Для чого потрібен і що може чат бот, можливості ботів різних платформ 1
skip to Main Content

Розробка чат-ботів

Chat bot – програма, що використовується для роботи інтерфейс-месенджера. Його основна функція – розпізнали запит співрозмовника й коректно на нього відреагувати. Чат-бот привабливий тим, що не потребує установки додатків і проходження реєстраці. Він знаходиться в знайомих усім месенджерах, і зв’язатися з ним дуже просто.

ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН БОТ У БІЗНЕСІ? ПРОСТИЙ СПОСІБ ЗРОЗУМІТИ ЧИ ПОТРІБЕН ВІН ОСОБИСТО ВАМ

Про створення власного бота варто задуматися, якщо до вас можна застосувати хоча б один із цих варіантів описів:

  • ваші клієнти часто спілкуються з операторами;
  • багато повідомлень на електронну пошту, в соціальні мережі і месенджери;
  • якщо в діяльності компанії є прості рутинні операції, на які витрачають час менеджери (перевірка наявності товару, підрахунок ціни та інші);
  • маєте ідею спеціального нішевого продукту, який клієнту буде зручно викликати через месенджер.

Зараз існує величезна кількість ботів, але серед них небагато добре відточених і реально корисних. Для того, щоб зрозуміти які бувають боти, давайте розглянемо класифікацію нижче.

Види ботів за форматами взаємодії

Перша класифікаційна риса, яку ми бачимо – формати взаємодії бота і людини. Ми виділили наступні формати чат-ботів:

Asset 5
Боти, що працюють за допомогою команд і кнопок
Asset 7
Боти, що розпізнають мову людини
Asset 6
Inline, або боти що вбудовуються
pult-bot

Кнопковий чат-бот

Перший рівень – бот, що працює за допомогою кнопок і команд. Він також має інтерфейс месенджера, але замість можливості спілкуватися текстом, людині пропонуються на вибір категорії (або питання/пропозиції), які можуть її цікавити.

“Спілкування” відбувається шляхом натискання кнопок, а бот реагує на них, як на команди. Такий чат-бот найбільш схожий на звичайний мобільний додаток, з тією лише різницею, що у нього немає власного інтерфейсу, а для роботи він використовує месенджер. Команди для ботів призначаються при його створенні, і лише у деяких платформ є можливість самостійно змінювати їх через адміністративну панель.

Текстовий чат-бот

Наступний формат, більш прогресивний і функціональний – чат-бот, який певною мірою розуміє живу мову.

Спілкування з таким ботом наближене до живого людського, але має додаткові функціональні особливості. Можливості ботів такого типу ширші від кнопкових. Вони можуть розпізнати людську мову, проаналізувати запит і видати на нього реакцію – відповідь у форматі діалогу. Такі чат-боти спираються на системи розпізнавання мови, щоб спілкуватися з користувачами.

Крім відповідей на заздалегідь підготовлені питання, робот може зрозуміти, про що мова з контексту, за певним набором слів. Діалог же відбувається в форматі спілкування двох людей. Наприклад, людина пише в чат-бот страхової компанії: “Скільки коштує КАСКО для авто ХХХ року ххх?”. Бот може зрозуміти, на який продукт запитує ціну користувач, зробити приблизну калькуляцію і відповісти так, як відповів би оператор: “Доброго дня! Інформація про ціни по даному продукту ….”.

Такі чат-боти також можуть виводити кнопки для більш швидкої навігації. Наприклад, якщо людина запитує: “Які бувають страховки?” В такому випадку бот може запропонувати варіанти страховки на вибір, у вигляді кнопок, або дати посилання на відповідну статтю на сайті компанії.

tyiga-bot
inline-bot

Чат- боти, що вбудовуються | inline боти

Третій поширений формат – inline чат-бот, який ще називають ботом, що вбудовується. Тут з’являється зручна можливість викликати чат-бот у будь-якому діалозі, просто написавши “@нік потрібного нам бота”. Бот відкриється безпосередньо в діалозі та запропонує дії на вибір, а результат можна буде одразу відправити співрозмовнику, з яким ви спілкуєтеся зараз.

