Концепція мінімально життєздатного продукту (MVP, minimum viable product) це рання версія продукту, вирішальна, принаймні, одну задачу потенційного клієнта. &Nbsp; Головна цінність MVP полягає в тому, що ви можете витратити зовсім небагато часу на дизайн і розробку, і дуже швидко отримати відгуки від ваших користувачів. Все це допоможе зрозуміти, в який бік вам потрібно рухатися і що слід покращувати.

Наочна ілюстрація MVP концепції

Що таке MVP

MVP – це така версія продукту, яка має найнеобхідніший мінімум можливостей, щоб перевірити його життєздатність на ринку. На цьому етапі ще немає додаткових або другорядний функцій, а є тільки те, що становить суть сервісу.

Суть MVP наочно демонструє картинка вище - замість того щоб витрачати дуже великі сили, час і гроші на розробку концептуального проекту, можна випускати мінімальну версію проекту, отримувати задоволення і позитивний зворотний зв'язок, випускати поліпшення проекту, знову отримувати задоволення і зворотний зв'язок і так робити продукт.

Про те як Evergreen робить   MVP і прототипи читайте тут .

Як застосовується MVP в розробці SAAS і складних веб-проектів

Для замовника MVP це спосіб швидко перевірити ідею. Дуже часто власник вкладає великі гроші в розробку проекту навіть толком не перевіривши ідею.

Кейс з життя: давно, в 2010 році, ми робили сервіс пошуку компаній з рекомендаціями, який повинен був позбавити ринок від панував тоді хаосу в allbiz,   price.ua   і інших каталогів компаній . Суть проста: пишеш в пошуку Піца і він каже тобі хто в цей час в цьому регіоні (районі міста) робить піцу і за скільки, з відображенням на карті і тп.

Були гроші - тільки в розробку вклали більше $ 10К на 1 етап і потім близько $ 2-3к на місяць на розвиток. Був партнер з просування який був готовий етоделать бесплано за інтерес в майбутньої монетизації. Проект запустили. Для того щоб наповнювати найняли спеціальних менеджерів які обдзвонювали компанії і пропонували безкоштовне розміщення - просто дайте інфо, ми самі все внесемо. Плюс найняли контентщіков які все це справа вносили і вклали гроші в контектсную рекламу щоб це просунути поки не підніметься по SEO. Підсумок: за півроку операційної діяльності наповнили до 10 тис компаній (мізер в масштабах Києва). Повноцінно не запустили жоден розділ і ось чому: пошук Піци був не такий як пошук Нотаріусів і не такий як пошук Таксі. Власник хотів щоб все було зручно для всіх і кожен отримав потрібний інструмент. В результаті портал так і не почав навіть віддалено бути відвідуваним і помер коли власник перестав вливати гроші.

Який урок ми витягли:   без проверкті ідеї на MVP і хорошою бізнес-моделі не варто починати робити такі проекти, все-для-всіх це модель для Акул типу Amazon.com, Ebay. com, Alibaba.com, тому що це коштує дорого і вимагає великих ресурсів.

Книга по темі

Хороша книга по темі розробки MVP і взагалі стартапів - Lean Startup написана   Еріком Рисом

29.06.2015
Рейтинг: 0 / 5 (0)