Інноваційні рішення дозволяють моніторити, аналізувати, і оптимізувати процес обслуговування клієнтів в ресторані, і не тільки. Наше рішення автоматизує контроль за пересуваннями офіціантів, і буде хорошим інструментом для оцінки їх роботи.

Як оптимізувати процес обслуговування клієнтів в ресторані за допомогою NFС міток 4

Відслідковуємо роботу офіціантів за допомогою NFC міток

 NFC (Near Field Communication) мітка - це невеликий магнітний чіп, який активізується при наближенні до NFC приймача. Кожна мітка має свій унікальний номер, який можна присвоїти конкретному співробітнику.

Як оптимізувати процес обслуговування клієнтів в ресторані за допомогою NFС міток 5

Кожному офіціанту дається картка з NFC міткою, а до столів і входу в ресторан кріпляться NFC приймачі. При наближенні офіціанта до приймача мітка активізується, приймач її розпізнає, і передає інформацію про неї в загальну систему. Система обробляє отриману інформацію, і ми маємо чітку картину того, як працював кожен офіціант в перебігу дня. Ще більшою автоматизації можна домогтися зв'язавши цю систему з уже працюючими в ресторані.

Аналізуємо робочий день офіціанта

    • Автоматичний облік змін і робочого часу. Необхідний для складання зарплатних відомостей
    • Відстеження пересувань. Скільки часу він проводить в залі і чим він в цей час займається.
    • Швидкість реакції на виклик. За скільки часу офіціант реагує на виклик і підходить до столу.
    • Статистика ведення столів. Частота викликів офіціантів, і час обробки замовлень.

Як оптимізувати процес обслуговування клієнтів в ресторані за допомогою NFС міток 6

Оптимізуємо процес обслуговування в ресторані

З цією системою ви завжди будете знати як швидко реагують офіціанти на виклик, скільки часу проводять біля столика, за скільки часу приносять замовлення, скільки тривала робоча зміна (з урахуванням перекурів і тд). Глобально буде видно які столи і обсяги обробляє кожен офіціант, і можна буде збалансувати кількість офіціантів в залі / на зміні. Навантаження на офіціантів буде розподілена рівномірно, не буде простоїв / запар, і офіціантам ніщо не завадить забезпечувати сервіс вищого рівня.

Якщо вас цікавлять інновації в ресторанному бізнесі, або ви хочете поліпшити вашу систему управлешія - пишіть, ми знаємо як вам допомогти.

12.11.2018
Рейтинг: 4.67 / 5 (3)