Mautic – передова open source система для автоматизації маркетингових завдань вашої компанії. Mautic дозволяє створити об'ємну функціональну базу даних для автоматизованих маркетингових кампаній на підставі особливостей поведінки та індивідуальних особливостей кожного контакту в цій базі.

Навіщо потрібен Mautic?

Mautic має всі переваги аналітичної системи, яких немає у "розсильних" маркетингових платформ, таких як Mailchimp:

  1. Відстеження активності користувачів на веб-сайті: звідки вони прийшли, як поводяться, на якому етапі йдуть з вашого ресурсу і як часто повертаються, купують щось після ваших рекламних кампаній чи ні.
  2. Налаштування динамічного контенту та можливість показувати різним користувачам різну інформацію, виходячи з їхньої активності на вашому сайті. Сюди входить також можливість демонструвати різним користувачам різні варіанти лендінгових сторінок, які найкраще відповідатимуть їхнім запитам.
  3. Підрахунок лідів. Система дозволяє проаналізувати наскільки близький той чи інший відвідувач сайту до того, щоб стати покупцем. Всі необхідні вам для аналізу параметри ви можете налаштувати самі, а вже виходячи з них зробити повідомлення більш персоналізованим за допомогою динамічного контенту;
  4. Омніканальна комунікація. Використовуючи Mautic, ви можете вибирати канал, по якому ваші повідомлення знайдуть користувача: соцмережі, пошта, смс, будь-який із інтегрованих месенджерів стають частиною вашого цілісного і всеосяжного спілкування з відвідувачами та додатковим способом перетворити їх на клієнтів;
  5. Інтеграція з іншими популярними інструментами: ви можете зв'язати Mautic із додатками, які використовуєте для роботи, і отримати доступ до всіх звичних функцій з єдиної панелі управління (CRM системи, Workflow системи, CMS, соціальні мережі, e-commerce платформа WooCommerce).

Класичні функції маркетингової системи

Можливості marketing automation системи дозволяють використовувати дані користувачів для емейл-маркетингу, смс-розсилки, різних повідомлень. Також вона дозволяє налаштувати максимально точний таргетинг при запуску кожної кампанії за допомогою наступних функцій:

  • Налаштовувані поля для бази контактів. Сюди входять такі поля як "дата народження", "сума покупки", "дата замовлення", "додаткові дані" і все, що вам знадобиться для ваших завдань. Ви зможете зібрати ці дані за допомогою спеціальних форм, а потім використовувати їх при створенні імейлів або динамічного контенту, який б'є прямо в точку;
  • Життєві цикли користувачів допоможуть вам краще зрозуміти свою аудиторію і в кінцевому підсумку отримати від неї не одну покупку, а перетворити звичайних покупців на постійних користувачів. Якщо у вашій взаємодії з користувачами відбулися зміни, дані про них автоматично вносяться в систему, щоб подальша маркетингова комунікація відповідала цим змінам;
  • Проставлення тегів до контактів дозволяє розділяти користувачів на великі сегменти згідно географічному положенню, демографічних даних, психологічного портрета, поведінки. Також за допомогою тегів можна створити підгрупи всередині великих груп і направляти маркетингові активності на будь-яку з цих підгруп окремо. Такими групами також можуть бути "нещодавні покупці", "ті, хто не повертався більше пів року", "оптові покупці", "щойно підписалися", "щойно відписалися" і т.д.Функції маркетингової системиЗавдяки цим функціям ви зможете бути на зв'язку зі своїми покупцями, спостерігати за їх поведінкою, давати їм максимально актуальну для них інформацію і, в кінцевому підсумку, продавати більше.

Аудит даних із Mautic

Система Mautic дозволяє також проводити аудит даних покупців, завжди бути в курсі хто і коли змінив дані про контакти, що саме в них змінилося. Це особливо важливо в ситуації, коли доступ до даних і право редагування має відразу кілька людей.

Система Mautic дозволяє бачити повну історію всіх змін, пов'язаних із поведінкою користувачів за допомогою двох доданих в інтерфейс кнопок.Історія змін у Mautic

Також у ній відображаються зміни, які вносять у свої персональні дані самі користувачі. Ви й самі зможете відмічати вручну які зміни відбуваються з контактами в результаті тієї чи іншої маркетингової кампанії.

Підтвердження активності email-акаунтів користувачів

Дуже важливий елемент для будь-якої емейл-кампанії, оскільки відсоток доставлених і відкритих листів безпосередньо впливає на те, буде в майбутньому ваша розсилка потрапляти в основну пошту одержувачів чи в спам. Тому так важливо відправляти листи користувачам, які їх, як мінімум, отримають.

Система Mautic дозволяє підтвердити, що та чи інша емейл-адреса дійсно існує, і лист не повернеться назад з повідомленням про помилку, а також видалити неактивні контакти з бази даних своєї компанії кількома кліками.

Таким чином, Mautic дозволяє автоматизувати маркетингові активності, знизити відсоток жорстких повернень ваших листів, проводити маркетингові кампанії з якісним націлених і стежити за будь-якими змінами активності ваших клієнтів у зручному й інтуїтивно зрозумілому кабінеті.

Mautic vs Mailchimp: схожі чи різні?

Порівнювати Mautic і MailChimp не можна, незважаючи на зовнішню схожість. Справа в тому, що вся їхня схожість обмежується тим, що обидві ці системи призначені для автоматизації маркетингових кампаній. Обидва вони дозволяють створювати різні тригери, виходячи з поведінки користувачів.Принцип роботиНа цьому схожість закінчується, оскільки системи побудовані на абсолютно різних принципах. Першочергова відмінність Mautic – система open source. Щоб користуватися системою, необхідно встановити її на свій сервер, що вимагає певного рівня навичок. Якщо ви не вмієте самі це робити, тут краще скористатися допомогою професіонала.

На цьому складності закінчуються і залишаються переваги:

  1. Користування системою безкоштовне. Жодних платежів за місяць, пів року, рік. Єдине, що потрібно оплатити – користування самим сервером. Однак це не стосується хмарної версії Mautic. Доступ до її можливостей коштує $ 500 на місяць.
  2. ПО постійно оновлюється, перевіряється і поліпшується, щоб підвищити юзабіліті. Якщо ви – розробник, то також можете долучитися до покращення продукту.
  3. Всі дані належать вам, а не системі. Це означає, що ви захищені від варіанту, коли підписка закінчилася або ресурс закрили, і доступ до всіх контактів і їх ретельного поділу на групови загублений. У вас повний контроль і над даними, і над серверами.

Якщо вам сподобалася ця система, і ви хочете отримати доступ до її можливостей, будемо раді допомогти вам у цьому. Потрібне налаштування Mautic або консультація – зв'яжіться з нами, наші експерти до ваших послуг.

31.07.2019
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.