У нас є ідея, що IT компанії   при досягненні певного рівня зрілості мають не акцентуватися на технології, а спеціалізуватися на галузевих рішеннях і виділяти пріоритетні для свого розвитку галузі. Ця ідея надихнула нас   проаналізувати портфель проектів і визначити, в яких галузях Evergreen володіє найбільшою експертизою і де ми можемо принести найбільшу цінність нашим клієнтам.

Методика підрахунків

Ми вибрали всі розроблені веб-проекти з 2009 по 2016 рік і віднесли кожен до декількох категорій. До вибірки не увійшли CRM-проекти і внутрішні системи, але, якщо для одного клієнта ми робили кілька проектів, розміщених з різних URL в Інтернет, ми вважали їх окремими проектами. Не запущені проекти не рахували. Для уніфікації даних по відвідуванням, використовували дані Similarweb, дані не точні в абсолютних значеннях, але добре показують загальний порядок цифр.

По галузях, де ми створили 4 і більше проектів

Експертиза виглядає так: найбільше проектів ми запустили для фірм професійних послуг, інтернет-магазинів, компаній, що спеціалізуються на навчанні, компаній з промислової сфери та зі сфери туризму.

Галузева експертиза Evergreen

Галузі, для яких ми зробили як мінімум два проекти

Це такі як, послуги, b2b, e-commerce, персональний сайт, бренд. Ще 43 галузі ми не розмістили на цьому графіку, оскільки запустили в них тільки по одному проекту.

Галузева експертиза Evergreen

З точки зору кількості переглядів проектів

Картина досить прогнозована: перше місце займають SaaS проекти, на другому місці інтернет-магазини. Зверніть увагу на те, що сумарна відвідуваність наших e-commerce проектів сягає 157 тисяч на місяць.  

Відвідувані проекти Evergreen

Переваги галузевої експертизи для нас та наших клієнтів

Маючи досвід успішного проекту в галузі, ми пропонуємо рішення, яке враховує специфічні галузеві потреби і звички відвідувачів. Нам дуже цікава сфера b2bc (докладніше про цю концепцію читайте в майбутніх статтях, підпишіться на розсилку, щоб не пропустити) і у нас в ній накопичено непоганий досвід, у нас виходить успішно працювати в ecommerce і SaaS, а також з промисловими і освітніми компаніями і в майбутньому ми плануємо значно підсилити нашу експертизу в цих областях. При цьому ми відкриті до створення рішень в нових для нас галузях, оскільки часто успішний досвід однієї галузі може бути перенесений в іншу і результати такого перенесення можуть виявитися набагато ефективніше, ніж в сфері, де це спочатку придумали. 

19.11.2016
Рейтинг: 0 / 5 (0)