Кожен дизайнер або дизайн-команда в процесі роботи над проектом або по закінченню задає собі питання: чи класний дизайн ми зробили, наскільки він "крутий" і трендовий? Є декілька способів це перевірити.
Можна отримати відгук від клієнта, показати макет друзям і почути, що вони думають; можна обговорити дизайн з колегами по роботі. В результаті ви отримаєте багато суб'єктивних думок про вашу роботу. Проблема в тому, що коло відгуків буде невеликим і, як правило, не матиме фахової критики.
Інший, точніший спосіб перевірити, наскільки добре і професійно виконана робота - презентувати свій проект у дизайн-спільноті. І найбільшою серед них є спільнота Behance.
Behance - це всесвітній портал дизайнерів, заснований компанією Adobe в 2005 році. Щомісяця його відвідують понад 65 млн. користувачів і переглядають більше 75 млн. робіт. На сайті є куровані галереї за напрямками творчості, де куратори відбирають вручну роботи і поміщають їх в галерею. Щодня в такий спосіб відбирається 4 кращі роботи. Потрапити в галерею Behance престижно для дизайнера.
За останні 2 роки 4 роботи нашої команди потрапили в галерею Interaction Design, до того ж 3 останні роботи потрапили туди одна за одною. Можна сміливо сказати: в нас є досвід створювати дизайн, що отримує нагороду, і ми хочемо ним поділитися.
Попадання роботи в галерею Behance привертає увагу дизайн-спільноти всього світу до вашої роботи. Behance вже давно перестав бути сервісом, де дизайнери просто хваляться своїми роботами, але й використовується як бізнес-інструмент:
Якщо це те, що вам потрібно, ось декілька простих порад, на які варто звернути увагу при підготовці презентації проекту.
Ми в Evergreen любимо показувати, який шлях проходить проект. Замість того, щоб просто вставити красиві картинки фінального дизайну, ми розповідаємо, які задачі перед нами стоять і як ми їх вирішуємо.
Головна мета проекту Mindcruncher.com
Така подача інформації цікава як для інших дизайнерів, котрі будуть надихатися вашими проектами, так і для потенційних клієнтів.
Як правило, ми дотримуємося такої структури презентації:
Така структура не є аксіомою і може змінюватися в залежності від проекту. Важливо показати ключові етапи, які пройшов проект.
При підготовці презентації слід віддавати перевагу графічному поданню, а не текстовому. Як правило, презентація проглядається досить швидко, тому користувач може просто не звернути увагу на текст. Ключові моменти потрібно показати інфографічно:
Чим більше буде нестандартних візуальних рішень, тим краще.
Без перебільшення, успіх презентації залежить від якості кожного екрана і елемента на ньому. Висота презентації може досягати 10-15 тис пікселів, і важливо підтримувати інтерес користувача при скролі такого полотна.
Всю дизайнерську майстерність потрібно скерувати на деталі для того, щоб зробити їх візуально привабливими і нешаблонними. Пропрацьований до дрібниць дизайн презентації вирізнить вашу роботу серед маси робіт інших дизайнерів.
Навіть найпростіші речі можна подати цікаво і нестандартно:
Ще одним інструментом привернення уваги може бути анімація. Можна показати, як працює сайт в динаміці чи показати інтерактивність окремого блоку або елементу. Але тут слід бути обережнимм, тому що gif-анімація може бути великого розміру і при слабкому підключенні до інтернету просто не завантажитися.
Якою би класною не була презентація, якщо на ній представлений посередній дизайн, до галереї вона не потрапить. Досвід спостережень підказує, що навіть проста презентація з якісним дизайном проекту може привести її в галерею, але не навпаки.
Дизайн має бути трендовим. Відповідність роботи актуальним світовим тенденціям додає їй запас "застарілості" та істотно збільшує шанси на успіх потрапити до галереї Behance.
Якщо дизайн сучасний і нешаблонний - покажіть свою роботу всьому світу! Зробіть таку презентацію, на яку захочеться дивитися не один раз і зберегти собі в закладки, презентацію, якою будуть надихатися дизайнери з усього світу. Пам'ятайте, що ваш проект на Behance - це історія, яку ви розповідаєте візуальною мовою. Слідкуйте за тим, щоб ця розповідь була яскравою, змістовною і такою, що запам'ятовується.
Павло Савеленко, дизайнер Evergreen.