Маркетплейс послуг 1
skip to Main Content

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

Маркетплейс послуг

Взаємодія з підрядником від першого листа до останнього акту приймання робіт

Опис проблеми

Щоб підібрати фахівця (в дизайні, будівництві, будь-якій іншій галузі), переважно потрібна особиста присутність. Це гальмує розвиток середнього бізнесу, особливо того, що працює в сфері дизайну інтер’єрів і малоповерхового будівництва. Такий клієнт прив’язаний до місця розташування свого проекту і змушений шукати фахівців, які можуть дістатися на особисту зустріч протягом години. Але припустімо, що в своєму місті ви не знайшли класного фахівця, який бачить інтер’єр так само, як ви. Що робити? Брати того, який не підходить на 100%, але знаходиться поруч? Невигідний компроміс.

Подальші дії клієнта:

  • розпитати у знайомих контакти фахівців, яким вони довіряють. Але це невелика вибірка, яка дасть максимум 2-3 нормальних спеціаліста/компанії
  • пошукати за оголошенням
  • погуглити компанії, які займаються даними видами робіт. Ризиковано, адже в інтернеті всі пишуть красиво, але далеко не факт, що так само і зроблять.

Жоден із варіантів не дає гарантій, що ви знайдете хорошого відповідального виконавця. І основна проблема такого пошуку в тому, що він прив’язаний до місця проживання.

Припустімо, ваш об’єкт розташований у Києві, а потрібний спеціаліст знайшовся у Фастові. Чи є проблемою для фахівця їздити на вигідний проект у Київ? В жодному разі.

Але сам пошук – лише частина проблеми. У повному обсязі проблема на сьогодні недостатньо усвідомлюється клієнтами та виконавцями. А полягає вона в тому, що немає загального онлайн-простору для ведення проектів, затвердження замовлень, товарів, грошей, документації, спілкування і т.д. Знайти виконавця – півбіди. Друга половина – отримати результат.

При створені такого онлайн-простору сам виконавець буде зацікавлений у максимальному результаті, тому що є механізм впливу в публічному просторі: відгуки в його профілі і, в крайньому випадку, звернення до адміністрації порталу.

ЩО БУДЕ, ЯКЩО НЕ ВИРІШУВАТИ ЦЮ ПРОБЛЕМУ

Ринок буде заповнений халтурниками (близько 80% усіх виконавців), які не відповідають за якість роботи, а хороші виконавці та компанії, в свою чергу, не матимуть нормальних клієнтів, тому що просуватися в Google і AdWords дорого, і для цього їм потрібен окремий фахівець. До того ж багато потенційних клієнтів уже просто не звертають уваги на цю рекламу.

Тож якщо не вирішувати проблему, статус-кво залишиться тим самим: багато неякісно виконаної роботи, сумна репутація, що перекидаєтьсяі на хороших спеців, відсутність довіри і дуже тривалий процес підбору фахівця. Як підсумок, через цей глухий кут ринок не зможе рости.

ПРОБЛЕМУ ЯКОЇ АУДИТОРІЇ МИ ВИРІШУЄМО

Продукт корисний для малого і середнього сервісного бізнесу, який не має коштів на багатоканальну рекламну компанію, але прагне рости і активно шукає клієнтів.

НІШІ І ГАЛУЗІ БІЗНЕСУ – КОМУ ЦЕ ПОТРІБНО

textile

Пример 1 - Текстильный бизнес

У вас є великий каталог тканин для різного застосування в інтер’єрі, але немає можливості продавати їх онлайн: тільки шляхом обдзвону і наживо, за участі менеджера. З цим продуктом ви можете завантажити базу ваших товарів у Магазин, додати на портал дизайнерів, з якими співпрацюєте (не тільки інтер’єрів, але й одягу, наприклад, окремих фахівців чи цілі ательє). Просуватися портал буде за запитами на кшталт “дизайнер інтер’єру” (фахівці) і “тканини для штор шовк” (товари). Ваша вигода полягатиме в тому, що ви зможете продавати свої товари як вроздріб кінцевим покупцям, які точно знають, що шукають, так і оптом, дизайнерам.

Також на маркетплейсі є можливість продавати консультації дизайнерів по підбору текстилю. Це може мати попит, адже не так багато людей здатні дозволити собі найняти дизайнера на весь ремонт, а ось від разової консультації точно не відмовляться і будуть готові її оплатити. Консультації можна проводити прямо на порталі, через чат в особистому кабінеті (далі ОК) клієнта і виконавця

Всі замовлення на товари потраплятимуть прямо в вашу CRM або ERP систему, в якій ведеться облік і номенклатура.

Розвиватися це може наступним чином:

  • дизайнери постять свої роботи і статті про проекти
  • кінцеві клієнти можуть робити те ж саме
  • ви, як постачальник/продавець, розширюєте каталог виробів, додаючи на портал інших виробників, які торгують своїми товарами через вас за комісію з продажу, як це роблять Amazon і Ebay
doit

Пример 2 - Каталог do-it-yourself мастеров и их работ (поделки)

Ви виробляєте шкіряні аксесуари на кшталт гаманців і навіть взуття. Хочете продавати їх в онлайні, а Prom і Olx не працюють увзагалі. Створюєте акаунт на цьому порталі, просто завантажуєте фото своїх виробів, публікуєте в загальному каталозі, по фото їх знаходять покупці, пишуть вам в особисті повідомлення, домовляєтеся про ціну й оплату. Схема проста. Це бізнес-модель американського Etsy.com.

