NFС мітки як засіб оптимізувати процес обслуговування клієнтів в ресторані 8 NFС мітки як засіб оптимізувати процес обслуговування клієнтів в ресторані 9 NFС мітки як засіб оптимізувати процес обслуговування клієнтів в ресторані 10

Як оптимізувати процес обслуговування клієнтів в ресторані за допомогою NFС міток

#BPA, RPA, CRM #Галузеві рішення

Інноваційні рішення дозволяють моніторити, аналізувати, і оптимізувати процес обслуговування клієнтів в ресторані, і не тільки. Наше рішення автоматизує контроль за пересуваннями офіціантів і буде хорошим інструментом для оцінки їх роботи.

NFС мітки як засіб оптимізувати процес обслуговування клієнтів в ресторані 11

Відслідковуємо роботу офіціантів за допомогою NFC міток

 NFC (Near Field Communication) мітка - це невеликий магнітний чіп, який активізується при наближенні до NFC приймача. Кожна мітка має свій унікальний номер, який можна присвоїти конкретному співробітнику.

NFС мітки як засіб оптимізувати процес обслуговування клієнтів в ресторані 12

Кожному офіціанту дається картка з NFC міткою, а до столів і входу в ресторан кріпляться NFC приймачі. При наближенні офіціанта до приймача мітка активізується, приймач її розпізнає і передає інформацію про неї в загальну систему. Система обробляє отриману інформацію, і ми маємо чітку картину того, як працював кожен офіціант протягом дня. Ще більшої автоматизації можна домогтися, зв'язавши цю систему з уже працюючими в ресторані.

Аналізуємо робочий день офіціанта

    • Автоматичний облік змін і робочого часу. Необхідний для складання зарплатних відомостей
    • Відстеження пересувань. Скільки часу він проводить в залі і чим він в цей час займається.
    • Швидкість реакції на виклик. За скільки часу офіціант реагує на виклик і підходить до столу.
    • Статистика ведення столів. Частота викликів офіціантів і час обробки замовлень.

NFС мітки як засіб оптимізувати процес обслуговування клієнтів в ресторані 13

Оптимізуємо процес обслуговування в ресторані

З цією системою ви завжди будете знати, як швидко реагують офіціанти на виклик, скільки часу проводять біля столика, за скільки часу приносять замовлення, скільки тривала робоча зміна (з урахуванням перекурів і т.д.). Глобально буде видно, які столи і обсяги обробляє кожен офіціант, і можна буде збалансувати кількість офіціантів в залі/ на зміні. Навантаження на офіціантів буде розподілене рівномірно, не буде простоїв/ запар, і офіціантам ніщо не завадить забезпечувати сервіс вищого рівня.

Якщо вас цікавлять інновації в ресторанному бізнесі або ви хочете поліпшити вашу систему управління - пишіть, ми знаємо, як вам допомогти.

12.11.2018
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Надіслати
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.