Чатбот та операторська панель для страхової компанії “ARX” - кейс від Evergreen 8 Чатбот та операторська панель для страхової компанії “ARX” - кейс від Evergreen 9 Чатбот та операторська панель для страхової компанії “ARX” - кейс від Evergreen 10

Як чатбот та операторська панель для страхової компанії “ARX” допомагають продавати більше полісів

#Чатботи #Кейси

На початку 2019 роки ми запустили для страхової компанії "ARX" (тоді ще "AXA страхування") чатбот з омніканальною операторською панеллю. У цій статті ми розповімо про те, як саме чатбот допомагає страховому бізнесу і його клієнтам.

Специфіка роботи страхової компанії включає в себе щоденне спілкування з сотнями і тисячами людей. Якщо раніше компанії спілкувалися з користувачами переважно по телефону або через email, то тепер до цих каналів зв'язку додався чатбот і можливість поговорити з "живим" оператором через месенджер.

Остання опція особливо актуальна для середніх і великих контакт-центрів, в яких не можна просто зареєструвати Вайбер чи Телеграм на особистий номер і попросити клієнтів писати на нього: такий спосіб дозволяє одноразово відповідати тільки з одного ПК або телефону, а це значить, що один оператор фізично не зможе обробити навіть 1000 звернень на добу (а їх щодня буває значно більше). Більш того, у такому випадку співробітникові доведеться відповідати клієнтам у двох різних додатках, що досить незручно. А якщо він захоче додати ще Skype, Facebook Messenger та інші месенджери, йому доведеться відповідати більш, ніж у 4-х і більше вікнах, а від такого у будь-якої нормальної людини голова вибухне.

Частково проблему допоможуть вирішити омніканальние панелі, традиційно звані "панель оператора". Вони дозволяють заводити групи операторів, призначати вільних операторів, вказувати години роботи і багато іншого.

Чатбот для "ARX" створений на базі Corezoid і операторської панелі Sender, а також розробленого нами сервісу оркестрації і управління чатботами Kwizbot. Цей сервіс дозволяє створювати інтерфейси чатботів у зручному візуальному редакторі незалежно від мови програмування і мови спілкування (створення діалогів можливо будь-якою мовою).

На даний момент чат-бот спілкується трьома мовами: українською, російською, англійською та надає бізнесу такі можливості:

  1. Спілкуватися з клієнтів в зручному для нього мессенджері.
  2. Швидко обмінюватися файлами між оператором і клієнтом (що неможливо в телефонному режимі).
  3. Не тільки поговорити з клієнтом, але і записати його до лікаря, отримати і відправити далі дані про результати його аналізів.
  4. Прийняти локацію користувача, щоб зрозуміти, де він знаходиться, і підібрати найближчий до нього медичний центр.

Також найближчим часом заплановані додаткові можливості для вдосконалення вже готових чатботів.

Інформаційний бот Медичний бот

Вайбер - viber://pa?chatURI=infoline

Телеграм - http://t.me/Info_line_bot

Вайбер - viber://pa?chatURI=medicalsupport

Телеграм - https://t.me/MedicalSupportBot

Ми розробляємо чатботи різної складності, створюючи згідно з потребами кожного конкретного бізнесу. В окремих випадках навіть виявляється, що для досягнення ваших бізнес-цілей (збільшити кількість заявок, проданих полісів і т. д.) досить саме створити чатбота, а не робити дорогий редизайн або створювати сайт з нуля. Хочете зрозуміти, що потрібно в вашому випадку? Зв'яжіться з нами для консультації.

17.01.2020
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Надіслати
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.