Наприклад, у вас відкритий діалог із приятелем, і ви хочете поділиться з ним цікавим відео. В такому випадку потрібно написати: “@youtube і частина назви відео”, бот запропонує вам варіанти, а ви зможете обрати потрібний і відразу відправити співрозмовнику. Такий бот значно спрощує процес покупки. Навіщо шукати сайт піцерії, відкривати карту, якщо можна ввести назву піцерії прямо в діалозі, і знайти де поїсти піцу за хвилину? Наразі inline-боти існують тільки в Telegram, і їх поки не так багато, але про готовність впроваджувати inline-формат заявили і в інших месенджерах.

ВИДИ БОТІВ ЗА ЇХ ПРИЗНАЧЕННЯМ

Залежно від цілей застосування, види чат-ботів можна поділити на дві категорії: комунікаційні та функціональні.

КОМУНІКАЦІЙНІ ЧАТ-БОТИ. ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ І МАРКЕТИНГ-БОТ

Комунікаційні боти покликані прискорити процес комунікацій між клієнтами і компанією. Найчастіше зустрічається бот "відповіді на найбільш поширені питання".

Клієнту пропонується перелік питань на вибір, і при виборі питання – одразу відповідь на нього. У разі, якщо клієнт пише питання вручну, бот може його розпізнати, а може і ні. Якщо Chatbot не розуміє питання, і у нього немає підготовленого відповіді, можливі два варіанти розвитку подій:

1) Bot пропонує клієнту зателефонувати в call-центр або замовити зворотний дзвінок.

2) Діалог автоматично перенаправляється в чат із компетентним менеджером, який зможе дати всі відповіді, якщо, звісно, компанією передбачено активний чат із менеджерами.

mark

Маркетинг-бот

Маркетингові чат-боти також відносяться до комунікаційних. Вони виступають заміною одностороннього каналу комунікації типу e-mail або sms на більш зручний користувачеві двосторонній канал у вигляді переписки в популярних месенджерах. Основне завдання маркетингових чат-ботів – інформувати клієнтів і привертати їхню увагу.

Можливості чат-ботів маркетингу:

  • розсилки новин, акцій, пропозицій;
  • бот, як канал комунікації, може ініціювати зворотний зв’язок, оскільки спілкування з ботом – за замовчуванням діалог, причому безкоштовний для обох сторін;
  • в тексті повідомлення розсилки можна поставити запитання або зробити міні опитування, а також дати клієнту можливість швидко відповісти в тому ж діалозі, якщо йому це буде цікаво.

Зараз зовсім небагато маркетингових ботів використовують таку можливість, а даремно. Дослідження показують, що розсилка не сприймається як спам, якщо є можливість на неї відповісти чи навіть зробити покупку акційного товару, не виходячи зі свого месенджера.

ФУНКЦІОНАЛЬНІ. ЧАТ-БОТ ЯК ДОДАТОК

Функціональні чат-боти виступають у ролі заміни мобільних додатків або сайтів.

На даний момент платформа для чат-бота дає всі можливості повністю реалізувати функціонал мобільного додатку або сайту. Чат-бот у месенджері замінить додатки, які існують, щоб: шукати, замовляти, бронювати, робити елементарні банківські операції та інше. Боти в месенджерах будуються під запити користувачів, тому такий формат може бути набагато зручнішим, ніж додатки. Сайти та додатки існують з уже промальованим дизайном: якісь більш зручні, якісь менш, але все одно клієнту потрібно до них звикати. Бот же підлаштовується під запит: клієнт пише, що йому потрібно, а бот видає готові результати. Бот виступає в ролі такого собі помічника-консультанта прямо в месенджері.

