На онлайн-аукціонах зараз продають практично все що завгодно, починаючи від особистих речей (на eBay) і завершуючи ставками за рекламні пости і заявками від клієнтів. Сьогодні можна реалізувати будь-яку незвичайну задумку, незалежно від спрямованості. Саме на реалізації нестандартних і незвичайних ідей, у тому числі аукціонів, спеціалізується наша команда.
Є ідея, під яку не підходять готові скрипти аукціонів? Evergreen допоможе в розробці проекту, де аукціон буде органічною частиною бізнес-логіки.
Існують готові скрипти і системи для аукціонів різної якості. Усі вони дозволяють практично без зусиль розгорнути аукціонний майданчик і отримати доступ до основних функцій аукціонної системи:
Зазвичай такі системи дозволяють реалізувати стандартні аукціонні моделі:
Просунуті системи дають більше можливостей, простенькі "студентські" скрипти - менше.
У разі, якщо вам потрібен стандартний аукціонний сайт, найкращим рішенням буде взяти готовий скрипт і не витрачати гроші на розробку. У нас таких скриптів немає, ми спеціалізуємося на випадках, коли готовий скрипт не підійде.
Якщо ж аукціон - лише частина бізнес-моделі (наприклад, за аукціонною моделлю у вас продаються не товари, а рекламні місця, клієнтські машини або аукціон сам по собі - частина великого програмного продукту), використовувати готовий скрипт вже не вийде. Інтеграція чужого коду в загальну екосистему буде коштувати дорого, до того ж велика частина цього коду вам насправді не потрібна.
Якщо вам потрібно створити онлайн-аукціон як частину вже готового проекту, вам стане у нагоді наш досвід реалізації аукціонної моделі і складних програмних продуктів у принципі. Процес розробки продуктів у нас побудований таким чином:
Створення аукціону ми починаємо з аналізу бізнес-моделі і математики аукціону. Якщо з математикою все добре, переходимо до етапу проектування. Детальніше про це можна прочитати тут.
На етапі проектування ми створюємо візуальний прототип проекту і робимо функціональну специфікацію. Нижче перелік того, що важливо враховувати в аукціонних проектах:
Проектування для нас - окремий самостійний етап розробки. Фактично маючи проектну документацію, можна влаштовувати окремий тендер на реалізацію цього проекту, хоча, звичайно, ми будемо не раді такому рішенню :)
Так чи інакше, коли проектування завершено, настає етап основної розробки. Її можна проводити як за класичною моделлю "фіксована ціна за фіксований результат" (waterfall), так і ітераційно (agile). Детальніше про методології розробки тут.
При каскадній моделі розробки ми спочатку створюємо проектну документацію, а потім тестуємо і запускаємо у світ завершену розробку. На цьому етапі починається найцікавіша частина - перевірка всіх допущених на етапі проектування гіпотез. Наприклад, що модель працює, що людям дійсно зручно користуватися продуктом і т.п.
Перевірку гіпотез ми відточили до ідеалу, оскільки спеціалізуємося на нестандартних проектах, де критично важливим є вміння правильно вирахувати потреби користувачів. Наші процеси створення продукту припускають етап впровадження, і на цьому етапі ми разом із вами готові вносити коригування і доводити проект до досконалості.
При ітераційній моделі ми намагаємося запустити проект у світ якомога раніше, навіть якщо він ще "сирий". Це дозволяє на ранніх стадіях побачити основні незручності, отримати зворотній зв'язок від справжніх користувачів і внести корективи. Це не означає, що ми випустимо у світ непрацюючий код, але може означати, наприклад, відмова від усіх другорядних функцій при першому релізі і т. п.
Незалежно від моделі розробки, наша кінцева задача - запуск ефективного програмного продукту, що приносить WOW-результати для бізнесу.
Співпрацюючи з BBQ.sale, ми створили аукціон із CPL-мережею. Дане рішення було направлено на об'єднання двох зацікавлених груп: невеликих ремонтних підприємств/ самозайнятих підрядників, у яких немає можливостей запустити маркетингові та рекламні кампанії, а також приватних осіб із потребою у різних ремонтних послугах.
Логіка роботи всієї CPL і аукціону побудована за допомогою Corezoid. Його гнучка хмарна архітектура передбачає дешевший розвиток нових процесів автоматизації.
Принцип попадання заявки від замовника в сам аукціон відбувається наступним чином:
Потенційний покупець лота - підрядник, який пропонує найвищу ціну в межах згенерованої системою вилки. Для підрядника створено кілька варіантів викупу лота:
Для користувачів в аукціоні передбачений Helpdesk, що включає в себе систему арбітражу для врегулювання спірних моментів і клієнтську підтримку.
Хочете створити аукціон, що вирішить завдання вашого бізнесу? Зверніться до нас. Із задоволенням допоможемо вам і надамо будь-яку цікаву для вас інформацію.