Інформація про продукцію і відповідні зображення в цьому матеріалі не є рекламою, а представлені як портфоліо агентства
“Бритіш Американ Тобакко” (British American Tobacco) — відомий виробник тютюнової та нікотинової продукції під такими брендами, як Kent, Rothmans, Lucky Strike, Pall Mall, Dunhill, а також продуктів із потенційно зниженим ризиком: пристроїв з інноваційною технологією індукційного нагрівання тютюну glo, нікотинових паучів VELO.
Наше завдання — донести переваги продукту gloTM HYPER для аудиторії повнолітніх споживачів.
А результат ви можете побачити тут.
Щоб забезпечити впізнаваність для цільової персони, ми сформулювали, яким цінностям має відповідати новий лендинг: інноваційність на межі футуризму, новизна, драйв. Ми використали сучасні тренди: неонові кольори, великі картинки, контрасти. Нестандартне й асиметричне розташування елементів, анімації, що притягують погляд і привертають увагу до контенту.
Щоб доповнити образ продукту приємними дрібницями, спеціально для gloTM HYPER ми створили декілька мікроанімацій.
Ми налаштували близько 20 подій на кожну сторінку в Google Analytics, підключили воронки продажів та налаштували теплові карти в Hotjar, щоб відслідковувати глибину скролінгу, час на сайті, кліки, переходи, "найгарячіші" розділи.
Наша маркетинг-команда продовжує вести аналітику проєкту.
Лендинг має не просто гарно виглядати, а конвертувати перегляди в цільові дії. Разом із бренд-командою БAT ми написали тексти і створили по дві варіації сторінки для двох персон — візуально подібні, але з відмінностями у розташуванні блоків і текстів. Ми мали на меті перевірити правильність гіпотез і дізнатися, який варіант залучатиме більше користувачів.
Запустили рекламу і провели A/B тестування різних версій лендингу. Після збору даних ми змогли оцінити реакцію відвідувачів на внесені зміни: взаємодія з елементами інтерфейсу, що привернуло увагу, на якій сторінці ціль (наприклад, заповнення форми) досягається частіше, більше переглядів і вища конверсія.
В підсумку ми зупинились на першій версії з кращими цільовими показниками (https://hyper.myglo.com.ua/).
В результаті був створений продукт для просування нової лінійки пристроїв — gloTM HYPER. З допомогою нашого лендингу аудиторія повнолітніх користувачів з України ознайомились з інноваційним продуктом БАТ та змогли дізнатись про переваги конкретної моделі.