Прибираємо складну частину із замовленням через підтвердження постачальника, тому що постачальник = майстер/майстриня (фіз особа). Клієнт – будь-яка людина в інтернеті, котра шукає що завгодно, зроблене руками: браслети, біжутерію, шкіряні вироби, аплікацію і т.д. Продавці – самі творці товарів.

Якщо у продавця є ще й  хороші фото своїх виробів в інтер’єрі або на моделі, він публікує тематичні добірки, наприклад, альбом “Гаманці”, альбом “Сумки”, альбом “Портмоне” і т. д. Ці товари можна коментувати і зв’язуватися з їх виробником. Торгувати можна вже напряму з фотографій товарів в ОК продавця, без кошика, онлайн-оплати та інших складнощів.

home

Пример 3 - Подрядчики по малоэтажному строительству

Ви – власник невеликої компанії з будівництва котеджів і каркасних будинків по Києву й області. Треба десь просувати готові об’єкти. Власний сайт є, але, як і у всіх, AdWords реклама за 5000 грн на місяць не приводить потрібних лідів, готових купувати проекти за вашими цінами.

Рішення є: ви створюєте акаунт на цьому порталі, завантажуєте всі проекти та статті (якщо є). Тоді просите задоволених клієнтів залишити позитивний відгук до опублікованих проектів, і ці відгуки у відкритому доступі бачать потенційні клієнти. Загалом, прокачуєте свій профіль на порталі.

Коли новий лід пише вам в особисті повідомлення порталу, ви домовляєтеся про ключові пункти співпраці. Проект створюєте і ведете там же: погоджуєте креслення, проектну документацію, візуалізації приміщень, кошторис на кожен етап робіт і т.д. Вся історія проекту зберігається в одному місці та дублюється в ОК клієнта.

Розвивати цю бізнес-модель можна так: додати магазин буд. матеріалів і запустити туди постачальників, яких дістав Епіцентр зі своїми драконівськими умовами. А заманювати нових клієнтів будете за допомогою аудиторії – у вас є і клієнти-покупці, і підрядники-виконавці. Достатньо вклинити в цей ланцюжок постачальників – і пазл складеться.

look

Пример 4 - Продажа одежды полным образом (look), а не по отдельности

Портал орієнтований на незалежних дизайнерів, котрі не можуть орендувати точку в ЦУМі або Dream Town, і шукають зручний майданчик для продажів.

Принцип роботи простий:

1

завантажуєте фото своїх товарів у альбоми

2

на фото відзначаєте кожну річ биркою – в неї можна вшити посилання на інший ресурс або додати товар із портального каталогу продуктів

3

люди бачать повний лук і купують більше виробів, ніж коли товар викладений окремо, і є спокуса придбати одні штани у вашому магазині, а сорочку десь у «Модній Касті». Таким чином зростає середній чек і конверсія, тому що знімається проблема “я не знаю, з чим одягти ці бруки”

ЯК НАШ ПРОЕКТ ВИРІШУЄ ПРОБЛЕМУ

Наш проект вирішує проблему комплексно: не просто пошук, а взаємодія з підрядником від першого листа до останнього акту приймання робіт.

Що під капотом

Тех-стек

lara

php framework Laravel 5.3, сборка SleepinOwl

aws

AWS + Maria DB

rabbit

RabbitMQ

soap

SOAP API

vue

Vue JS

Інтеграції з CRM і ERP

Готова система може працювати за наступними кейсами інтеграції:

1

Реєстрація, активація і оновлення клієнтів із вашої системи. Також портал передає дані про реєстрацію нових клієнтів у вашій системі та відправляє лист із запитом на модерацію нового клієнта.

2

Запит товару на порталі, відправка його в вашу систему, отримання статусу заявки від вашої системи, оновлення статусу замовлення в ОК клієнта. Далі прийом оформленого й оплаченого замовлення від порталу в вашу систему.

3

Імпорт повного каталогу продукції з вашої системи в портал:

  • передача категорій і підкатегорій, їх оновлення по вебхуку
  • передача і оновлення брендів
  • передача і оновлення колекцій у брендах
  • прийом і оновлення товарів на порталі (тут працює односторонній зв’язок: вносити зміни у ваші товари з порталу не можна, джерело змін – тільки ваша система)
  • прийом і оновлення атрибутів товарів
4

Запит часу, коли виконавець доступний для прийому клієнта в офісі/шоу-румі/салоні. Можна використовувати для будь-яких бізнесів, які працюють на базі особистих прийомів з погодинним графіком відвідувань.

Переваги

  • Хмарна архітектура – витримує > 1M SKU
  • Прийом платежів із системи – LiqPayy
  • API для інтеграції з ERP і CRM
  • Передача прав на код
  • Внесення змін до функціоналу продукту – в рамках платної підтримки
  • Адаптивність під усі браузери і ОС
  • Ексклюзивна підтримка команди розробки і сисадміна
  • Security – забезпечується https протоколом шифрування даних

Залишились запитання?

Усе ще не впевнені, чи підійде вам Маркетплейс послуг? Сміливо пишіть нам – ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно. Просто зателефонуйте нам або заповніть форму – і отримайте відповіді на все, що вас цікавить.

16.07.2018
Рейтинг: 5 / 5 (1)
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.