Функціональний перелік можливостей бота можна продовжувати нескінченно – все залежить лише від професіоналізму розробників. Найпопулярніші боти здатні: підбирати товар за характеристиками, бронювати, продавати, перевіряти наявність, давати різного роду інформацію за запитами, здійснювати платежі та багато іншого. Все це можна робити через API-месенджери. Детальніше про створення чат-ботів для різних месенджерів і їх функціональні можливості поговоримо далі.

ПОТРІБЕН ЧАТ-БОТ ДЛЯ БІЗНЕСУ?

Створіть його з Evergreen! Ми допоможемо вам створити бота, який інтегрується з декількома вашими месенджерами, автоматизує ваші рутинні операції та підвищить показники вашого маркетингу.

Детальніше
BOT2

НА ЯКИХ ПЛАТФОРМАХ МОЖЕ ЖИТИ ЧАТ-БОТ? І ЩО МОЖУТЬ ЧАТ-БОТИ РІЗНИХ ПЛАТФОРМ?

Бот-платформа – це месенджер, на API якого можна створити чат-бота. Про підтримку ботів заявили всі популярні платформи. Серед них найбільше користуються попитом:

Facebook Messenger
Facebook Messenger
Viber
Viber
Telegram
Telegram
ВКонтакте
ВКонтакте
Skype
Skype
Sender
Sender
Wechat
Wechat
Chat

У вигляді діалогового віконця на сайті компанії

Оскільки платформи у месенджерів різні, то і API у них відрізняється. Під кожну платформу потрібно створювати свій персональний бот. При створенні бота вручну розробником, є можливість створити один бот для різних месенджерів. Але розміщувати його в кожному мессенджері немає сенсу. Так виникають питання “Яку можливість має конкретна платформа?”, і “Де краще розмістити бота?”.

Якраз відповіді на ці питання ми спробуємо зараз дати.

Facebook Messenger

Платформа чат-ботів для Facebook messenger має понад 1,2 мільярди активних користувачів на місяць, і є однією з найбільш просунутих по набору функцій для розробників. Чат-бот Facebook побудований на основі особистих повідомлень з публічної сторінкою від імені користувача. Щоб створити фейсбук-бот, потрібно створити сам додаток для доступу до API, а також публічну сторінку компанії.

Чат-бот у Фейсбук може взаємодіяти з користувачем за допомогою звичайних текстових повідомлень, а також через “Structured Text” (ST – мова розмітки). ST дає можливість використовувати в листуванні кнопки, елементи та рахунки.

боот фб
Кнопки

Призначені для відправки повідомлень, на які потрібна реакція користувача. Таких кнопок в одному повідомленні може бути максимум три штуки.

Кнопки можуть бути наступних типів:

  1. Відправляють відповідь боту
  2. Переводять за URL-адресою в інтернеті
  3. Переправляють діалог на менеджера (для тих випадків, де передбачена додаткова консультація живої людини).
Елементи

Cлужать для відправки карток товарів або чогось, що має схожу структуру. Елемент бота може складатися з заголовка, підзаголовка, опису, зображення та кнопок. У повідомленні може бути до 10 елементів, і при цьому з’являється горизонтальний скрол.

shop
Рахунки (на сплату)

Дають чат-боту можливість повноцінно функціонувати як магазин-бот. При натисканні кнопки “Купити”, бот видає повноцінний рахунок, який містить всю інформацію про покупку з можливістю відразу ж зробити оплату. На момент написання огляду ця функція знаходиться в тестовому режимі.

Бот для Фейсбук не має повноцінних прав користувача. Він не здатен самостійно ініціювати діалог ні з передплатниками, ні з іншими користувачами. Користувач повинен першим відкрити бота й написати йому повідомлення.

Viber

Створення бота Viber відбувається за допомогою публічних акаунтів, через які компанія взаємодіє з клієнтами. За таким аккаунтом може стояти як людина, так і бот, який вестиме листування від імені компанії. Цей бот нічим не поступається ботам на інших платформах. Йому будуть доступні всі стандартні функції, в тому числі ті ж кнопки, рахунки й оплати.

