Інформація про продукцію і відповідні зображення в цьому матеріалі не є рекламою, а представлені як портфоліо агентства 

 “Бритіш Американ Тобакко” (British American Tobacco) — відомий виробник тютюнової та нікотинової продукції під такими брендами, як Kent, Rothmans, Lucky Strike, Pall Mall, Dunhill, а також продуктів із потенційно зниженим ризиком: пристроїв з інноваційною технологією індукційного нагрівання тютюну glo, нікотинових паучів VELO. 

Наше завдання — донести переваги продукту gloTM HYPER для аудиторії повнолітніх споживачів.  

А результат ви можете побачити тут.

landing preview

 

Дизайн лендингу  

Щоб забезпечити впізнаваність для цільової персони, ми сформулювали, яким цінностям має відповідати новий лендинг: інноваційність на межі футуризму, новизна, драйв. Ми використали сучасні тренди: неонові кольори, великі картинки, контрасти. Нестандартне й асиметричне розташування елементів, анімації, що притягують погляд і привертають увагу до контенту.елементи дизайну

 

Мікроанімації

Щоб доповнити образ продукту приємними дрібницями, спеціально для gloTM HYPER ми створили декілька мікроанімацій.

мікроанімації

Аналітика лендингу

Ми налаштували близько 20 подій на кожну сторінку в Google Analytics, підключили воронки продажів та налаштували теплові карти в Hotjar, щоб відслідковувати глибину скролінгу, час на сайті, кліки, переходи, "найгарячіші" розділи.

Наша маркетинг-команда продовжує вести аналітику проєкту. heatmap для аналітики

A/B тестування лендингу: дизайн і тексти

Лендинг має не просто гарно виглядати, а конвертувати перегляди в цільові дії. Разом із бренд-командою БAT ми написали тексти і створили по дві варіації сторінки для двох персон — візуально подібні, але з відмінностями у розташуванні блоків і текстів. Ми мали на меті перевірити правильність гіпотез і дізнатися, який варіант залучатиме більше користувачів.

Запустили рекламу і провели A/B тестування різних версій лендингу. Після збору даних ми змогли оцінити реакцію відвідувачів на внесені зміни: взаємодія з елементами інтерфейсу, що привернуло увагу, на якій сторінці ціль (наприклад, заповнення форми) досягається частіше, більше переглядів і вища конверсія.

В підсумку ми зупинились на першій версії з кращими цільовими показниками (https://hyper.myglo.com.ua/).A/B тести та аналітика

Результат

В результаті був створений продукт для просування нової лінійки пристроїв — gloTM HYPER. З допомогою нашого лендингу аудиторія повнолітніх користувачів з України ознайомились з інноваційним продуктом БАТ та змогли дізнатись про переваги конкретної моделі.

26.11.2020
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.