Діджитал-маркетинг: тренд чи необхідність? 8 Діджитал-маркетинг: тренд чи необхідність? 9 Діджитал-маркетинг: тренд чи необхідність? 10

Діджитал- та інтернет-маркетинг

#Маркетинг&SEO

Діджитал- та інтернет-маркетинг - схожі поняття. Інтернет-маркетинг - це канали просування послуг і продуктів, залучення та утримання клієнтів, які використовують тільки інтернет. Сюди входять SEO/SEM, SMM (маркетинг у соціальних мережах), інтернет-реклама тощо.

Діджитал, або цифровий маркетинг - комплексний підхід, що охоплює всі онлайн- та офлайн-канали (QR-коди на листівках, IoT, інтерактивні екрани, POS-термінали тощо).

Розвиток технологій і боротьба за клієнтів виводить цифровий маркетинг на новий рівень. Компанії, які стають першопрохідцями і впроваджують абсолютно нові підходи до просування, займають ще порожні рекламні ніші.

Чому діджитал-маркетинг є необхідним?

Якщо замислитись над питанням, яку роль відіграє маркетинг у розвитку продукту, то очевидно - лідируючу. На початку формування однієї з основних ідей маркетингу було те, що лідери ринку повинні виробляти кращий товар у великих кількостях. 

Зараз про ваш товар, яким би чудовим він не був, не дізнаються без діджитал-інструментів.

Основні причини, з яких настав час створювати або покращувати свою Digital-маркетинг стратегію:

1. Постійне зростання кількості інтернет-користувачів.

Статистика росту
2. Збільшення потреби бізнесу і покупців у безпечному і зручному онлайн-середовищі та його просування. Одним із чинників швидкого переходу з офлайну в онлайн стала пандемія COVID-19.

3. Ваші покупці у майбутньому - люди, які народилися та виросли у цифровому середовищі. Більшість із них ухвалюють спонтанні/ емоційні рішення про покупки у соціальних мережах.  

Статистика соц мереж

4. Ваші покупці та конкуренти перебувають в онлайні. Чим більше каналів діджитал-маркетингу ви почнете покривати, тим більше довідаєтеся про стратегії конкурентів і ваших користувачів.

5. Діджитал-маркетинг дає вам можливість пізнати ваших клієнтів краще. У соцмережах вони можуть коментувати та відповідати на питання. Ви можете на підставі їхніх профілів створити портрет ЦА.

П’ять діджитал-трендів для вашої маркетингової стратегії

  1. Голосовий пошук

Ще у 2016 році Gartner припускали, що у 2020 близько 30% сеансів на веб-сторінках будуть без участі екрану. Сучасні технології Apple AirPods, Google Home й Amazon Echo, Siri, Cortana й інші збільшують можливості голосового пошуку.

Оскільки специфіка голосових команд відрізняється від набраного тексту, варто звернути увагу на подовжені природні запити. Тобто, замість звичного нам "купити телефон Київ" буде щось на зразок "де купити телефон у Києві".

Реалізація

Компанія Domino's впровадила систему голосового управління для Alexa. Користувачеві досить сказати: «Алексо, попроси Domino's нагодувати мене!», відповісти на декілька запитань і чекати замовлення.

  1. Чатботи

Чатботи в маркетингу - це метод оптимізації та спрощення комунікації з вашим користувачем. За попередніми прогнозами, до 2024 року оцінка світового ринку чатботів перевищить 1,34 млрд. доларів. Evergreen уже довгий час займається впровадженням та створенням чатботів, тому ви можете побачити наші кейси тут.

Використання чатботів у вашій маркетинговій стратегії дозволить:

  1. Спростити спілкування з клієнтами. Чатбот миттєво відреагує у будь-який час. Це економія на відділі підтримки клієнтів і прискорений відгук.

  2. Відстежити воронку від зацікавленого користувача до продажу, зберігати й аналізувати дані про клієнта, ставлячи йому у чаті запитання й отримуючи відповіді.

  3. Поширювати свої матеріали: новини, акції тощо.

Реалізація

Компанія H&M використовує чатбот для продажу одягу у службі обміну повідомленнями Kik.

  1. Відеомаркетинг

Відеоматеріали —  те, що люблять користувачі. За оцінкою Cisco, до 2022 року онлайн-відео складатиме понад 82% всього користувацького інтернет-трафіку — в 15 разів більше, ніж у 2017 году. Це не означає, що треба швидко створювати канал на Youtube і вливати в нього трафік. Ні, це так не працює. 

Оберіть те, що потрібно вашому бізнесу: короткі ролики? стрими? AR/ VR функції?

Приклад реалізації

UnitHome дозволяє “прогулятися” квартирою, щоб оцінити переваги і недоліки планування.

vrnet.io

  1. Інтерактивний контент

Інтерактивний контент спонукає користувача до дії. Серед його основних переваг:

  • високий рівень конкурентоспроможності. В інформаційному шумі саме такий контент привертає увагу;
  • орієнтація на мобільні пристрої. Ігри, вікторини, додатки більш цікаві.

Приклад реалізації

Бренд L’Oreal запустив можливість “онлайн-примірки” косметики. На сайті користувачі можуть протестувати відтінки в режимі реального часу.

  1. Емоційна аналітика

Один із напрямків розвитку штучного інтелекту - розпізнавання й інтерпретація людських емоцій і відповідна реакція на них. Більше про це читайте тут.

Найприбутковіша сфера застосування технологій емоційного розпізнавання - це маркетинг. Наприклад, встановивши інтерактивний білборд із камерою, можна аналізувати, як і на який сегмент аудиторії (стать, вік, настрій) впливає той чи інший рекламний ролик.

Більше кейсів та інформації про те, як створити таку рекламу, ви можете прочитати тут.

Замість висновків

Діджитал-маркетинг - це гнучкий, універсальний канал зв'язку з клієнтами та просування компанії. Завдяки ньому можна достукатися і розповісти мільйонам користувачів про ваш бренд.

Напишіть нам, і ми безкоштовно проконсультуємо вас щодо можливостей діджитал-маркетингу для вашого бізнесу.

09.06.2020
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Отправить
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.