Додаткові функції в Viber:

  • Чат-боти у Viber здатні на розсилки будь-яких контактів, незалежно від того, передплатники вони чи ні. Все що для цього потрібно: мати телефонні номери своїх клієнтів, і щоб у них було вставновлено Viber. Зручно те, що, на відміну від звичайних смс або e-mail, в боті вайбера можна організувати зворотний зв’язок для розсилок.
  • Бот для Viber може надсилати повідомлення типу “карусель”. Вони складаються з елементів (товарів), які можна горизонтально прокручувати по колу. Кожен елемент містить у собі фото товару, опис, ціну, і кнопку “Купити”. Такий формат функціональний і зручний покупцеві, часто застосовується для реклами на сайтах, і також може використосуватися в месенджері.
videotogif_2017.12.21_19.01.41

Бот для вайбера має просту адміністративну панель. Ця панель дозволяє власникові керувати своїми публічними сторінками, бачити статистику й дані облікового запису. А також дає можливість створити бота безпосередньо в вайбері та вносити корективи в його роботу. Такий бот має мінімальний набір налаштувань і можливостей, і може працювати кострубато. Якщо вам потрібен повноцінний бот-інструмент – радимо купувати чат-боти для вайбера у розробників.

 

Як приклад, один нехитрий, але корисний бот у Viber від Київводоканалу. Дає можливість внести показання лічильників і зберігає в пам’яті дані користувача після першого входу. При повторному зверненні до нього потрібно тільки вибрати лічильник і внести нові покази.

Telegram

Screenshot_20180104-140854

Одними з перших чат-боти з’явилися в Телеграм. На відміну від інших месенджерів, у Телеграма відразу видно, що спілкування буде вести бот. Це забезпечує вимога платформи до імені бота – воно повинно завжди закінчуватися словом «bot». Управління чат-ботом досить зручне: для цього створений спеціальний бот, ватажок усіх ботів – BotFather. З його допомогою відбувається створення телеграм-ботів, і він же служить для управління ними та їхнім функціоналом.

Окремо хочеться відзначити, що боти в телеграм теж можуть приймати платежі. Зліва саме скріншот платіжної форми бота @pulti_bot у Telegram.

Боти для Telegram можуть:

  • Виконувати типові для чат-бота функції (перекладати, коментувати, навчати, тестувати, шукати інформацію, грати й розважати, відтворювати відео й аудіо, проводити банківські платежі, містити вбудовані ігри та багато іншого);
  • виконувати додаткові, доступні для телеграм бот API-функції (вбудовуватися в інші сервіси і платформи, взаємодіяти з пристроями та речами користувача, підключеними до інтернету).

Ще є «стандартні» чат-боти в Телеграм. Це помічники, які перевіряють граматику, проводять опитування, розповідають анекдоти й надсилають нагадування про зустрічі та справи. Вони можуть паралельно вести статистику та стежити за активністю в чатах компанії. Можна додавати їх у свої чати або ж використовувати їх функціонал при створенні власного бота. Розроблена спеціальна система аналітики Botan – це метрика додатків “Яндекса”, інтегрована під telegram-бот.

Вбудований режим "inline"

Можливості бота в Telegram включають згаданий нами вище вбудований режим “inline”. Цей режим дає можливість користувачам звертатися до бота з будь-якого іншого діалогу. У будь-якому чаті Telegram можна ввести повідомлення, з іменем бота, а потім сам ы запит. Бот активується після згадки його імені та відреагує на запит прямо у відкритому чаті. Також вбудованому боту можна додати кнопку «Switch to PM». Якщо натиснути на неї, бот відкриється в новому чаті.

Зручно, що режим inline можна активувати для будь-якого бота, як при створенні, так і для вже існуючого.

