Голосовий чатбот — це віртуальний помічник, який вміє розмовляти, розуміє запити користувача і відповідає на них.
Основна перевага голосового бота — його доступність. Він може не тільки говорити з користувачем по телефону, але і є чудовим інтерфейсом для програм, що вимагають гучного зв'язку. Це стосується як побутових речей (розумні домашні або офісні прилади), так і систем управління бізнесом, у яких важлива оперативність.
Голосовий чатбот потрібний у тих сферах, де головну роль грає швидкість і якість взаємодії з клієнтами:
|
|
|
|
|
|
Обов'язково приділіть увагу тональності голосу — опрацюйте декілька сценаріїв, де залежно від діалогу буде змінюватися інтонація бота. Це дозволить йому бути більше схожим на людину і створювати настрій справжнього діалогу. Обов'язково зберігайте історію взаємодії з кожним клієнтом: бот, що володіє штучним інтелектом, зможе використовувати історію минулих взаємодій для оптимальної побудови наступних розмов. Так клієнт точно завжди залишиться задоволеним розмовою.
Зайняті руки, відсутність часу на введення тексту і вічний поспіх користувачів часто є перешкодою тих чи інших покупок. Люди завжди будуть користуватися тим сервісом, який є швидшим і зручнішим для них. Забезпечте своїх клієнтів такою можливістю і ви ніколи їх не втратите.
Хочете дізнатися про можливості розробки персонального голосового чатбота? Пишіть — ми знаємо, як зробити його швидко і якісно.