Інтерактивна реклама з використанням розпізнавання і датчиків: вражаючі кейси та як це працює
#Машинне навчання #Нейронні мережі #Розпізнавання образів #Галузеві рішення
#Машинне навчання #Нейронні мережі #Розпізнавання образів #Галузеві рішення
Завдяки вбудованим системам розпізнавання облич власники магазинів мають можливість краще вивчати смаки своєї аудиторії, ефективніше взаємодіяти з покупцями. Якщо ви шукаєте подібне рішення, ми маємо готовий сервіс розпізнавання й порівняння облич по фото - Face ID.
Інтерактивна Digital Out Of Home (IDOOH) реклама - це один із трендів, що набирають популярність. Для взаємодії з глядачем такі рекламні конструкції використовують дані з датчиків і камер, розпізнаючи, що відбувається навколо й/або як глядач на них реагує.
Замість тисячі слів, давайте наведемо приклади креативної інтерактивної реклами.
Engage M1 розробила 30 кумедних відеороликів, які потім були об’єднані в більш, ніж 200 різних інтерактивних сценаріїв. Метою цієї незвичної реклами було залучення людей до зали GMC в торговому центрі.
Шведський фонд боротьби з дитячим раком - некомерційна організація, що займається збором коштів для профілактики та боротьби з онкологічними захворюваннями у дітей - встановив інтерактивний рекламний щит, що реагував на поїзди, які проїжджали поруч, за допомогою датчиків руху. Людям пропонувалося здійснити пожертвування за допомогою смартфона.
А в цій кампанії на підтримку жінок, які піддаються домашньому насиллю, змінювалося зображення на екрані в міру того, як все більше і більше людей дивилися на нього. Це - потужна креативна кампанія і гарний приклад потенціалу, яким володіє інтерактивність.
Їх уже сотні. Наприклад, в одній із кампаній Swarovski використовується відстеження рухів і жестів для перетворення глядачів на учасників інтерактивної гри:
Інтерактивний ситілайт в аеропорту Києва:
Зіграй у гру - отримай безкоштовну пляшку напою:
“Злітаючий літак” в інтерактивній рекламі British Airways:
AR-примірочна Timberland:
Дані, котрі можна отримати по API:
|
|
Розпізнавання відеопотоку з камери:
|
|
Дані з датчиків:
|
|
Що можна отримати з мікрофона:
|
Просто звертати увагу: розпізнавати, що людина повернула голову в бік конструкції, повернулась всім тілом, ішла і зупинилась.
Керування жестами - найбільш звичний метод. Він використовувався і в конструкціях попереднього покоління, і часто викликав розчарування, оскільки раніше реалізовувався за іншими принципами, наприклад, так званими "датчиками жестів", що не забезпечували потрібної плавності у відстеженні траєкторії. За допомогою сучасних алгоритмів це можна зробити набагато краще, і ефект для глядача буде набагато більш захопливим. Наприклад, можна показувати певний жест чи позу, а не просто рухати руками. А ще - кивати, плескати в долоні, нахилятися тощо.
Розпізнавання появи нового об'єкта в руках. Це кейси "дістань смартфон", "покажи свій квиток" тощо.
Говорити - у випадку Indoor-реклами. Знов-таки - плескати в долоні, видавати гучні вигуки, вмикати музику та ін.
Керування рекламним контентом зі смартфона за допомогою мобільного додатку: тут відкриваються найширші можливості для творчості.
Все це може використовуватися для управління контентом - реальним або, наприклад, AR (Augmented Reality).
Ми підготували відповідь на це питання в окремій статті. Коротко кажучи, для того, щоб забезпечити компактні розміри і обробку в реальному часі, вам знадобляться мініатюрні комп'ютери типу NVidia Isaac або TPU типу Google Coral.
Інтерактивна реклама, що розпізнає емоції, об'єкти та здійснює підрахунок людей, котрі проходять повз неї, збирає великий масив інформації, що потенційно є персональними даними. Розробляючи програми для інтерактивної реклами, ви повинні забезпечити їхнє збереження, а також простий і зрозумілий опис того, які дані ви зберігаєте, обробляєте і яким чином будете ними розпоряджатися.
Якщо вас цікавить розробка програми для інтерактивної реклами або ж ви хочете використовувати розпізнавання як частину вашого програмного продукту, звертайтеся до нас: допоможемо зрозуміти, які саме системи потрібні для вашого бізнесу, підкажемо кращі сучасні можливості, щоб рішення приносили більше прибутку за менших витрат.