Чатбот для бренда снеків компанії Чатбот для бренда снеків компанії Чатбот для бренда снеків компанії

Чатбот для інформування клієнтів про бренд снеків компанії "Монделіс Україна"

#Чатботи #Кейси

Компанія "Монделіс Україна" належить до групи компаній Mondelēz International — однієї з найбільших компаній-виробників снеків у світі. Продукти Mondelēz International популярні більш ніж у 150 країнах світу.
З 1994 року компанія досягла і зміцнила лідерство на ринку харчових продуктів України і стала одним з провідних інвесторів галузі.

Новий чатбот-асистент для популярного бренду снеків розроблений на базі хмарного сервісу Квізбот, компанією Evergreen, для трьох найпопулярніших месенджерів: Viber, Telegram і Facebook Messenger. Головна мета створення бота для "Монделіс Україна" — автоматизація відповідей на рядові питання і зниження навантаження на контакт-центр.
Віртуальний помічник відповідає на питання про продукт, акції, співробітництво, може розповісти про виробництво і надати масу цікавої інформації клієнту. Клієнт має змогу залишити відгук, проголосувати за улюблений смак.

mondelez-case

Чатбот дозволяє вести діалог з клієнтом у форматі питання-відповідь і залучати його в світ бренду: показати історію торгової марки, асортимент, пояснити склад, маркування, властивості продукції, технологію виробництва, цікаві факти, способи зв'язатися з компанією. Бот "відповідає" не тільки стандартними текстовими повідомленнями — підтримуються інтерактивні каруселі з фото і кнопками, перегляд відео. Така подача інформації оживляє діалог, робить його яскравішим і більш захоплюючий для користувача. У разі якщо бот не розуміє запит або не знаходить відповіді, він пропонує зв'язатися з оператором гарячої лінії.

Співробітники компанії можуть самостійно редагувати контент, наповнювати розділи бота і відстежувати активність в ньому через панель адміністратора платформи Квізбот.

Інформаційний чатбот для супроводу продукту в месенджері - це ряд переваг:

  • Пряме спілкування з аудиторією бренду відразу в декількох каналах, зручних і популярних.
  • Опитування клієнтів і отримання від них зворотного зв'язку: пропозицій, заперечень, подяки і так далі.
  • Отримання важливої ​​інформації з приводу якості, асортименту продукції.
  • Можливість надалі розширювати функціональність бота в залежності від потреб ринку і використовувати його для інших брендів.

Успіх бізнесу багато в чому залежить від розуміння потреб клієнтів, діалогу з ними і оперативного обміну інформацією. Двостороннє спілкування зі споживачами дозволяє компанії дізнатися, які продукти більше відповідають очікуванням аудиторії, подобаються і користуються попитом, і відкривати нові зони росту бренду.

А якщо хочете побачити більше проектів Evergreen і приклади технічних рішень нашої команди, рекомендуємо перейти в розділ кейси. Або напишіть нам - будемо раді обговорити ваші завдання і реалізувати ідеї.


Для довідки:

Компанія "Монделіс Україна" - підприємство, що належить до групи компаній Mondelēz International. З 1994 до 2014 року відома під назвою "Крафт Фудз Україна". Компанія є одним з найбільших інвесторів в харчову галузь України, має власні виробничі потужності в країні.

Бренди Монделіс становлять значну частку ринку в своїх категоріях (фасована кава, солоні снеки, жувальна гумка, печиво, шоколадні вироби, льодяники). Продукція доступна для українських споживачів і експортується в більш ніж 50 країн світу.

06.05.2021
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Надіслати
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.