ДТЕК Мережі і Evergreen запустили чатбот 8 ДТЕК Мережі і Evergreen запустили чатбот 9 ДТЕК Мережі і Evergreen запустили чатбот 10

ДТЕК Мережі та Evergreen запустили чатбот - віртуальний цифровий помічник для побутових клієнтів

#Чатботи #Кейси

Компанія ДТЕК Мережі - найбільший операційний холдинг, що займається розподілом електроенергії в п'яти регіонах: Київ, Київська, Дніпропетровська, Донецька та Одеська області. Клієнтами компанії є понад 12 млн. жителів України.

За технічної підтримки команди Evergreen, ДТЕК Мережі запустили чатбот для популярних месенджерів Viber і Telegram на базі платформи Квізбот, завдяки якому користувачі можуть повідомити про аварійну ситуацію, передати покази лічильника, знайти відповідь на найпоширеніші питання і отримати допомогу в автоматичному режимі у будь-який час.

Впровадження smart-сервісів і розвиток нових каналів обслуговування - прояв турботи компанії ДТЕК про своїх клієнтів, цитуємо офіційне джерело:

«ДТЕК розуміє потреби сучасних клієнтів. Ми будуємо новий клієнтський сервіс: зручність і простота, можливість отримати більшість послугонлайн. Завдяки чат-боту кожен наш клієнт може отримати підтримку в режимі 24/7 з будь-якого смартфона або гаджета. ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості в Україні. Українці гідні європейського рівня сервісу»
         —  Руслан Волинець, директор із взаємодії з клієнтами ДТЕК Мережі.

Починаючи з лютого 2021 перевагами чатбота мали змогу скористатися абоненти ДТЕК Донецькі електромережі, ДТЕК Київські електромережі й ДТЕК Дніпровські електромережі. Вже в березні оновлений сервіс почав роботу в Київській й Одеській областях.

Розпочати користування чатботом дуже просто: достатньо ввести в пошуку месенджера назву вашої регіональної компанії або перейти за прямим посиланням на сайті, потім дотримуватись підказкок бота. Для ідентифікації в системі необхідно вказати номер особового рахунку. На даний момент клієнти можуть:

  • передати показники лічильника;
  • отримати інформацію про планові відключення;
  • повідомити про аварію або крадіжку електроенергії;
  • подати заявку на обслуговування приладів обліку;
  • побачити графік роботи Центрів обслуговування клієнтів;
  • отримати відповідь на популярні питання і не тільки.

У найближчому майбутньому планується впровадження нових функцій, а також запуск чатбота для Facebook Messenger.

Ми високо цінуємо наше співробітництво з компанією ДТЕК за можливість докладати знання і технічний досвід команди Evergreen до розвитку інноваційних сервісів, які встановлюють нові стандарти в енергетичній галузі України.

Довідка:

ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії й експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств. ДТЕК - найбільший приватний інвестор в енергетику України.

Офіційне джерело - прес-реліз на сайті компанії ДТЕК.

 

29.04.2021
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Надіслати
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.