Ідея омніканальной комунікації через існуючі канали (sms, email, месенджери viber/telegram/fb messenger/whatsapp, push-повідомлення) в тому, щоб за допомогою єдиного сервісу вести всі зовнішні комунікації компанії. Таким чином клієнт може спілкуватися з вами через той канал, який йому найбільш зручний.
Для корпоративних омніканальних комунікацій потрібно розробити систему тригерних розсилок, які спрацьовують за певними алгоритмами.
Можна створювати форми, що генерують ліди: різні форми під різні активності, що потраплятимуть у воронку CRM, і далі використовуватимуться як джерело в тригерних розсилках.
Це випадки, коли користувач довго гортав якусь тематику, але не виконав цільове дію. Або додав товар у кошик, але не оформив замовлення. Тоді спрацьовує тригер на цікаву користувачеві тематику, і висилається певна пропозиція, що відповідає його інтересам. Тригери можуть бути як у розсилці, так і на сайті (динамічний контент).
Генерація пропозицій пов'язаних із сезоном, подіями, історією минулих взаємодій користувача (товар, придбаний раніше скоро закінчиться), та інші автоматичні розсилки.
Після розробки ми отримаємо систему багатоканальної комунікації з можливістю додавати канали, налаштовані тригерні процеси (умови спрацьовування, дії після спрацьовування і відправка повідомлення обраними каналами). А також модулі інтеграції з внутрішніми системами та зовнішніми сервісами, і процес створення таких модулів для майбутніх підключень.
Загальна ілюстрація схеми роботи з продуктом:
При створенні сервісу враховуємо важливість безпеки бази клієнтів, обмежений доступ серед менеджерів замовника до можливостей експорту/імпорту та редагування бази контактів.
Вам сподобалось наше рішення?
Розкажіть нам, який проект ви хотіли б створювати або розвивати. Почувайтеся вільно - ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.