У кінці червня 2019 роки до нас звернувся CEO проекту "Vitagramma" із запитом про підтримку існуючого highload проекту.

"Вітаграмма" - система зберігання й управління даними медичних досліджень. Якщо ви коли-небудь здавали аналізи в лабораторії-партнері проекту (найвідоміший партнер - Synevo), вам напевно досі приходять знижки, купони і пропозиції. Їх розсилає "Вітаграмма".

Чим корисна “Вітаграмма” для користувачів

"Вітаграмма" надає можливість безкоштовно зберігати результати будь-яких медичних досліджень, керувати ними у своєму кабінеті й отримувати доступ до даних із будь-якої точки світу і з будь-якого пристрою.

У кабінеті на «Вітаграммі» є розділ «Купони на знижку», де можна безкоштовно отримати купон на знижку в «Синево». В основному це знижки на пакети аналізів і акції від інших партнерів проекту. Також в особистому кабінеті клієнт може знайти лікаря в своєму регіоні.

Лікарям "Вітаграмма" пропонує можливість бачити аналізи своїх пацієнтів й отримувати нових пацієнтів-користувачів проекту.

Що “під капотом”

З технічного боку система представляє собою високонавантажених портал із багаторівневою архітектурою різних сервісів, починаючи від користувача частини і завершуючи обміном даними по API з партнерами, системами персоналізації маркетингових повідомлень і т.п. Завдяки цьому, система обслуговує багато мільйонів користувальницьких акаунтів.

Складність даного кейса була в тому, що код, написаний іншою командою, набагато складніше підтримувати, ніж код, написаний своєю командою. Складнощі додавало й те, що ядро highload проекту писали в далекому 2012 році, і з тих пір багато підходів істотно змінилися.

На щастя, CTO проекту був і є :) Він завжди на зв'язку з нами, і завдяки цьому, занурення в "чужу" архітектуру пройшло досить м'яко, в порівнянні з тим, як могло б бути.

У "Вітаграмми" також був попередній негативний досвід, коли проект намагалися передати на підтримку іншій аутсорсинговій команді, але за кілька місяців проект не зрушив з місця, і цю ідею довелося згорнути.

Як ми працювали

Одним із наших принципових вимог було витрачати частину місячного бюджету підтримки на оновлення технічної бази й осучаснення методів роботи над проектом.

Також ми звернули увагу, що код досить старий. Однак основною проблемою виявилося не це, а складність бізнес-логіки і розуміння специфіки роботи бізнесу, оскільки з медичною сферою ми до цього стикалися більше в сфері eCommerce. Тут же все працює за зовсім іншим принципом. Наприклад, для реєстрації на сайті "Вітаграмми" клієнтові потрібно ... так, все вірно, здати аналізи :)

Тому, розбираючись на ходу з усіма тонкощами медичних термінів і купою взаємозв'язків всередині системи, ми змогли виконувати завдання клієнта (зазвичай вони непрості) і допомагати бізнесу зростати і розвиватися. За перші кілька місяців спільної роботи нам вдалося налагодити конструктивний розвиток і просування проекту.

Кілька слів замість висновку: нам в Evergreen проект "Вітаграмма" подобається тим, що в ньому народжуються нові ідеї і поглиблюється розуміння того, що дійсно важливо і корисно в healthcare-сфері. Саме тому ми не плануємо зупинятися на досягнутому і будемо працювати над новими сервісами і оновленням існуючих.

14.01.2020
Рейтинг: 5 / 5 (1)