Створення чатботу для оформлення страхового поліса - кейс від Evergreen 8 Створення чатботу для оформлення страхового поліса - кейс від Evergreen 9 Створення чатботу для оформлення страхового поліса - кейс від Evergreen 10

Чатбот для Європейського Туристичного Страхування (ETI)

#Чатботи #Кейси

Одним із цікавих продуктів, випущених нами у 2019 році став чатбот для швидкого оформлення полісу через месенджери, створений для компанії "Європейське туристичне страхування". ETI - міжнародна мережа компаній-експертів туристичного страхування у Європі і за її межами. Чатбот доступний на платформах Telegram і Viber, зручний і для користувача, і для замовника.

Що отримує користувач:

  • для оформлення страхування не потрібно заходити на сайт - ETI можна швидко знайти в месенджері, він працює навіть при поганому з'єднанні;
  • можливість купити поліс за 2 хвилини навіть для великої групи туристів;
  • можливість заявити про страховий випадок онлайн.

У чому цінність продукту для ETI:

  • створення бази гарячих лідів і отримання каналу двостороннього зв'язку;
  • додатковий канал онлайн-продажів;
  • можливість у подальшому розширювати платформу.

Одна з особливостей бота ETI: можливість розпізнавати фото закордонного паспорта при продажу полісу. Ми реалізували цю можливість за допомогою сервісу власної розробки http://ocr.solutions/

Працює це наступним чином:

Приклад роботи страхового чатбота

Коли ми створювали цей сервіс, нашим завданням було максимально спростити і прискорити покупку поліса. Ми продумували різні сценарії, за якими користувачу потрібен поліс. Наприклад, ви сидите в офісі за добу до відпустки і раптом розумієте, що забули оформити страхування, а з вами їде ще 2 дітей та бабуся. Всього на руках у вас 5 паспортів, і всі дані звідти потрібно без помилок внести в систему. Незручно, правда?

Наша система розпізнавання закордонних паспортів допомагає максимально прискорити і спростити заповнення полів, що однаково важливо для бізнесу і його аудиторії. А головне, ви не зіткнетеся з помилками, що бувають при введенні даних власноруч.

Ось відгук реальної користувачки бота, надісланий співробітнику ETI

Відгук про роботу страхового чатбота

Приємно отримувати такі відгуки від клієнтів, правда?

Чатбот побудований на платформі Corezoid із використанням власної системи адміністрування чатботів і управління діалогами Kwizbot. Безпосередньо поліси виписує система Amadeus. Оплата приймається через сервіс Portmone.

Схема роботи страхового чатбота

Чатбот також має вбудовану систему аналітики на базі Corezoid Dashboard, що дозволяє вивчити поведінку користувачів у боті і зробити висновки про те, як покращити продук. Для цього аналізуються наступні показники:

  1. Кількість унікальних користувачів.
  2. Загальна кількість запитів.
  3. Розподіл користувачів по месенджер платформ.
  4. Кількість користувачів, які почали діалог, закінчили оформлення, купили поліс.
  5. Поведінкові фактори в боті.

Ми не публікуємо тут скріншоти з цієї системи, але ви можете подивитися приклади в описі продукту Insurance Bot.

За перші 9 місяців роботи, чатбот для ETI показав високу продуктивність. Телеграм, Вайбер - спілкуйтеся з чатботом як вам зручно. Їдете у груповий тур? Просто сфотографуйте паспорти, замість того, щоб вводити всі дані власноруч. А так, ще й оплатити можна онлайн — у кілька кліків. Спробуйте і ви замовити собі поліс та оцініть як це швидко і зручно:

Телеграм

Viber

Хочете створити чатбот для вашого бізнесу? Звертайтеся. Створимо те, що потрібно саме вам.

10.12.2019
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Надіслати
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.