Universal Fish Company відома в Україні з 1996 року. Це група компаній, що забезпечує повний цикл: від імпорту риби та морепродуктів із 28 країн, виробництва, логістики до реалізації готової продукції, як в Україні, так і по всьому світу. UFC належать такі відомі бренди як Norven, MasterFish, Don Mare та інші.
Перед нами стояло завдання створити корпоративний сайт, для компанії, що входить до трійки лідерів рибного бізнесу України і є найбільшим імпортером охолодженої червоної риби.
Щоб вирішити поставлене завдання, командою Evergreen було прийнято рішення зробити акцент на нехарактерну для промислових підприємств "суперсучасність", зробити сайт літаючим, з анімаціями — і зрештою створити сайт, що не застаріє за найближчі кілька років. Ми вважаємо, що за допомогою елементів дизайну, сайт може стати потужним інструментом для формування іміджу компанії, укріплення її позицій на ринку, а також зміцнення лояльності клієнтів по відношенню до неї.
Варто також відзначити, що до моменту старту робіт, ми пройшли довгий шлях, починаючи від збору вимог до участі у зборах ради директорів UFC.
Були і труднощі, з якими нам довелося зіткнутися. Адже ні для кого не секрет, що у великих компаніях корпоративна культура передбачає узгодження всіх деталей на всіх рівнях, що найчастіше призводить до збільшення раніше зафіксованих тимчасових рамок.
Але ми вважаємо, що для того, щоб вийшов якісний продукт, який відповідає всім вимогам, клієнтові і підряднику необхідно працювати, як годинниковий механізм, і виконувати певні, потрібні на кожному етапі дії.
Для нас, як для професіоналів своєї справи, важлива не тільки якість робіт, але і чітке виконання термінів. Будь-які зміни можуть спричинити безліч наслідків і негативно відбитися на іміджі компанії. Тому інколи доводиться проявляти твердість у комунікації з замовником для досягнення бажаних результатів. Але часто це того варто.
Результатом нашої роботи став сайт, що передає дух компанії UFC: http://ufc-fish.com/