Компанія Vs фрілансер: у кого замовити розробку сайту? 8 Компанія Vs фрілансер: у кого замовити розробку сайту? 9 Компанія Vs фрілансер: у кого замовити розробку сайту? 10

Чому краще замовляти розробку сайту у компанії, а не у підрядника-фрілансера

#Бізнес

Коли йдеться про розробку сайту, завжди постає питання: замовити розробку дешевше - у приватного фрілансера - або ж у компанії. Друге обійдеться вам набагато дорожче. Так чи варто переплачувати? Давайте з'ясуємо.

Існує кілька варіантів розробки будь-якого продукту. І відрізняються вони, у першу чергу, складністю завдання, котре можуть вирішити:

  • Фрілансер виконує конкретне завдання за конкретну вартість, не виходячи за ці рамки;
  • Маленька веб-студія/аутсорсер реалізує невеликий проект від «А» до «Я» під прямим керівництвом замовника;
  • Невелике агентство: бере вашу ідею, осмислює її творчо і реалізує власними силами з певним рівнем самостійності;
  • Проектна команда: володіє широким технічним стеком, завдяки чому опрацьовує ідею замовника і високоякісно впроваджує в життя в різних масштабах аж до світового рівня. Ступінь відповідальності можна визначити як «голова + руки + творчість + поради + управління».

По суті всі ці варіанти можна звести лише до двох: фрілансер або компанія.

Як працюють фрілансери

Чітке ТЗ. Фрілансер вимагає чіткого завдання. Розумний фрілансер вимагає його у письмовому вигляді. За підсумком, якщо фрілансер зробив щось не так, швидше за все, він так зрозумів завдання і просто не уточнив, що ви мали на увазі.

«Один в океані». Фрілансер виконує роботу по мірі своїх сил і можливостей, без допомоги команди (у нього її просто немає). Йому не було з ким влаштувати брейн-шторм, ні від кого отримати швидкий фідбек. Відповідно, фрілансер відповідає тільки за свій шматок роботи.

Одноверстатник. Фрілансер найчастіше відповідає за один конкретний напрямок роботи: розробник, верстальник, дизайнер, копірайтер та ін. А значить, для великих проектів необхідна команда з декількох фрілансерів.

Багатоверстатник. Дуже рідко буває, що фрілансер здатний бути «і коваль, і швець, і кравець, і на дуду грець», і виконувати всі ці функції якісно. Найчастіше, у нього є свої сильні і слабкі сторони.

Виворіт роботи. У кожної спеціалізації є свої правила: щоб зрозуміти наскільки якісно працює фрілансер, вам необхідно самому розбиратися в тонкощах професії, щоб не переплатити за неякісну роботу, яку потім доведеться переробляти.

Відповідальність. Фрілансер не завжди дотримується дедлайнів і рідко веде документацію. А значить, якщо він раптом не здасть роботу у терміни або пропаде, у вас буде небагато важелів впливу.

Типи клієнтів. Фрілансер працює за принципом короткостроковій відрядної роботи та будує короткострокові відносини з замовниками: зробив-віддав-заробив-пішов.

Взаємозамінність. Якщо фрілансер захворів, або у нього стався форс-мажор, здача проекту відкладається на невизначений час. Заміна фахівця вимагає часу на пошук і його занурення у проект.

Залученість замовника. При роботі з фрілансером вам необхідно самому дуже добре розбиратися у своєму продукті та потребах компанії, а також у всіх процесах/нюансах розробки.

Спілкування. Фрілансер працює віддалено, у зручний йому, а не вам час, іноді навіть в іншому часовому поясі, а це значить - він не завжди буде на зв'язку.

Бюджети. Робота з фрілансером має сенс на невеликих бюджетах, до 5 тисяч доларів. Зазвичай це невелика сторінка, шаблонний сайт і шаблонні рішення.

Управління проектом. Якщо вам потрібно з'єднати декількох фрілансерів у роботі над проектом, вам, як замовнику, необхідно самому звести їх у команду, контролювати їхню роботу, стежити за взаєморозумінням між ними.

Коли фрілансер хороший варіант - якщо у вас є невеликі правки по проекту, потрібно доопрацювати маленький шматочок у конкретному напрямку. Фрілансер цілком здатний впоратися з цим завданням.

Загалом висновок такий: фрілансер може створити простий продукт. Але не замінить команду професіоналів. До того ж потрібно дуже добре пошукати, щоб знайти дійсно сумлінного фрілансера - не просто професіонала, а й людину з належними особистісними якостями.

Робота з фрілансером

Як працює компанія

На відміну від фрілансера, компанія об'єднує багатьох фахівців, які працюють над реалізацією однієї ідеї. Розробка продукту компанією відрізняється такими рисами:

Самостійність. Компанія також має потребу в чіткому ТЗ, але проявляє більшу творчу самостійність. Оскільки робота в компанії включає багатьох учасників процесу, дуже важливо витрачати час і ресурси на завдання, що дійсно приносять результат замовнику і працює на репутацію компанії.

Власні ресурси. Якщо компанія не володіє достатніми ресурсами для створення продукту, що потрібні замовнику - це проблеми компанії. У такому випадку компанія сама знаходить і залучає потрібного фахівця, щоб вирішити задачу, не обтяжуючи замовника.

