Як створити інтернет-аукціон? Розробка від Evergreen 8 Як створити інтернет-аукціон? Розробка від Evergreen 9 Як створити інтернет-аукціон? Розробка від Evergreen 10

На онлайн-аукціонах зараз продають практично все що завгодно, починаючи від особистих речей (на eBay) і завершуючи ставками за рекламні пости і заявками від клієнтів. Сьогодні можна реалізувати будь-яку незвичайну задумку, незалежно від спрямованості. Саме на реалізації нестандартних і незвичайних ідей, у тому числі  аукціонів, спеціалізується наша команда.

Є ідея, під яку не підходять готові скрипти аукціонів? Evergreen допоможе в розробці проекту, де аукціон буде органічною частиною бізнес-логіки.

Скрипти інтернет-аукціону

Існують готові скрипти і системи для аукціонів різної якості. Усі вони дозволяють практично без зусиль розгорнути аукціонний майданчик і отримати доступ до основних функцій аукціонної системи:

  • завантаження бази товарів/послуг за категоріями;
  • можливість виставити товар на аукціоні;
  • можливість для відвідувачів реєструватися, робити ставки і зрештою вигравати лот.

Зазвичай такі системи дозволяють реалізувати стандартні аукціонні моделі:

  • англійський аукціон - класичний аукціон, де можна виставити мінімальну ціну, бліц-ціну, час старту. За такою моделлю торги аукціону йдуть на підвищення ціни;
  • зворотний аукціон, в якому ціна не підвищується, а знижується (ця система широко застосовується в закупівлях);
  • скандинавський аукціон, в якому кожна ставка продовжує час життя аукціону.

Просунуті системи дають більше можливостей, простенькі "студентські" скрипти - менше.

У разі, якщо вам потрібен стандартний аукціонний сайт, найкращим рішенням буде взяти готовий скрипт і не витрачати гроші на розробку. У нас таких скриптів немає, ми спеціалізуємося на випадках, коли готовий скрипт не підійде.

Якщо ж аукціон - лише частина бізнес-моделі (наприклад, за аукціонною моделлю у вас продаються не товари, а рекламні місця, клієнтські машини або аукціон сам по собі - частина великого програмного продукту), використовувати готовий скрипт вже не вийде. Інтеграція чужого коду в загальну екосистему буде коштувати дорого, до того ж велика частина цього коду вам насправді не потрібна.

Створити онлайн-аукціон як частину проекту

Якщо вам потрібно створити онлайн-аукціон як частину вже готового проекту, вам стане у нагоді наш досвід реалізації аукціонної моделі і складних програмних продуктів у принципі. Процес розробки продуктів у нас побудований таким чином:

Product development scheme

Створення аукціону ми починаємо з аналізу бізнес-моделі і математики аукціону. Якщо з математикою все добре, переходимо до етапу проектування. Детальніше про це можна прочитати  тут.

На етапі проектування ми створюємо візуальний прототип проекту і робимо функціональну специфікацію. Нижче перелік того, що важливо враховувати в аукціонних проектах:

  • механіка введення/виведення коштів з аукціонного майданчика. Найчастіше створюється певна внутрішня валюта (зазвичай еквівалент ВКВ - долар, євро або локальна валюта), і всі операції і ставки всередині аукціону проходять у ній;
  • платіжна система. Не всі платіжні системи готові працювати з аукціонами. Відповідно, будьте готові до складнощів вибору і переговорів. На щастя, у нас є певний досвід у цій частині, і ми готові допомогти;
  • система верифікації. У рівній мірі це стосується як системи верифікації продавця/покупця, так і самої угоди. У цілому вимоги щодо протидії шахрайству для аукціонів високі, і щоб ваш аукціон працював, їм необхідно відповідати;
  • арбітражна система і система підтримки. Як тільки аукціон почне користуватися популярністю, кількість суперечливих ситуацій буде зростати пропорційно кількості операцій. Наявність/відсутність арбітражу потрібно продумувати заздалегідь, як і роботу підтримки (сюди входять чати, чатботи, тікет-система і т.п.);
  • механіка інтернет-просування. Сюди входить SEO-проектування (якщо система передбачає залучення користувачів ззовні), опрацювання usability, вивчення конкурентів і т.п .;
  • інша механіка проекту.