Skype

Слідом за іншими, компанія Microsoft зробила платформу skype-bot, і у розробників з’явилася можливість створювати боти для skype. Заявлено, що в майбутньому можна буде створити крім текстового, ще й аудіо- та відеобот. Для відеодзвінків роль співрозмовника будуть відігравати різні графічно промальовані персонажі. За принципом ботів Telegram, у Skype теж з’явилося кілька стандартних ботів, які дозволяють дізнаватися актуальні новини, шукати музичні треки та фотографії.

Microsoft зробили гучну заяву, що за допомогою ботів планують змінити процес здійснення покупок, замовлення їжі, організації поїздок і багато чого іншого. Наразі це просто грандіозні плани, ну а поки вже доступні текстові боти від skype, і створення своїх текстових ботів на платформі skype bot.

Текстовому чат-боту Skype доступні ті ж елементи повідомлень, що й іншим (кнопки, елементи та форми оплати). Але функціонал іще частково перебуває в тестовому режимі і має певні незручності. Можна відзначити цікаву функцію “Меню” при привітанні користувача, яку розробники платформи рекомендують використовувати для пошукових роботів. Дійсно, відкривши бота, зручно відразу бачити перелік його можливостей.

videotogif_2017.12.22_00.32.54

Бот skype translator

Багато уваги при створенні платформи приділено мові спілкування ботів, особливо з огляду на плани Microsoft на ботів, котрі вміють розмовляти.

Skype bot api інтерфейси Cognitive Service Language API дають боту можливість:

  • збирати з тексту ключові слова та будувати на їх основі припущення про запити;
  • при побудові припущень спиратися на контекст і досвід (запити, які раніше вже надходили від цього або інших користувачів);
  • самостійно генерувати повноцінні розмовні відповіді, з напівструктурованого набору шаблонів для відповідей.

Ця система вже на крок ближча до людського мислення, оскільки здатна самонавчатися і робити припущення, використовуючи свій досвід.

Чат-бот у Skype може інтегруватися з Google Analytics і підтягувати звідти необхідні дані за запитом, з можливістю налаштувати відображення аналітики під себе (вибрати параметри і формат результатів).

Що стосується можливості бота ініціювати діалог із клієнтом, у Skype не можна відправляти повідомлення користувачам, які не були додані до списку контактів. Отже не можна повноцінно використовувати бот для розсилки повідомлень по скайпу.

В платформі скайп позитивно те, що її функціонал постійно оновлюється, і у Microsoft на неї “великі плани”. Є, звичайно, і неприємні моменти – вона ще не протестована досконально, і при створенні/реєстрації ботів часто виникають різного роду проблеми.

Sender

Sender – ще один месенджер, на якому роблять чат-ботів. Якщо попередні були популярні серед великої кількості людей, то Sender застосуємо в бізнес колах. Він дає можливість користувачам створити персональний мобільний додаток.

Чат-бот, побудований на платформі Sender, матиме гнучкі налаштування, а також можливість відправляти повідомлення, виставляти рахунки, робити покупки та сплати, як це можливо на інших платформах. Він здатен здійснювати розсилки, маркетингові дослідження й опитування. Sender можна позмістити в месенджер, або ж використати як чат-бот для сайту.

Керування сторінкою компанії відбувається з персональної адмінпанелі. Там же здійснюється створення чат-бота (або “робота”, як його називають представники Sender) і керування ним. Функціонал цього робота забезпечують “Corezoid” – для побудови логіки бізнес-процесів; і “Liqpay” – для отримання і обробки платежів.

У Sender є чотири основні шаблони роботів:
Asset 5
Welcome-роботи

Це свого роду візитні картки компанії – як головна сторінка сайту. Вони представлені у вигляді статичної сторінки, на якій доступні різні елементи (текст, картинки, кнопки та інша інформація). Функціональність робота можуть забезпечувати інші процеси, на які можна адресувати запити з цієї картки.

