Інноваційні рішення дозволяють моніторити, аналізувати, і оптимізувати процес обслуговування клієнтів в ресторані, і не тільки. Наше рішення автоматизує контроль за пересуваннями офіціантів і буде хорошим інструментом для оцінки їх роботи.
NFC (Near Field Communication) мітка - це невеликий магнітний чіп, який активізується при наближенні до NFC приймача. Кожна мітка має свій унікальний номер, який можна присвоїти конкретному співробітнику.
Кожному офіціанту дається картка з NFC міткою, а до столів і входу в ресторан кріпляться NFC приймачі. При наближенні офіціанта до приймача мітка активізується, приймач її розпізнає і передає інформацію про неї в загальну систему. Система обробляє отриману інформацію, і ми маємо чітку картину того, як працював кожен офіціант протягом дня. Ще більшої автоматизації можна домогтися, зв'язавши цю систему з уже працюючими в ресторані.
З цією системою ви завжди будете знати, як швидко реагують офіціанти на виклик, скільки часу проводять біля столика, за скільки часу приносять замовлення, скільки тривала робоча зміна (з урахуванням перекурів і т.д.). Глобально буде видно, які столи і обсяги обробляє кожен офіціант, і можна буде збалансувати кількість офіціантів в залі/ на зміні. Навантаження на офіціантів буде розподілене рівномірно, не буде простоїв/ запар, і офіціантам ніщо не завадить забезпечувати сервіс вищого рівня.
Якщо вас цікавлять інновації в ресторанному бізнесі або ви хочете поліпшити вашу систему управління - пишіть, ми знаємо, як вам допомогти.