Голосовий чат-бот - це віртуальний помічник, який вміє розмовляти, розуміє запити користувача і відповідає на них.

Як голосовий чатбот може стати вашою конкурентною перевагою? 4

Основна перевага голосового бота - його доступність. Він може не тільки говорити з користувачем по телефону, але і є відмінним інтерфейсом для програм, які вимагають гучного зв'язку. Це стосується як побутових речей (розумні домашні або офісні прилади), так і систем управління бізнесом, у яких важлива оперативність.

Голосовий чат-бот потрібний у тих сферах, де головну роль грає швидкість і якість взаємодії з клієнтами:

  • бронюванні послуг
  • медицині
  • замовленні їжі
  • туризмі
  • страхових і банках
  • електронній комерції

Як голосовий чатбот може стати вашою конкурентною перевагою? 5

Для того, щоб ваш голосовий бот був ефективним, потрібно:

    • скласти портрет свого клієнта;
    • зрозуміти його основні потреби і проблеми;
    • вирішити їх за допомогою бота.

Обов'язково приділіть увагу тональності голосу - опрацюйте декілька сценаріїв, де в залежності від діалогу буде змінюватися інтонація бота. Це дозволить йому бути більше схожим на людину і створювати настрій справжнього діалогу. Обов'язково зберігайте історію взаємодії з кожним клієнтом - бот, що володіє штучним інтелектом, зможе використовувати історію минулих взаємодій для оптимальної побудови наступних розмов. Так клієнт точно завжди залишиться задоволеним розмовою.

Голосове управління дає чат-боту можливість бути зручним користувачеві в будь-якій ситуації

Зайняті руки, відсутність часу на введення тексту і вічний поспіх користувачів - часто є перешкодою тих чи інших покупок. Люди завжди будуть користуватися тим сервісом, який швидше і зручніше для них. Забезпечте своїх клієнтів такою можливістю, і ви ніколи їх не втратите.

Хочете дізнатися про можливості розробки персонального голосового чат бота - пишіть, ми знаємо як зробити його швидко і якісно.

05.11.2018
Рейтинг: 5 / 5 (1)