Яку користь приносять чатботи інтернет-магазинам? 8 Яку користь приносять чатботи інтернет-магазинам? 9 Яку користь приносять чатботи інтернет-магазинам? 10

Інфографіка: чатбот для інтернет-магазину

#Інфографіка

Ще сумніваєтеся, що чатбот - це саме те, чого не вистачає вашому інтернет-магазину? Тоді зверніть увагу на статистику використання віртуальних помічників і користь їх впровадження для ecommerce.

Якщо коротко, чатбот допомагають впоратися з такими наявними проблемами:

  • У менеджерів і операторів обмежені робочі години. Вони не можуть бути онлайн 24/7 і обробляти заявки у будь-який час. У чатбота немає обмежень.
  • Один оператор не може обробляти кілька заявок одночасно. Чатбот може.
  • Чатбот інтегрується зі складськими системами, системами оплати, а також легко відповідає на базові питання. Швидко, точно і надійно.

І це тільки кілька переваг використань чатботів із багатьох.

Чатботи інфографіка

Уже розмірковуєте над чатботом для свого інтернет-магазину? Звертайтеся. Ми розробимо бота-помічника під ваші індивідуальні вимоги.

29.11.2020
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Надіслати
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.