Asset 7
Робот: Оброблювач текстових повідомлень

Цей робот може аналізувати повідомлення та здійснювати відповідні дії згідно з установленою логікою його роботи. З його допомогою відбувається взаємодія з клієнтом. Якщо клієнт пише “контакти”, робот видає йому контакти компанії, якщо пише “купити”, робот ініціює процес вибору параметрів покупки (залежно від логіки взаємодії, яку буде встановлено).

Asset 6
Робот: Пошук за ключовими словами

Роботу можна буде задати перелік ключових слів, на які він буде давати миттєву реакцію. На запити клієнтів, за вказаними словами, наприклад: «підключити оператора», «рахунок», «скарги» або «помилки», будуть миттєво здійснені відповідні дії: робот додасть до чату оператора, видасть форму для заповнення відомостей про помилку, виставить рахунок на сплату та інше.

Asset 8
Роботи-оператори

Ці роботи дозволяють користувачам отримати інформацію про те, чи підключений оператор в активний чат, наприклад, щоб проконсультувати користувача в тому чи іншому питанні.

videotogif_2017.12.22_01.06.12

Всі роботи й форми Sender налаштовуються через хмарний процесор Corezoid, і там же вибудовується вся логіка бота.

Ще є цікава функція Sender – конструктор барів. Бар – функціональний рядок унизу сторінки компанії. Конструктор дозволяє налаштувати з адмінки іконки, які будуть актуальні під конкретну компанію.

Наприклад, це – бот ПриватБанку на базі Sender, але вбудований в ваш сайт. Він інформаційний, відповідає на популярні питання. Великою мірою він кнопковий, але може розпізнати текст, і підібрати відповіді за ключовими словами. Якщо попередньо встановлених питань-відповідей користувачеві недостатньо, бот може перемикати користувача на реального консультанта.

Загалом боти Sender – це набір помічників, які дозволяють створити міні-мобільний додаток компанії. Єдиний нюанс у тому, що для використання цього додатка клієнт повинен бути зареєстрованим користувачем месенджера Sender.

Wechat

Wechat – це месенджер і просунута платформа для ботів, популярна на китайському ринку. WeChat має більш, ніж 549 млн активних користувачів щомісяця і понад мільярд зареєстрованих користувачів (майже всі вони знаходяться в Азії). На базі цієї платформи розташувалися офіційні акаунти, власна платіжна система WeChat Pay і навіть повноцінні міні-додатки. Вона ніби поєднала в собі весь можливий софт для мобільних пристроїв і функціонує як окрема ОС. Комунікаційна складова в цьому мессенджері перейшла, скоріше, на другорядну роль – натомість він служить сполучною ланкою користувачів, бізнесу і навіть державних служб Китаю.

Основний спосіб взаємодії бізнесу з користувачами –”Офіційні акаунти“. Їм доступні:

  • інтерактивне меню користувача;
  • широкомовні повідомлення (публікації в форматі статей, новинних розсилок і ін.);
  • додатковий функціонал облікового запису за допомогою API HTML5 JS;
  • обмін повідомленнями з користувачами, в тому числі за допомогою бота;
  • використання QR-кодів, геолокації, програм лояльності;
  • аналітика аккаунта й активності його користувачів.

Wechat-боти існують або на основі таких офіційних акаунтів, де відповідають за комунікацію з користувачами, або як окремий користувач зі своїм вузьким набором функцій. Наприклад, Wechat bot може виконувати різні пошуки за запитом користувача, або, навпаки, здійснювати маркетингові та новинні розсилки.

Серед офіційних ботів від WeChat є навіть дівчина, з якою можна просто задушевно поговорити – Xiaobing. Вона, як і багато іншого в цьому мессенджере, зараз доступна тільки китайською і, частково, англійською мовами.

Ми в Evergreen поки не стикалися з розробкою ботів під WeChat, але ця платформа представляє великий інтерес для ринку Середньої Азії.

