ринку України Cashberry успішно працює з 2016 року.

Компанія стежить за сучасними трендами, і запуск чатбота для популярних месенджерів Viber, Facebook Messenger і Telegram став черговим кроком у розвитку клієнтського сервісу. Завдяки чатботові Cashberry клієнти можуть оформити і погасити кредит, зв’язатися з менеджером, отримати максимальну інформацію про роботу сервісу, підписатись на новини компанії — швидко, доступно, у звичному інтерфейсі месенджера. 

Функціонал чатбота Cashberry реалізований командою Evergreen на базі рішення Kwizbot і включає адмінпанель, конструктор сценаріїв для редагування бота без участі програмістів, а також інтерфейс розсилок. Ми налаштували наступні сценарії:

  • блок FAQ — відповіді на найчастіші запитання клієнтів;
  • для нестандартних ситуацій — можливість підключення оператора в чат;
  • система підписки користувачів на таргетовані розсилки.

Чатбот для компанії Cashberry

Новий чатбот Cashberry націлений на зручність для клієнтів і дозволяє:

- швидко сплатити кредит за номером телефону, номером договору, ІПН;

- подати заявку на повторний кредит: зареєстрованим користувачам достатньо вказати свій номер телефону для авторизації в системі (перший кредит оформляється на сайті);

- довідатись все про послуги компанії в розділі “Допомога”;

- підписатись на отримання розсилки про пропозиції та акції від Cashberry;

- зв’язатись з підтримкою в будь-який момент і в разі необхідності поговорити з менеджером.

Для фінансової компанії впровадження чатбота — це ряд переваг:

1. Новий канал спілкування з клієнтом у звичному для нього месенджері.

2. Зручність для клієнтів, що підвищує їхню лояльність: достатньо знайти бот у пошуку Telegram чи Facebook, або ж перейти за прямим посиланням на сайті.

3. Зменшення навантаження на підтримку за рахунок FAQ бота.

4. Зменшення витрат на розсилки, оскільки через бот вони безкштовні і краще сприймаються користувачем, на відміну від СМС і дзвінків.

А ще за номером телефону можна миттєво ідентифікувати лояльних клієнтів, щоб запропонувати їм вигідніші умови обслуговування, прискорене ухвалення рішення про видачу кредиту — все в рамках одного діалогу, без необхідності виходити з месенджера.

Від моменту запуску чатбота в грудні 2020 року новий сервіс Cashberry набуває популярності: станом на березень 2021 року в бот звернулись 5,5 тис. унікальних користувачів. Найчастіше звертаються в розділ “Допомога” (понад 3 тис. звернень), оплата кредиту (майже 2 тис. запитів) і подача заявки на кредит. При цьому 79% клієнтів написали в Telegram, 21% — у Facebook Messenger. 

Щоб ознайомитись з іншими проектами Evergreen, рекомендуємо вам перейти в розділ Кейси. Можливо, там ви знайдете вже готове рішення для ваших бізнес-задач. А щоб обговорити ваш проект, напишіть нам або заповніть форму зворотного зв’язку на сайті.

01.04.2021
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Отправить
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.