Кожен день під час обідніх перерв тисячі офісних працівників прямують до закладів швидкого харчування. І кожен власник напевно задавався питанням: "Як обслужити більше клієнтів?". Збільшувати штат касирів - ідея хороша до пори до часу, а що робити потім? Як будувати графік роботи без простоїв? Забезпечити всім умови праці і заплатити за кожного податки? Добре б знайти спосіб швидкого сервісу без розширення штату.

Оптимізація системи масового обслуговування можлива за допомогою програми оптичного розпізнавання образів, нейронних мереж і штучного інтелекту. Подібна система дозволяє збільшити пропускну здатність каси в рази, приділяючи кожному клієнту всього кілька секунд часу.

распознавание продуктов вместо кассира

Уявімо лише:

  1. Клієнт збирає страви на тацю
  2. Ставить тацю на касу
  3. Через дві секунди отримує на екрані рахунок
  4. Підносить до терміналу банківську карту, телефон з NFC, або особисту карту доступу (для столових великих корпорацій)
  5. Ще через дві секунди рахунок сплачений
  6. Задоволений клієнт йде за столик, звільняючи місце наступного голодному відвідувачу.

Ось як це працює: технологія автоматичного розпізнавання образів розпізнає обрані відвідувачем страви, автоматично вносить в систему найменування і розмір порції, і готує чек. А вмонтована в CRM-систему технологія безготівкового розрахунку знімає гроші за обрані товари.

Бажаєте таку технологію для вашого закладу? Пишіть нам, ми не дозволимо вашим клієнтам довго чекати голодними.

13.12.2018
Рейтинг: 5 / 5 (2)