Об'єднання різних каналів комунікацій в єдиному сервісі й організація розсилок 8 Об'єднання різних каналів комунікацій в єдиному сервісі й організація розсилок 9 Об'єднання різних каналів комунікацій в єдиному сервісі й організація розсилок 10

Об’єднання різних каналів комунікацій у єдиному сервері

#Галузеві рішення

Ідея омніканальной комунікації через існуючі канали (sms, email, месенджери viber/telegram/fb messenger/whatsapp, push-повідомлення) в тому, щоб за допомогою єдиного сервісу вести всі зовнішні комунікації компанії. Таким чином клієнт може спілкуватися з вами через той канал, який йому найбільш зручний.

Для корпоративних омніканальних комунікацій потрібно розробити систему тригерних розсилок, які спрацьовують за певними алгоритмами. 

Основні елементи омніканальної комунікації

  • Замовник має можливість запланувати розсилку на певний час;
  • Редактор кампаній/проектів і сценаріїв взаємодії з клієнтом;
  • Відстеження всього руху процесом продажу/комунікації;
  • Аналітика за джерелами заходу лідів у CRM;
  • Можливість відправляти клієнтам опитування щодо рівня задоволеності після користування сервісом або покупки товару.
  • Можливість користувачам відписуватися від усіх повідомлень, або повідомлень із конкретної тематики.


Процеси автоматизації створення розсилок

Створення та налагодження розсилок під рекламні кампанії

Створення та налагодження розсилок під рекламні кампанії

Можна створювати форми, що генерують ліди: різні форми під різні активності, що потраплятимуть у воронку CRM, і далі використовуватимуться як джерело в тригерних розсилках.

Повернення "кинутих кошиків" і товарних рекомендацій

Повернення "кинутих кошиків" і рекомендації товару

Це випадки, коли користувач довго гортав якусь тематику, але не виконав цільове дію. Або додав товар у кошик, але не оформив замовлення. Тоді спрацьовує тригер на цікаву користувачеві тематику, і висилається певна пропозиція, що відповідає його інтересам. Тригери можуть бути як у розсилці, так і на сайті (динамічний контент).

Сезонні і процесні тригери

Сезонні і процесні тригери

Генерація пропозицій пов'язаних із сезоном, подіями, історією минулих взаємодій користувача (товар, придбаний раніше скоро закінчиться), та інші автоматичні розсилки.


Що виходить у результаті?

Після розробки ми отримаємо систему багатоканальної комунікації з можливістю додавати канали, налаштовані тригерні процеси (умови спрацьовування, дії після спрацьовування і відправка повідомлення обраними каналами). А також модулі інтеграції з внутрішніми системами та зовнішніми сервісами, і процес створення таких модулів для майбутніх підключень.

Загальна ілюстрація схеми роботи з продуктом:

Загальна ілюстрація схеми роботи з продуктом

При створенні сервісу враховуємо важливість безпеки бази клієнтів, обмежений доступ серед менеджерів замовника до можливостей експорту/імпорту та редагування бази контактів. 

30.07.2019
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Надіслати

Вам сподобалось наше рішення?

Розкажіть нам, який проект ви хотіли б створювати або розвивати. Почувайтеся вільно - ми раді проконсультувати з будь-якого професійного питання і зробимо це абсолютно безкоштовно, просто зателефонуйте нам або заповніть форму.

Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.