Багато хто досі вважає, що e-commerce майданчики добре працюють тільки для бізнесів, орієнтованих на сферу B2C і не пристосовані для B2B сектора. Однак це глибока помилка.
Так, великим бізнесам продавати через онлайн-майданчики непросто. В першу чергу через велику кількість можливих методів оплати, а, можливо, також через труднощі конкретно вашої сфери: наприклад, якщо ви займаєтеся продажем складно конфігурованого товару (відрізний товар, порізка листів та ін.). Але для вирішення цих складнощів існують спеціальні маркетплейси, що враховують специфіку різних секторів.
Можна створити свою e-commerce-платформу або розміщувати свої продукти на наявних і перевірених на ринку майданчиках на кшталт Klöckner або B-Stock.
Klöckner – німецька e-commerce платформа, що надає вже готові 6 онлайн-магазинів з повним функціоналом, у яких ви зможете розмістити свою продукцію і продавати не тільки по всій Німеччині, але і в країни Європи.
Магазини Klöckner спеціалізуються на сталі, металах і інших промислових товарах і дають доступ до бази з 35-ти тисяч потенційних покупців, а також обіцяють понад 170 тисяч візитів на ваш ресурс щомісяця (в B2C сегменті цю платформу можна порівняти з Ebay або Etsy).
Metall Street – індійська маркетплейс-платформа, що з'єднує продавців і покупців металу. Покупці (фабрики, виробники) отримують можливість шукати необхідні їм товари за вигідними цінами, а продавці (трейдери, дистриб'ютори, виробники) знаходять нових покупців і виходять на нові ринки.
Metalstreet також виступає гарантом здійснення оплати і дозволяє провести транзакцію з мінімальними зусиллями і максимальною прозорістю. Сервіс також дозволяє не тільки контролювати статус заявки, але і відстежувати стадії доставки продукції.
SteelAds – ще один B2B-маркетплейс, який дозволяє продавцям із усього світу пропонувати свої метали. У покупців же є можливість вибрати:
• необхідний їм вид металу (алюміній, нікель, титан, нержавіюча сталь і т.д.);
• конкретний тип продукції (листи, труби, болти і ін.)
• виробника і вартість.
Крім надання можливості купити товар, маркетплейс також виконує функцію інформаційного порталу, щодня розміщуючи інформацію про зміни на ринку металів, актуальні новини та біржових котирування.
Якщо маркетплейси важкої промисловості орієнтовані від одного виробника до іншого (де перший виготовив матеріал, а другий зробить із нього продукт), то легка промисловість переважно спрямована від виробника до дистриб'ютора/реселлера.
B-Stock – американська платформа аукціонного типу. Вона спеціалізується на продажах повернутих, надлишкових або ліквідаційних товарів безпосередньо великій базі перевірених покупців-бізнесів за принципом "хто заплатить більше". Таким чином ви можете продавати дорожче, швидше і створити попит на свою продукцію.
Серед клієнтів платформи 9 із 10 найбільших ритейлерів США, а також сотні інших компаній – від великих до малих. І кожна з них продає продукцію за максимально можливою на товари вторинного ринку ціною, в усіх категоріях, умовах і кількостях.
Prom.ua – український маркетплейс, який об'єднує в собі товари абсолютно різних категорій: від авто запчастин до товарів для домашнього затишку. Тут знаходиться місце бізнесу будь-якого розміру. Маркетплейс забезпечує платформу для пошуку клієнтів, всі платіжні функції, безпосередньо зводить продавця і покупця.
Багато B2B компаній зіткнулися зі складністю в реалізації власних інтернет-магазинів. Вони використовують свої сайти як звичайні онлайн-каталоги товарів з великою кількістю варіантів вибору і запрошують покупців зв'язатися з ними напряму. Але дослідження Forrester, наведене в статті з яскравою назвою "Смерть B2B комівояжера" стверджує, що 93% B2B покупців віддають перевагу покупкам онлайн.
Головне завдання B2B маркетплейсів – спростити та прискорити процес продажу клієнтові потрібного йому товару. І тут, як і в інших автоматизованих системах, маса переваг:
Плюс до всього така платформа дає можливість бути постійно в курсі скільки одиниць товару залишилося у вас на складі, на якій стадії знаходиться відправка, скільки замовлень було в того чи іншого покупця, чи проводилося повернення і т.д. Такі дані вкрай корисні для кожної B2B компанії.Але якщо ваш бізнес не вписується в описані вище рамки, або ви не хочете боротися за покупця, просто розмістивши іконку свого товару поруч із товаром конкурентів, варто розробити свою платформу. Хочете створити B2B e-commerce майданчик, який вирішить ваші бізнес-завдання і збільшить ваш прибуток завдяки перевагам сучасних технологій? Звертайтеся до нас.
Які яскраві та цікаві тренди вже сьогодні існують у B2B e-commerce? Розповімо в наступній статті. А також розглянемо компанії, які успішно впровадили їх в роботу.