Історія впровадження AmoCRM для страхової компанії VUSO 8 Історія впровадження AmoCRM для страхової компанії VUSO 9 Історія впровадження AmoCRM для страхової компанії VUSO 10

Впровадження AMOCRM для страхової компанії VUSO

#BPA, RPA, CRM #Кейси

По мірі зростання популярності продажів online, зростало навантаження на відділ продажів, далі обробляти всі заявки вручну було недоцільно. Основним завданням було швидко розпізнавати клієнта при телефонному контакті в реальному часі, при цьому, щоб подавалася картка клієнта з усією історією взаємодії. У результаті все системи, що беруть участь в процесі оформлення та продажу полісів, інтегровані в інтерфейсі AmoCRM за допомогою Corezoid, і працюють як один механізм.

Завдання

У VUSO була система обробки заявок,  яка вже не відповідала їх рівню, тому що все робилося руками. Ручна робота займала не так багато часу, більше проблем створювало те, що все знаходилось у різних програмах та інтерфейсах: заявки з сайту у внутрішній системі, ліди – в Excel, договори – у внутрішній системі CIS, дзвінок з клієнтом – в десктоп-клієнті Sunflower.

Глобально VUSO хотіли створити «золотий профіль» клієнта: відкриваєш одну сторінку і на ній видно всю історію відносин людини з VUSO. Це частина стратегії переходу в статус digital-страхової, яка має на увазі максимальну персоналізацію маркетингу для своїх клієнтів.

Що ми зробили

 

Історія впровадження AmoCRM для страхової компанії VUSO 11

Спростили воронку і статуси продажів

Переглянули процес продажу і спростили його до 4 ключових етапів. Разом з главою відділу продажів розписали воронку продажів для кожного продукту (ОСАГО, КАСКО, Туристичне страхування та ін), потім на підставі всіх продуктів вивели єдину воронку. Також змінили і скоротили список статусів угоди.

Підключили дві внутрішні системи до AmoCRM

Це система розрахунку тарифів страхових продуктів і система генерації договорів страхування, дві базові корп. системи будь-якої страхової. З ІТ відділом VUSO пропрацювали всі поля, які потрібні в картках угоди, контакту і організації. Також питання API-інтеграції з системою розрахунку тарифів і збору інтернет-заявок.

Історія впровадження AmoCRM для страхової компанії VUSO 12
Історія впровадження AmoCRM для страхової компанії VUSO 13

Інтегрувалися з корпоративною телефонією Sunflower

Пропрацювали варіант інтеграції з телефонією Sunflower через iframe: інтерфейс AmoCRM в окремій вкладці відкривається в десктоп-клієнті Sunflower, менеджер працює в одній програмі.

Підключили всі джерела онлайн-заявок в AmoCRM

Тепер в AmoCRM потрапляють заявки з таких каналів: фейсбук лідс, форми сайту, ліди з форм на сайтах партнерів (це АЗС в основному), ліди з віджета рінгостата, ліди просто з пошти (коли клієнти пишуть прямо на адресу компанії), ліди з чату JivoSite

Історія впровадження AmoCRM для страхової компанії VUSO 14

Технічне рішення

Corezoid дозволив заощадити втричі-вчетверо вартість інтеграції всіх джерел лідів в AmoCRM: якби ми вирішили писати цю інтеграцію “руками” на пхп, вийшло б довше, дорожче і з меншими гарантіями надійності роботи, ніж у Corezoid’a.

У результаті об’єднали такі сервіси:

  • внутрішня система прийому та обробки заявок на покупку поліса з сайту VUSO,
  • корпоративна інформаційна система (CIS),
  • IP телефонія Sunflower,
  • AmoCRM,
  • сайт VUSO, з якого надходять заявки,
  • електронна пошта та корпоративні профілі соцмереж.

Загальна схема інтеграції:

Загальна схема інтеграції

Приклад одного сценарію з загальної схеми інтеграції – обробка вхідної заявки з сайту:

Приклад одного сценарію

Особливості інтеграції з телефонією

Спочатку планували інтегруватися за простою схемою: інтерфейс Amo вбудовуємо в інтерфейс десктоп-клієнта Sunflower через iframe. Це був найпростіший спосіб інтеграції телефонії, для якої не потрібно було робити віджет в Amo. Але ближче до запуску виникли труднощі в передачі даних з телефонії в Amo, що потребувало доробок з обох сторін – від Sunflower API і від наших розробників, які допилювали віджет прийому дзвінка в AmoCRM під можливості API постачальника телефонії.

Нижче також надано коментарі наших розробників по найскладнішим доопрацюванням, які виникли через обмеження системи телефонії.

У VUSO был балансировщик нагрузки, представленный в виде сайта с таблицей, где на неделю выставлялся дежурный менеджер по дням и часам. Но этого было недостаточно для нормального функционирования call-центра, нужно было его наладить и модернизировать. Мы их существующую базу данных перевели в JSON формат, и добавили распределение помимо временных рамок — по направлениям (краткие формы, телефония, по продуктам). В результате появилась возможность отслеживать, кто в данный момент является ответственным по конкретному вопросу, и автоматически направлять заявку на него. Так на определенных специалистов будут попадать заявки по профильным им направлениям.

Євген Безсмертний, розробник Evergreen

Коли ми взялися за картку клієнта, додавши в неї нові поля, потрібно було налагодити щоб у менеджера при дзвінку з’являлася картка клієнта, який зараз дзвонить. Це працює так: при надходженні дзвінка Corezoid перевіряє, чи є клієнт в CRM, якщо немає, то створює новий контакт і повертає його ідентифікатор. На це потрібно порядно часу і цей час кожен раз трохи варіюється. Для вирішення цього завдання ми створили скрипт, наочно принцип його роботи виглядає так:

Історія впровадження AmoCRM для страхової компанії VUSO 15

У результаті, при вхідному дзвінку клієнта в Компанію скрипт повідомляє AmoCRM про дзвінок. Ще до відповіді на дзвінок, оператор бачить в AmoCRM спливаюче повідомлення з ім’ям клієнта, який дзвонить. Клікнувши по цьому повідомленню, можна побачити детальну інформацію про абонента.

Сергій Рибалко, розробник Evergreen

Результати

Сподобалося рішення? Звертайтеся до нас! Ми допоможемо реалізувати найскладніші ідеї.

01.08.2018
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Надіслати
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.