Проектування для нас - окремий самостійний етап розробки. Фактично маючи проектну документацію, можна влаштовувати окремий тендер на реалізацію цього проекту, хоча, звичайно, ми будемо не раді такому рішенню :)

Так чи інакше, коли проектування завершено, настає етап основної розробки. Її можна проводити як за класичною моделлю "фіксована ціна за фіксований результат" (waterfall), так і ітераційно (agile). Детальніше про методології розробки тут.

При каскадній моделі розробки ми спочатку створюємо проектну документацію, а потім тестуємо і запускаємо у світ завершену розробку. На цьому етапі починається найцікавіша частина - перевірка всіх допущених на етапі проектування гіпотез. Наприклад, що модель працює, що людям дійсно зручно користуватися продуктом і т.п.

Перевірку гіпотез ми відточили до ідеалу, оскільки спеціалізуємося на нестандартних проектах, де критично важливим є вміння правильно вирахувати потреби користувачів. Наші процеси створення продукту припускають етап впровадження, і на цьому етапі ми разом із вами готові вносити коригування і доводити проект до досконалості.

При ітераційній моделі ми намагаємося запустити проект у світ якомога раніше, навіть якщо він ще "сирий". Це дозволяє на ранніх стадіях побачити основні незручності, отримати зворотній зв'язок від справжніх користувачів і внести корективи. Це не означає, що ми випустимо у світ непрацюючий код, але може означати, наприклад, відмова від усіх другорядних функцій при першому релізі і т. п.

Незалежно від моделі розробки, наша кінцева задача - запуск ефективного програмного продукту, що приносить WOW-результати для бізнесу.

Розробка аукціону: BBQ.sale 

Співпрацюючи з BBQ.sale, ми створили аукціон із CPL-мережею. Дане рішення було направлено на об'єднання двох зацікавлених груп: невеликих ремонтних підприємств/ самозайнятих підрядників, у яких немає можливостей запустити маркетингові та рекламні кампанії, а також приватних осіб із потребою у різних ремонтних послугах.

Логіка роботи всієї CPL і аукціону побудована за допомогою Corezoid. Його гнучка хмарна архітектура передбачає дешевший розвиток нових процесів автоматизації.

Принцип попадання заявки від замовника в сам аукціон відбувається наступним чином: 

  1. Вебмайстри розміщують контактні форми аукціону на ресурсах, де можуть знаходитися потенційні замовники.
  2. Заповнені форми, автоматично, через інтеграцію з AmoCRM потрапляють на аукціон, де вилка ціни за лот генерується системою в процесі парсингу тексту заявки. 
  3. До уваги береться регіон заявки, ключові слова, тип робіт. При корекції менеджером будь-яких даних в AmoCRM, відбуваються автоматичні зміни в лоті на аукціоні.

Потенційний покупець лота - підрядник, який пропонує найвищу ціну в межах згенерованої системою вилки. Для підрядника створено кілька варіантів викупу лота:

  1. Він може підвищувати ставку вручну.
  2. Встановити автоматичне підвищення ставки для певного лота або категорії робіт. У такому випадку є можливість призначити верхню межу ціни.
  3. Автовикуп заявок певної тематики.

Для користувачів в аукціоні передбачений Helpdesk, що включає в себе систему арбітражу для врегулювання спірних моментів і клієнтську підтримку.

Хочете створити аукціон, що вирішить завдання вашого бізнесу? Зверніться до нас. Із задоволенням допоможемо вам і надамо будь-яку цікаву для вас інформацію.

Написати

05.12.2019
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Надіслати
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.