Страхова компанія "Княжа VIG" є частиною відомої міжнародної групи компаній, Vienna Insurance Group, і одним з лідерів українського ринку страхування. За більш, ніж 22 роки діяльності в Україні компанія отримала бездоганну репутацію і завоювала довіру понад 1 млн. клієнтів, завдяки беззаперечному виконанню своїх зобов'язань за виплатами страхових відшкодувань і незмінній якості обслуговування.

Для СК "Княжа VIG" Evergreen запустили сервіс онлайн врегулювання страхових випадків за медичними страховками, який дозволяє менше, ніж за 10 хвилин оформити всі документи і вже через 3 дні отримати відшкодування за медичною страховкою.

Мета проєкту — спрощення процедури подачі заяви на відшкодування для застрахованих осіб за ключовими продуктами особистого страхування (добровільне медичне страхування, страхування від нещасних випадків, туристичне страхування, страхування від НВ у ТК “Буковель”) за допомогою електронних засобів комунікації компаніїї.

Сервіс почав функціонувати з 23 березня 2020 року і вже отримав високі оцінки і визнання з боку користувачів. 

сервис онлайн урегулирования

Внесення інформації застрахованою особою фактично передбачає 3 основних етапи:

  1. Ідентифікація.
  2. Заповнення заяви.
  3. Додавання і відправлення документів.

На першому етапі клієнт вказує вид страхування, страховий ризик (подію), суму медичних витрат і заповнює свої ідентифікаційні дані або дані застрахованої особи, чиї інтереси представляє.

На другому етапі в числі іншого уточнюються обставини нещасного випадку, діагноз, номер страхового договору, банківські реквізити, дається згода на обробку персональних даних.

На третьому етапі завантажуються копії всіх необхідних документів (паспорт, ІПН, договір страхування, медичні висновки, фінансові документи тощо) в гарній якості і формується чернетка електронної заяви. Щоб її підписати і відправити, клієнт повинен ввести код з SMS, отриманого на вказаний при реєстрації номер. Після успішної верифікації страхова компанія зв'язується з ним протягом 1 робочого дня.

Весь процес оформлення займає до 10 хвилин навіть з урахуванням завантаження досить великої кількості зображень. 

Ми досягли максимальної швидкості за рахунок асинхронного завантаження: файли і зображення кешуються в пам'яті браузера, і навіть якщо з'єднання перерветься, процес можна буде продовжити — не потрібно нічого перезаливати. Вся інформація автоматично передається в облікову систему — в електронний документ дані підтягуються вже з системи. Все це реалізовано для того, щоб скоротити час очікування клієнта, і оптимізувати процес оформлення в цілому. А ще ми створили версію, адаптовану для мобільних пристроїв, — одна із головних вимог при розробці сучасних веб сайтів.

Що отримує користувач?

  • Процес врегулювання відбувається дистанційно, без відвідування офісу страхової компанії;
  • можливість подати заяву на відшкодування медичних витрат онлайн. Все, що потрібно — мати під рукою пакет документів, передбачених договором страхування (їхній перелік у тому числі наведений у розділі "Здоров'я — Страховий випадок");
  • доступ з мобільних телефонів і планшетів;
  • швидкість і зручність використання.

Переваги для страхової компанії:

  • інтеграція сервісу з системою обліку, де міститься інформація про клієнтів;
  • мінімізація ручного введення: дані, отримані від користувачів при оформленні електронної заяви, автоматично передаються і зберігаються в системі;
  • унікальність: СК “Княжа VIG” — перша страхова компанія в Україні, що пропонує подібну послугу.

За результатами роботи онлайн-сервісу протягом перших 9 місяців зафіксовано понад 2000 звернень, із яких 95,3% складають заяви за ДМС, 2,3% — з туристичного страхування, 2,1% — страхування від нещасного випадку і 0,3% — страхування від нещасного випадку в туристичному комплексі «Буковель». Загальна сума виплат через сервіс за звітний період склала понад 2,9 млн. грн. А середній час одержання виплати при цьому становить 3 дні після подання документів онлайн. 

А більше про технічні виклики і рішення, з якими має справу команда Evergreen, ви можете прочитати в розділі Кейси.

23.01.2021
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.