Велика команда. У компанії під проект виділяють команду, яка покриває основні потреби замовника: аналітик, маркетолог, дизайнер, фахівець з якості, копірайтер. Кожен з них працює у своєму напрямку. У результаті замовник отримує якісніший продукт, ніж від фрілансера.

Залученість замовника. У компанії є окремий фахівець, який буде контролювати процес розробки і виконувати функції сполучної ланки між учасниками процесу розробки, а також між компанією і замовником. Компанія не витрачає час замовника даремно, а звертається до замовника для узгодження робіт, термінів і бюджетів.

Робота в команді. Усі учасники розробки в компанії знаходяться в контакті один з одним: дизайнер консультується з верстальником, копірайтер із дизайнером і т.д. Саме тому імплементація дизайну в компанії набагато якісніша, а всі дрібниці, що проявляються у процесі, правляться одразу.

Взаємозамінність. У компанії є можливість при необхідності замінити одного учасника проекту іншим. Якщо захворіє один з учасників, його функції візьме на себе інший співробітник.

Виворіт роботи. Компанія розуміє, що більшість проектів вимагають доопрацювань. Саме тому так важливо відразу ж писати код якісно, ​​щоб будь-який інший розробник (наприклад, новий член команди) швидко розібрався в коді, а самі доопрацювання зайняли менше часу.

Відповідальність. Біла документація у відповідності до світових стандартів. Вона забезпечує вам точне і своєчасне виконання робіт, підтверджене документами. Крім того компанія береже свою репутацію і розуміє, що її легко перевірити, а тому серйозно ставиться до виконання всіх завдань.

Типи клієнтів. Компанія зазвичай будує довгострокові стосунки з клієнтами. Після завершення створення проекту компанія з великою ймовірністю візьме його на подальшу підтримку. Основні клієнти компаній - середні і великі бізнеси, яким потрібна розробка складних онлайн-сервісів (веб-портали, великі інтернет-магазини та ін.)

Спілкування. Компанія завжди на зв'язку. Клієнт знає її адресу (фізичну і юридичну), в її офіс можна в будь-який момент приїхати.

Бюджети. Компанія цілком здатна ефективно працювати над проектами з бюджетом $ 50 000- $ 500 000 і навіть більше.

Коли компанія - хороший варіант: коли у підприємця або бізнесу є чітка бізнес-ідея  й/ або продукт, а також достатній бюджет для технологічних рішень, але немає часу особисто вникати в усі деталі розробки.

Висновок: компанія здатна створювати серйозні та складні технологічні продукти власними силами при мінімальному залученні замовника та несе відповідальність за всі етапи робіт.

Робота з компанією

Як розробляє продукти Evergreen

Наша пристрасть - створювати проекти, що дійсно приносять користь і клієнту, і людям. Саме тому ми дуже залучені в усі обговорення щодо створення продукту. Наприклад, ми в Evergreen обов'язково аналізуємо ТЗ, уточнюємо всі деталі. Але перш за все, проводимо стрес-тест ідеї: з'ясовуємо чи дійсно потрібно робити проект і як він допоможе бізнесу замовника. Особливу увагу ми приділяємо тому, щоб спільно з клієнтом глибоко опрацювати ідею і виростити з неї успішний онлайн-проект.

Однак існує й інша сторона медалі: якщо ви хочете дійсно хороший продукт, цього неможливо досягти без залучення замовника. Ми впевнені: ідея невіддільна від реалізації. Це означає: щоб результат відповідав вашою задумом, треба бути в контакті з командою виконавців, яка втілює ваші ідеї в життя. Адже у процесі реалізації задумки, ідея завжди обростає новими деталями і подробицями, що важливо узгодити. А обійтися без них - собі дорожче, адже жорстка конкуренція і велика кількість продуктів-клонів диктує свої правила: «вистрілюють дуже продумані, дуже деталізовані, дуже класно реалізовані ідеї».

Починаючи роботу над проектом, ми залучаємо всіх ключових фахівців, які потрібні для розробки. Ми детально пояснюємо особливості всіх запропонованих рішень, розповідаємо про технічні вимоги до проекту замовника, вирішуємо, що більше підійде вам: кастомний продукт чи чатбот. Ще на першій зустрічі ми абсолютно безкоштовно консультуємо з питань того, як зробити бізнес більш прибутковим, сучаснішим і вирішити прямі задачі замовника. І тільки після цього готуємо комерційну пропозицію з усіма нюансами роботи, коментарями до існуючого продукту і конкретними порадами як його поліпшити.

Контакт Evergreen

Так, ми знаємо, що такий глибокий підхід ризикований, що витрачений час може не окупитися, а потенційний клієнт так і не стане дійсним. Але ми керуємося принципом: «Ваш успіх - наш успіх», а тому для нас вкрай важливо, щоб створене рішення було по-справжньому продуманим і успішним. Якщо задумка клієнта зашкодить йому або, як мінімум, не принесе користі, ми скажемо це безпосередньо. Таким чином ми дотримуємося однієї з наших ключових цінностей: ми не просто виконавець, а партнер, який по-справжньому вболіває за результат і на 100% залучений у створення продукту.

Шукаєте професійну команду з розробки? Звертайтеся до нас! Ми проконсультуємо вас з усіх питань і допоможемо створити високоякісний продукт.

28.01.2020
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Отправить
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.