Щодня під час обідніх перерв тисячі офісних працівників прямують до закладів швидкого харчування. І кожен власник, напевно, задумувався над питанням: "Як обслужити більше клієнтів?". Збільшувати штат касирів - ідея хороша до пори до часу, а що робити потім? Як будувати графік роботи без простоїв? Забезпечити всім умови праці і заплатити за кожного податки? Добре б знайти спосіб швидкого сервісу без розширення штату.Замовити AI рішення

Оптимізація системи масового обслуговування можлива за допомогою програми оптичного розпізнавання образів, нейронних мереж і штучного інтелекту. Подібна система дозволяє збільшити пропускну здатність каси в рази, приділяючи кожному клієнту всього кілька секунд часу.

распознавание продуктов вместо кассира

Уявімо лише:

  1. Клієнт збирає страви на тацю
  2. Ставить тацю на касу
  3. Через дві секунди отримує на екрані рахунок
  4. Підносить до терміналу банківську картку, телефон з NFC, або особисту картку доступу (для їдалень великих корпорацій)
  5. Ще через дві секунди рахунок сплачений
  6. Задоволений клієнт йде за столик, звільняючи місце для наступного голодного відвідувача.

Ось як це працює: технологія автоматичного розпізнавання образів розпізнає обрані відвідувачем страви, автоматично вносить в систему найменування і розмір порції, і готує чек. А вмонтована в CRM-систему технологія безготівкового розрахунку знімає гроші за обрані товари.

Бажаєте таку технологію для вашого закладу? Пишіть нам, ми не дозволимо вашим клієнтам довго чекати голодними.

13.12.2018
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.