Компанія ДТЕК Мережі - найбільший операційний холдинг, що займається розподілом електроенергії в п'яти регіонах: Київ, Київська, Дніпропетровська, Донецька та Одеська області. Клієнтами компанії є понад 12 млн. жителів України.
За технічної підтримки команди Evergreen, ДТЕК Мережі запустили чатбот для популярних месенджерів Viber і Telegram на базі платформи Квізбот, завдяки якому користувачі можуть повідомити про аварійну ситуацію, передати покази лічильника, знайти відповідь на найпоширеніші питання і отримати допомогу в автоматичному режимі у будь-який час.
Впровадження smart-сервісів і розвиток нових каналів обслуговування - прояв турботи компанії ДТЕК про своїх клієнтів, цитуємо офіційне джерело:
Починаючи з лютого 2021 перевагами чатбота мали змогу скористатися абоненти ДТЕК Донецькі електромережі, ДТЕК Київські електромережі й ДТЕК Дніпровські електромережі. Вже в березні оновлений сервіс почав роботу в Київській й Одеській областях.
Розпочати користування чатботом дуже просто: достатньо ввести в пошуку месенджера назву вашої регіональної компанії або перейти за прямим посиланням на сайті, потім дотримуватись підказкок бота. Для ідентифікації в системі необхідно вказати номер особового рахунку. На даний момент клієнти можуть:
У найближчому майбутньому планується впровадження нових функцій, а також запуск чатбота для Facebook Messenger.
Ми високо цінуємо наше співробітництво з компанією ДТЕК за можливість докладати знання і технічний досвід команди Evergreen до розвитку інноваційних сервісів, які встановлюють нові стандарти в енергетичній галузі України.
Довідка:
ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії й експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств. ДТЕК - найбільший приватний інвестор в енергетику України.
Офіційне джерело - прес-реліз на сайті компанії ДТЕК.