Можливості Web AR: доповнена реальність у браузері без встановлення додатків | блог Evergreen 8 Можливості Web AR: доповнена реальність у браузері без встановлення додатків | блог Evergreen 9 Можливості Web AR: доповнена реальність у браузері без встановлення додатків | блог Evergreen 10

Можливості Web AR: доповнена реальність у браузері без встановлення додатків

#AR/VR

У той час як технологія віртуальної реальності (VR) спрямована на створення цілісної цифрового середовища з ефектом повного занурення, доповнена реальність (AR) - це, швидше, фільтр, який накладає віртуальні цифрові елементи на реальний світ. Такий ефект досягається шляхом проектування цифрових об'єктів на прозорі голографічні лінзи спеціальних переносних пристроїв - "розумні" окуляри доповненої реальності і пристрої змішаної реальності. Елементи доповненої реальності через камеру можуть також відображатися на екрані смартфона або планшета.

Розвиток потужності мобільних пристроїв і мобільних браузерів сприяло зростанню популярності технології доповненої реальності в інтернеті (Web AR). Для доступу до доповненої реальності в мобільному браузері досить використовувати кастомний URL або QR-код, що автоматично відкриє посилання на AR-вміст без скачування особливих додатків.

Можливості Web AR: доповнена реальність у браузері без встановлення додатків | блог Evergreen 11

Цікавість до віртуальної і доповненої реальності посилилася під час епідемії коронавируса, оскільки компанії зіткнулися з необхідністю перенести бізнес в онлайн. Використання передових технологій - практично єдиний спосіб для компаній пережити кризу.

AR прекрасно підходить для візуалізації і сторітеллінгу як можливість перенести щось, що фізично не існує, в наш реальне простір. Наприклад, перегляд товарів у доповненій реальності в браузері, AR-Гейміфікація в рекламі та багато іншого.  

Ми підготували для вас цікаву статистику останніх тенденцій у сфері AR:

А тепер давайте розглянемо кілька яскравих прикладів того, як компанії можуть використовувати AR і створювати wow-ефект для своїх клієнтів.

Кейси використання Web AR у ритейлі

Доповнена реальність в інтернеті відкриває широкі можливості для брендів, які шукають нові способи залучення покупців. Доступ до мобільного AR-контенту можуть отримати практично всі користувачі, без необхідності інвестувати у розробку окремих фірмових додатків.

Технологія Web AR для створення віртуальних вітрин 

Зазвичай клієнти не наважуються купувати товар, не подивившись його спершу наживо, особливо якщо мова йде про меблі або побутову техніку. Завдяки доповненій реальності користувачі можуть "приміряти", підібрати та візуалізувати різні кольори і конфігурації цифрової моделі продукту в реальному часі.


Рішення Shopify AR дозволяє продавцям створювати контент у доповненої реальності для iOS 12 і вище (підтримка Safari), і робити унікальні продуктові сторінки, а покупцям - переглядати реалістичні інтерактивні 3D-версії товарів:

Віртуальні примірочні у вікні браузера

Примірочні у доповненої реальності, підбір окулярів і віртуальний макіяж як, наприклад, сервіс YouCam від L'Oreal, - бренди щосили намагаються привернути нових клієнтів і використовують пошук обличчя у більш практичних цілях, ніж дотепні маски в Instagram і Snapchat. Камери смартфонів відмінно підходять на роль дзеркала з доповненою реальністю. До речі, після запуску онлайн-сервісу для підбору косметики та створення макіяжу в доповненої реальності продажу компанії L'Oreal виросли на 49%.

Доповнена реальність і реклама

Посилання на розділ вашого сайту, де можна запустити доповнену реальність, - такий же маркетинговий канал, як і повідомлення в соціальних мережах, банерна реклама, email-розсилки. Web AR відкриває новий вимір для залучення покупців. Згідно Harvard Business Review, підвищення уваги клієнтів на 5% призводить до збільшення прибутку на 25-95%.

Інтерактивна онлайн-презентація продукту 

Доповнена реальність - відмінна альтернатива традиційним презентацій. Ви можете створити AR-портал на сайті вашого бренду, де клієнти зможуть побачити продукт, "вбудований" у їхній реальний простір, з усією додатковою інформацією, якою ви супроводили живу презентацію.

Toyota запустила інтерактивну рекламну кампанію нової Corolla у США браузері Chrome - контент у доповненій реальності для Android-пристроїв (банерна реклама). Натискаючи на різні частини 3D-моделі, користувачі можуть побачити технічні характеристики автомобіля, активувати анімації, поділитися фотографією і багато іншого.

Можливості Web AR: доповнена реальність у браузері без встановлення додатків | блог Evergreen 12

Ще один вражаючий приклад ефективного залучення покупців за допомогою доповненої реальності - кампанія Air Jordan 2018 року для лімітованої серії кросівок Air Jordan III "Tinker". Гостей, запрошених на дорелізное захід, попросили відсканувати мобільний Snapcode (колаборація з Snapchat), щоб вперше побачити нові кросівки, купити їх і отримати за вказаною адресою в той же вечір. Серія була розпродана лише за 23 хвилини.

