Інтерактивна реклама: розпізнавання образів і використання датчиків 8 Інтерактивна реклама: розпізнавання образів і використання датчиків 9 Інтерактивна реклама: розпізнавання образів і використання датчиків 10

Інтерактивна реклама з використанням розпізнавання і датчиків: вражаючі кейси та як це працює

#Машинне навчання #Нейронні мережі #Розпізнавання образів #Галузеві рішення

Завдяки вбудованим системам розпізнавання облич власники магазинів мають можливість краще вивчати смаки своєї аудиторії, ефективніше взаємодіяти з покупцями. Якщо ви шукаєте подібне рішення, ми маємо готовий сервіс розпізнавання й порівняння облич по фото - Face ID.

Сторінка Face ID

Інтерактивна Digital Out Of Home (IDOOH) реклама - це один із трендів, що набирають популярність. Для взаємодії з глядачем такі рекламні конструкції використовують дані з датчиків і камер, розпізнаючи, що відбувається навколо й/або як глядач на них реагує.

Замість тисячі слів, давайте наведемо приклади креативної інтерактивної реклами.

Кейси інтерактивної реклами (переважно індор)

Engage M1 розробила 30 кумедних відеороликів, які потім були об’єднані в більш, ніж 200 різних інтерактивних сценаріїв. Метою цієї незвичної реклами було залучення людей до зали GMC в торговому центрі.

Шведський фонд боротьби з дитячим раком - некомерційна організація, що займається збором коштів для профілактики та боротьби з онкологічними захворюваннями у дітей - встановив інтерактивний рекламний щит, що реагував на поїзди, які проїжджали поруч, за допомогою датчиків руху. Людям пропонувалося здійснити пожертвування за допомогою смартфона.

А в цій кампанії на підтримку жінок, які піддаються домашньому насиллю, змінювалося зображення на екрані в міру того, як все більше і більше людей дивилися на нього. Це - потужна креативна кампанія і гарний приклад потенціалу, яким володіє інтерактивність.

Хочете більше кейсів?

Їх уже сотні. Наприклад, в одній із кампаній Swarovski використовується відстеження рухів і жестів для перетворення глядачів на учасників інтерактивної гри:

Інтерактивний ситілайт в аеропорту Києва:

Зіграй у гру - отримай безкоштовну пляшку напою:  

“Злітаючий літак” в інтерактивній рекламі British Airways:

AR-примірочна Timberland: 

Які дані можна використовувати в інтерактивній рекламі?

Данные по API

Дані, котрі можна отримати по API:

  • час доби;
  • погода;
  • положення транспортних засобів;
  • ...насправді, що завгодно. Це питання каналів зв’язку та безпеки.

Распознавание с камеры

Розпізнавання відеопотоку з камери:

  • кількість людей біля екрана;
  • вік, стать;
  • жести;
  • настрій;
  • колір і формат одягу;
  • відстань/ швидкість руху;
  • наявність в руках предметів та яких саме: смартфон, окуляри, запальничка тощо.

Данные с датчиков

Дані з датчиків:

  • рух поза зоною видимості камери, наприклад, для кейсу "проїхав автобус/ поїзд";
  • температура;
  • освітленість;
  • дощ/ сніг;
  • рівень рідини;
  • витрата води;
  • CO2, дим, алкоголь та інші гази і газові суміші;
  • атмосферний тиск;
  • пульс;
  • удар, вібрація.

Данные с микрофона

Що можна отримати з мікрофона:

  • голос глядача (indoor), зокрема, розпізнавання мовлення;
  • окремі звуки серед шумів міста/ приміщення;
  • музика.

Як глядач може взаємодіяти з інтерактивною рекламою?

Просто звертати увагу: розпізнавати, що людина повернула голову в бік конструкції, повернулась всім тілом, ішла і зупинилась.

Керування жестами - найбільш звичний метод. Він використовувався і в конструкціях попереднього покоління, і часто викликав розчарування, оскільки раніше реалізовувався за іншими принципами, наприклад, так званими "датчиками жестів", що не забезпечували потрібної плавності у відстеженні траєкторії. За допомогою сучасних алгоритмів це можна зробити набагато краще, і ефект для глядача буде набагато більш захопливим. Наприклад, можна показувати певний жест чи позу, а не просто рухати руками. А ще - кивати, плескати в долоні, нахилятися тощо.

Розпізнавання появи нового об'єкта в руках. Це кейси "дістань смартфон", "покажи свій квиток" тощо.

Говорити - у випадку Indoor-реклами. Знов-таки - плескати в долоні, видавати гучні вигуки, вмикати музику та ін.

Керування рекламним контентом зі смартфона за допомогою мобільного додатку: тут відкриваються найширші можливості для творчості.

Все це може використовуватися для управління контентом - реальним або, наприклад, AR (Augmented Reality).

Хочете створити інтерактивну рекламу? Ось практичні питання, на які слід звернути увагу

Яке "залізо" треба мати, щоб усе це працювало?

Ми підготували відповідь на це питання в окремій статті. Коротко кажучи, для того, щоб забезпечити компактні розміри і обробку в реальному часі, вам знадобляться мініатюрні комп'ютери типу NVidia Isaac або TPU типу Google Coral. 

Безпека та захист персональних даних

Інтерактивна реклама, що розпізнає емоції, об'єкти та здійснює підрахунок людей, котрі  проходять повз неї, збирає великий масив інформації, що потенційно є персональними даними. Розробляючи програми для інтерактивної реклами, ви повинні забезпечити їхнє збереження, а також простий і зрозумілий опис того, які дані ви зберігаєте, обробляєте і яким чином будете ними розпоряджатися.

Якщо вас цікавить розробка програми для інтерактивної реклами або ж ви хочете використовувати розпізнавання як частину вашого програмного продукту, звертайтеся до нас: допоможемо зрозуміти, які саме системи потрібні для вашого бізнесу, підкажемо кращі сучасні можливості, щоб рішення приносили більше прибутку за менших витрат.

24.01.2020
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Надіслати
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.