Бот ВКонтакте

Бот ВКонтакте живе на публічній сторінці – співтоваристві, групі, зустрічі. Логіку роботи бота буде забезпечувати скрипт, в який можна закласти різні сценарії подій. Наприклад, бот ВК може не тільки обмінюватися повідомленнями з користувачами, але й відстежувати активність на сторінці та видавати на них встановлені реакції. Для цього існують два інструменти: Callback API і Long Poll.

Callback API, може повідомляти про події в співтоваристві, відправляючи інформацію на сервер відразу, щойно трапиться подія. Long Poll робить те ж саме, але за запитом адміністратора, а дані видає одним переліком нових подій. Callback API повідомляє про будь-які події: записи на стіні, запити нових користувачів, коментарі та інше. Long Poll повідомлятиме тільки про події, пов’язані з повідомленнями. При використанні обох інструментів повідомлення з повною інформацією надходитимуть на ваш сервер в JSON форматі. Також у чат-бот ВК можна вписати сценарій реакції на ці події.

Чат-бот Вконтакте має свій платіжний API, але тільки для віртуальних грошей і оплат віртуальних продуктів у додатках. Тож повноцінно замінити інтернет-магазин VK-ботом не вийде. Але, незважаючи на це, ВКонтакте користується більшою популярністю для покупок, ніж будь-які інші соціальні мережі.

Є різні боти Vkontakte, наприклад, розважальні, як на картинці зправа. Бот, який видає анекдоти у випадковому порядку за темами або ключовими словами. Але найпопулярніші: бот для групи вк, для розсилки повідомлень Вконтакте, спам бот для ВК.

pic2gif_20180105_025916

Slack бот

pic2gif_20180105_034204

Slack – відмінний корпоративний месенджер, який підходить для комунікацій усередині команди та ділового листування. На його платформі можна створювати ботів двох типів: призначені для користувача та боти додатків. Призначений для користувача бот існуватиме в межах месенджера, його можна додавати в групи та діалоги. А бот додатків може знаходиться за межами месенджера.

Перший тип виступає комунікаційним помічником, він орієнтований на допомогу саме у внутрішньому середовищі компанії. Другий – окремий мобільний додаток з інтерфейсом Slack і інтеграцією з месенджером.

Уже зараз є корисні Slack-боти, що демонструє можливості цієї платформи. Більшість із них автоматизує роботу управлінців і менеджменту компаній. Наприклад:

Relay і Birdly – стежать за активністю користувачів, і збирають про них інформацію;

Nikabot – проводить опитування співробітників про виконання завдань і складає звіт про поточні справи;

Meekan – бот-органайзер: при плануванні нарад і зустрічей враховує розклад кожного учасника, вибирає зручний для всіх час і створює зустріч.

Зліва на зображенні бот нагадує про дні народження або інші події. Їх можна задати боту, або він сам збере потрібні дати з вашого списку контактів.

ЧАТ-БОТ ДЛЯ БІЗНЕСУ ВІД EVERGREEN

Створимо для вас бота, який спростить ведення бізнесу та збільшить ваші прибутки.

ПІДСУМОК: БОТИ – ПЕРСПЕКТИВНА ЗАМІНА ДОДАТКУ ТА САЙТУ

Зараз ринок перенасичений мобільними додатками, і люди поступово втомлюються від них. Додатки потрібно качати, вони займають місце в пам’яті гаджета. Сайти потрібно шукати, або тримати в закладках, авторизуватися на них. Також вони повільно працюють при поганому інтернет-з’єднанні, на них можна довго шукати необхідну інформацію. Chat bot хороша альтернатива всьому цьому, він живе всередині месенджера, яким і так користується клієнт. Тож звернутися до нього простіше, ніж шукати інші канали комунікації з бізнесом.

фото почта

Єлизавета Куделя
Менеджер по Дружб
і з Ботами
Evergreen

08.02.2018
Рейтинг: 5 / 5 (3)
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.