Персоналізація клієнтського досвіду

Здійснюючи покупки, люди шукають ще й унікальний досвід. Тому ритейлери можуть використовувати доповнену реальність, щоб надати клієнтам цей досвід і обігнати конкурентів.

Гейміфікація - одна з ефективних тактик для підвищення впізнаваності бренду, продажів і лояльності покупців. Люди від природи люблять змагатися, їх легко мотивувати різними нагородами. Це можуть бути значки, бонуси магазину, спеціальні знижки, подарунки, безкоштовна доставка тощо. Челлендж і елемент прогресу в грі - відмінні мотиватори, що допомагають утримувати увагу користувачів і спонукати їх до виконання потрібних дій. До того ж, гейміфікація - це просто весело, як полювання на привидів у магазині LEGO:

Можливості Web AR: доповнена реальність у браузері без встановлення додатків | блог Evergreen 13

А ще доповнена реальність у мобільному браузері дозволяє кожному користувачеві отримати унікальний досвід і навіть персоналізовані рекомендації щодо зміни його реального простору. Працюючи в тандемі, AR і алгоритми машинного навчання можуть аналізувати реальне оточення і в залежності від контексту пропонувати клієнту продукти (наприклад, декор) у режимі реального часу:

Просунуті AR-рекомендації точно так само можуть стосуватися одягу, косметики, електроніки, спортивного спорядження і будуватися на основі попереднього вибору клієнта.

Інші варіанти застосування Web AR

Доповнена реальність - дивовижна технологія, яку можна використовувати далеко за межами комерції, розваг і гейміфікації. Ми не зможемо розповісти про всі можливості використання AR в одній статті - зрешою, потрібно ж залишити трохи простору для ваших власних ідей. Вже маєте їдеї? Ми з радістю проконсультуємо вас щодо їх реалізації. А поки давайте розглянемо ще кілька прикладів.

Доповнена реальність у вебі для навігації

Web AR можна використовувати для навігації як всередині будівель (indoor), так і для outdoor-навігації, створювати AR-карти, заповнюючи їх будь-яким вмістом і тригерами з прив'язкою до координат місця розташування. Користувачі можуть вільно пересуватися і направляти смартфон на будь-який об'єкт. Якщо на цифровій карті до цього місця прив'язаний AR-контент, вони побачать відповідні мітки.

Карти засновані на доповнені реальності з прив'язкою до місця розташування (location-based augmented reality) є веб-альтернативою навігаційним додатків на зразок Google Maps. Це означає, що AR-контент на телефоні буде відображатися в залежності від координат розташування об'єктів у реальному світі, відповідно до орієнтації камери і геолокації, але без встановлення будь-яких додатків.

Можливості Web AR: доповнена реальність у браузері без встановлення додатків | блог Evergreen 14

Доповнена реальність для логістики і складів

Перевага використання технології AR у логістичних компаніях - це допомога складським працівникам із доступом до потрібної інформації у потрібний час. AR-рішення можуть застосовуватися для поліпшення процесів комплектації та упаковки продукції, збірки, управління запасами, надання допомоги в навчанні працівників складу. Наприклад, за допомогою системи внутрішньої навігації кожен працівник може скласти оптимальний маршрут до товару зі списку комплектації. За допомогою автоматичного сканування штрих-кодів система може перевірити, чи прибув працівник у потрібне місце і чи вибрав правильний товар.


Підіб’ємо підсумки

Доповнена реальність в інтернеті - перспективна технологія, що продовжує набирати оберти. Її головна перевага - простота впровадження. Вона дозволяє власникам бізнесу заощадити на розробці мобільних додатків, і в той же час створити унікальний клієнтський досвід. Щоб дізнатися більше про технології Web AR, рекомендуємо прочитати нашу наступну статтю.

Ми пропонуємо послуги фахівців із розробки та впровадження доповненої реальності в інтернеті для різних бізнес-сценаріїв, у тому числі створені Web AR-порталів, рішень для маркетингових кампаній і не тільки. За допомогою Web AR сервісів від Evergreen ваші клієнти зможуть спробувати доповнену реальність найпростішим способом - через мобільний браузер. Це робить технологію більш доступною для широкої аудиторії і вигідною для вашого бізнесу.

Команда Evergreen має багаторічний досвід створення нетривіальних рішень для клієнтів. Ми можемо розробити для вашої компанії кастомний AR-продукт на основі веб-технологій, що допоможе вивести взаємодію з клієнтами на новий рівень.

Плануєте запустити власний проект із доповненою реальністю? Зв'яжіться з нами, і ми з задоволенням підберемо для вас найкраще технічне рішення.

14.08.2020
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Отправить
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.