На початку 2019 роки ми запустили для страхової компанії "ARX" (тоді ще "AXA страхування") чатбот з омніканальною операторською панеллю. У цій статті ми розповімо про те, як саме чатбот допомагає страховому бізнесу і його клієнтам.
Специфіка роботи страхової компанії включає в себе щоденне спілкування з сотнями і тисячами людей. Якщо раніше компанії спілкувалися з користувачами переважно по телефону або через email, то тепер до цих каналів зв'язку додався чатбот і можливість поговорити з "живим" оператором через месенджер.
Остання опція особливо актуальна для середніх і великих контакт-центрів, в яких не можна просто зареєструвати Вайбер чи Телеграм на особистий номер і попросити клієнтів писати на нього: такий спосіб дозволяє одноразово відповідати тільки з одного ПК або телефону, а це значить, що один оператор фізично не зможе обробити навіть 1000 звернень на добу (а їх щодня буває значно більше). Більш того, у такому випадку співробітникові доведеться відповідати клієнтам у двох різних додатках, що досить незручно. А якщо він захоче додати ще Skype, Facebook Messenger та інші месенджери, йому доведеться відповідати більш, ніж у 4-х і більше вікнах, а від такого у будь-якої нормальної людини голова вибухне.
Частково проблему допоможуть вирішити омніканальние панелі, традиційно звані "панель оператора". Вони дозволяють заводити групи операторів, призначати вільних операторів, вказувати години роботи і багато іншого.
Чатбот для "ARX" створений на базі Corezoid і операторської панелі Sender, а також розробленого нами сервісу оркестрації і управління чатботами Kwizbot. Цей сервіс дозволяє створювати інтерфейси чатботів у зручному візуальному редакторі незалежно від мови програмування і мови спілкування (створення діалогів можливо будь-якою мовою).
На даний момент чат-бот спілкується трьома мовами: українською, російською, англійською та надає бізнесу такі можливості:
Також найближчим часом заплановані додаткові можливості для вдосконалення вже готових чатботів.
Інформаційний бот | Медичний бот |
Вайбер - viber://pa?chatURI=infoline Телеграм - http://t.me/Info_line_bot |
Вайбер - viber://pa?chatURI=medicalsupport Телеграм - https://t.me/MedicalSupportBot |
Ми розробляємо чатботи різної складності, створюючи згідно з потребами кожного конкретного бізнесу. В окремих випадках навіть виявляється, що для досягнення ваших бізнес-цілей (збільшити кількість заявок, проданих полісів і т. д.) досить саме створити чатбота, а не робити дорогий редизайн або створювати сайт з нуля. Хочете зрозуміти, що потрібно в вашому випадку? Зв'яжіться з нами для консультації.