Щоб підібрати фахівця (в дизайні, будівництві, будь-якій іншій галузі), переважно потрібна особиста присутність. Це гальмує розвиток середнього бізнесу, особливо того, що працює в сфері дизайну інтер’єрів і малоповерхового будівництва. Такий клієнт прив’язаний до місця розташування свого проекту і змушений шукати фахівців, які можуть дістатися на особисту зустріч протягом години. Але припустімо, що в своєму місті ви не знайшли класного фахівця, який бачить інтер’єр так само, як ви. Що робити? Брати того, який не підходить на 100%, але знаходиться поруч? Невигідний компроміс.
Жоден із варіантів не дає гарантій, що ви знайдете хорошого відповідального виконавця. І основна проблема такого пошуку в тому, що він прив’язаний до місця проживання.
Припустімо, ваш об’єкт розташований у Києві, а потрібний спеціаліст знайшовся у Фастові. Чи є проблемою для фахівця їздити на вигідний проект у Київ? У жодному разі.
Але сам пошук – лише частина проблеми. У повному обсязі проблема на сьогодні недостатньо усвідомлюється клієнтами та виконавцями. А полягає вона в тому, що немає загального онлайн-простору для ведення проектів, затвердження замовлень, товарів, грошей, документації, спілкування і т.д. Знайти виконавця – півбіди. Друга половина – отримати результат.
При створені такого онлайн-простору сам виконавець буде зацікавлений у максимальному результаті, тому що є механізм впливу в публічному просторі: відгуки в його профілі і, в крайньому випадку, звернення до адміністрації порталу.
Ринок буде заповнений халтурниками (близько 80% усіх виконавців), які не відповідають за якість роботи, а хороші виконавці та компанії, в свою чергу, не матимуть нормальних клієнтів, тому що просуватися в Google і AdWords дорого, і для цього їм потрібен окремий фахівець. До того ж багато потенційних клієнтів уже просто не звертають уваги на цю рекламу.
Тож якщо не вирішувати проблему, статус-кво залишиться тим самим: багато неякісно виконаної роботи, сумна репутація, що перекидаєтьсяі на хороших спеців, відсутність довіри і дуже тривалий процес підбору фахівця. Як підсумок, через цей глухий кут ринок не зможе рости.
Продукт корисний для малого і середнього сервісного бізнесу, який не має коштів на багатоканальну рекламну компанію, але прагне рости і активно шукає клієнтів.
У вас є великий каталог тканин для різного застосування в інтер’єрі, але немає можливості продавати їх онлайн: тільки шляхом обдзвону і наживо, за участі менеджера. З цим продуктом ви можете завантажити базу ваших товарів у Магазин, додати на портал дизайнерів, з якими співпрацюєте (не тільки інтер’єрів, але й одягу, наприклад, окремих фахівців чи цілі ательє). Просуватися портал буде за запитами на кшталт “дизайнер інтер’єру” (фахівці) і “тканини для штор шовк” (товари). Ваша вигода полягатиме в тому, що ви зможете продавати свої товари як вроздріб кінцевим покупцям, які точно знають, що шукають, так і оптом, дизайнерам.
Також на маркетплейсі є можливість продавати консультації дизайнерів по підбору текстилю. Це може мати попит, адже не так багато людей здатні дозволити собі найняти дизайнера на весь ремонт, а ось від разової консультації точно не відмовляться і будуть готові її оплатити. Консультації можна проводити прямо на порталі, через чат в особистому кабінеті (далі ОК) клієнта і виконавця
Всі замовлення на товари потраплятимуть прямо в вашу CRM або ERP систему, в якій ведеться облік і номенклатура.
Розвиватися це може наступним чином:
Ви виробляєте шкіряні аксесуари на кшталт гаманців і навіть взуття. Хочете продавати їх в онлайні, а Prom і Olx не працюють увзагалі. Створюєте акаунт на цьому порталі, просто завантажуєте фото своїх виробів, публікуєте в загальному каталозі, по фото їх знаходять покупці, пишуть вам в особисті повідомлення, домовляєтеся про ціну й оплату. Схема проста. Це бізнес-модель американського Etsy.com.
Прибираємо складну частину із замовленням через підтвердження постачальника, тому що постачальник = майстер/майстриня (фіз особа). Клієнт – будь-яка людина в інтернеті, котра шукає що завгодно, зроблене руками: браслети, біжутерію, шкіряні вироби, аплікацію і т.д. Продавці – самі творці товарів.
Якщо у продавця є ще й хороші фото своїх виробів в інтер’єрі або на моделі, він публікує тематичні добірки, наприклад, альбом “Гаманці”, альбом “Сумки”, альбом “Портмоне” і т. д. Ці товари можна коментувати і зв’язуватися з їх виробником. Торгувати можна вже напряму з фотографій товарів в ОК продавця, без кошика, онлайн-оплати та інших складнощів.
Ви – власник невеликої компанії з будівництва котеджів і каркасних будинків по Києву й області. Треба десь просувати готові об’єкти. Власний сайт є, але, як і у всіх, AdWords реклама за 5000 грн на місяць не приводить потрібних лідів, готових купувати проекти за вашими цінами.
Рішення є: ви створюєте акаунт на цьому порталі, завантажуєте всі проекти та статті (якщо є). Тоді просите задоволених клієнтів залишити позитивний відгук до опублікованих проектів, і ці відгуки у відкритому доступі бачать потенційні клієнти. Загалом, прокачуєте свій профіль на порталі.
Коли новий лід пише вам в особисті повідомлення порталу, ви домовляєтеся про ключові пункти співпраці. Проект створюєте і ведете там же: погоджуєте креслення, проектну документацію, візуалізації приміщень, кошторис на кожен етап робіт і т.д. Вся історія проекту зберігається в одному місці та дублюється в ОК клієнта.
Розвивати цю бізнес-модель можна так: додати магазин буд. матеріалів і запустити туди постачальників, яких дістав Епіцентр зі своїми драконівськими умовами. А заманювати нових клієнтів будете за допомогою аудиторії – у вас є і клієнти-покупці, і підрядники-виконавці. Достатньо вклинити в цей ланцюжок постачальників – і пазл складеться.
Портал орієнтований на незалежних дизайнерів, котрі не можуть орендувати точку в ЦУМі або Dream Town, і шукають зручний майданчик для продажів.
Принцип роботи простий:
Наш проект вирішує проблему комплексно: не просто пошук, а взаємодія з підрядником від першого листа до останнього акту приймання робіт.
Готова система може працювати за наступними кейсами інтеграції:
Реєстрація, активація і оновлення клієнтів із вашої системи. Також портал передає дані про реєстрацію нових клієнтів у вашій системі та відправляє лист із запитом на модерацію нового клієнта.
Запит товару на порталі, відправка його в вашу систему, отримання статусу заявки від вашої системи, оновлення статусу замовлення в ОК клієнта. Далі прийом оформленого й оплаченого замовлення від порталу в вашу систему.
Імпорт повного каталогу продукції з вашої системи в портал:
Запит часу, коли виконавець доступний для прийому клієнта в офісі/шоу-румі/салоні. Можна використовувати для будь-яких бізнесів, які працюють на базі особистих прийомів з погодинним графіком відвідувань.
Усе ще не впевнені, чи підійде вам Маркетплейс послуг? Сміливо пишіть нам – ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно. Просто зв'яжіться з нами – і отримайте відповіді на всі питання, що вас цікавлять.