Кожен дизайнер або дизайн-команда в процесі роботи над проектом або по закінченню задає собі питання: чи класний дизайн ми зробили, наскільки він "крутий" і трендовий? Є декілька способів це перевірити.

Можна отримати відгук від клієнта, показати макет друзям і почути, що вони думають; можна обговорити дизайн з колегами по роботі. В результаті ви отримаєте багато суб'єктивних думок про вашу роботу. Проблема в тому, що коло відгуків буде невеликим і, як правило, не матиме фахової критики.

Інший, точніший спосіб перевірити, наскільки добре і професійно виконана робота - презентувати свій проект у дизайн-спільноті. І найбільшою серед них є спільнота Behance.

Behance - це всесвітній портал дизайнерів, заснований компанією Adobe в 2005 році. Щомісяця його відвідують понад 65 млн. користувачів і переглядають більше 75 млн. робіт. На сайті є куровані галереї за напрямками творчості, де куратори відбирають вручну роботи і поміщають їх в галерею. Щодня в такий спосіб відбирається 4 кращі роботи. Потрапити в галерею Behance престижно для дизайнера.

За останні 2 роки 4 роботи нашої команди потрапили в галерею Interaction Design, до того ж 3 останні роботи потрапили туди одна за одною. Можна сміливо сказати: в нас є досвід створювати дизайн, що отримує нагороду, і ми хочемо ним поділитися.

4 нагороди по дизайну в Interaction Gallery Behance

Для чого взагалі здобувати нагороду?

Попадання роботи в галерею Behance привертає увагу дизайн-спільноти всього світу до вашої роботи. Behance вже давно перестав бути сервісом, де дизайнери просто хваляться своїми роботами, але й використовується як бізнес-інструмент:

  • Наявність нагород демонструє, що ваш рівень дизайну відповідає кращим світовим тенденціям.
  • Профіль в Behance можна використовувати як додаткове джерело звернень. До нас регулярно надходять запити на виконання робіт з усього світу.
  • Нагорода Behance слугує додатковим мотиватором для дизайнерів працювати в Команді. Це свідчить про те, що в Команди високі стандарти дизайну, і потенційний співробітник зможе реалізувати свої амбіції.

Якщо це те, що вам потрібно, ось декілька простих порад, на які варто звернути увагу при підготовці презентації проекту.

Розповідайте історію

Ми в Evergreen любимо показувати, який шлях проходить проект. Замість того, щоб просто вставити красиві картинки фінального дизайну, ми розповідаємо, які задачі перед нами стоять і як ми їх вирішуємо.

Мета проекту mindcruncer в презентації на behance

Головна мета проекту Mindcruncher.com

Така подача інформації цікава як для інших дизайнерів, котрі будуть надихатися вашими проектами, так і для потенційних клієнтів.

Як правило, ми дотримуємося такої структури презентації:

  • подання;
  • прототип;
  • концепти дизайну;
  • весь дизайн;
  • мобільна версія;
  • деталі.

Така структура не є аксіомою і може змінюватися в залежності від проекту. Важливо показати ключові етапи, які пройшов проект.

2. Менше тексту - більше інфографіки

При підготовці презентації слід віддавати перевагу графічному поданню, а не текстовому. Як правило, презентація проглядається досить швидко, тому користувач може просто не звернути увагу на текст. Ключові моменти потрібно показати інфографічно:

Інфографіческая подача інформації про проект

Чим більше буде нестандартних візуальних рішень, тим краще.

3. Вся увага деталям

Без перебільшення, успіх презентації залежить від якості кожного екрана і елемента на ньому. Висота презентації може досягати 10-15 тис пікселів, і важливо підтримувати інтерес користувача при скролі такого полотна.

Всю дизайнерську майстерність потрібно скерувати на деталі для того, щоб зробити їх візуально привабливими і нешаблонними. Пропрацьований до дрібниць дизайн презентації вирізнить вашу роботу серед маси робіт інших дизайнерів.

Навіть найпростіші речі можна подати цікаво і нестандартно:

Деталі на презентації проекту

4. Використовуйте анімації

Ще одним інструментом привернення уваги може бути анімація. Можна показати, як працює сайт в динаміці чи показати інтерактивність окремого блоку або елементу. Але тут слід бути обережнимм, тому що gif-анімація може бути великого розміру і при слабкому підключенні до інтернету просто не завантажитися.

Використовуйте анімації на behance

5. Робіть крутий дизайн

Якою би класною не була презентація, якщо на ній представлений посередній дизайн, до галереї вона не потрапить. Досвід спостережень підказує, що навіть проста презентація з якісним дизайном проекту може привести її в галерею, але не навпаки.

Дизайн має бути трендовим. Відповідність роботи актуальним світовим тенденціям додає їй запас "застарілості" та істотно збільшує шанси на успіх потрапити до галереї Behance.

Висновок

Якщо дизайн сучасний і нешаблонний - покажіть свою роботу всьому світу! Зробіть таку презентацію, на яку захочеться дивитися не один раз і зберегти собі в закладки, презентацію, якою будуть надихатися дизайнери з усього світу. Пам'ятайте, що ваш проект на Behance - це історія, яку ви розповідаєте візуальною мовою. Слідкуйте за тим, щоб ця розповідь була яскравою, змістовною і такою, що запам'ятовується.

Павло Савеленко, дизайнер Evergreen.

Павло Савеленко

17.05.2017
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.