Аналіз поведінки покупців. Досвід Metro Cash & Carry 8 Аналіз поведінки покупців. Досвід Metro Cash & Carry 9 Аналіз поведінки покупців. Досвід Metro Cash & Carry 10

Як збільшити продажі на 25%, використовуючи дані про покупців. Metro Cash & Carry ділиться досвідом

#Машинне навчання #BPA, RPA, CRM #e-Commerce #Бізнес

На iForum 2018, Оксана Куликова, керівник відділу маркетингу в Metro Cash & Carry Ukraine, розповіла, як офлайн магазину вдалося створити повністю автоматизовану CRM систему. Ми розповімо вам, як уміле використання даних може принести успіх підприємству.

Перехід від друкованих каталогів до повної дигіталізації


Від самого заснування і до 2014 року Metro підтримував зв'язок із клієнтами через друковані каталоги, регулярно відправляючи їх поштою. Так люди дізнавалися про знижки. Це мотивувало їх відвідати магазин і придбати продукти, якими вони зацікавилися завдяки каталогу від Metro.

Це був непоганий, але застарілий маркетингових хід. Компанія прагнула взаємодіяти з клієнтами більш ефективно. Крім того, на друк і доставку каталогів йшли гроші. Тоді керівники Metro вирішили оцифрувати підприємство, направивши всі сили на розвиток онлайн ресурсу. Друковані каталоги перевели в електронні листи та запустили рекламу в Інтернеті.

Новий алгоритм для збільшення обсягу продажів


У Metro Cash & Carry Ukraine навчилися правильно аналізувати, які продукти і через які канали краще рекламувати.

Фахівці зібрали карти з історією покупок кожного клієнта. Тепер, грунтуючись на цій інформації, більше 1 мільйона покупців отримують персоналізовані електронні листи або повідомлення в месенджерах.

Аналітики створили унікальний алгоритм, завдяки якому клієнтам пропонуються лише цікаві товари – система аналізує покупки і надає релевантні товари.Створимо проект для інтернет магазину

Індивідуальний підхід до кожного сегменту покупців

Фахівці Metro сегментували своїх клієнтів і створили особливий підхід до кожного з них:

A Personal Approach To Each Client

    • новачки - це клієнти, які щойно прийшли в магазин або зареєструвалися в програмі лояльності. Щоб привернути їхню увагу, маркетологи надають інформацію про вигідні покупки в різних категоріях.

    • активні клієнти регулярно купують продукти в магазині. Мета маркетологів полягає в тому, щоб змусити їх збільшити розмір середнього чека. Для цього вони пропонують супутні продукти.

    • втрачені покупці перестають відвідувати магазин. Зазвичай їх заохочують знижками і унікальними пропозиціями.

Проста і швидка реєстрація

У прискореному темпі сучасного світу ніхто не хоче зациклюватися на довгих і утомливих реєстраційних формах. Metro забезпечує спрощену реєстрацію в програмі лояльності: нова цифрова карта дозволяє систематизувати процес ідентифікації клієнтів. Клієнти можуть приєднатися до спільноти Metro через сайт, соціальні мережі, месенджери або в кіосках самообслуговування.

Значні результати

Завдяки значному поліпшенню CRM і маркетингової стратегії, Metro Cash & Carry Ukraine збільшив кількість нових клієнтів на 56%, і продажу на 25%.

 Metro Cash & Carry Ukraine увеличил количество новых клиентов

Міфи та реальність

Слухаючи подібні історії успіху, багато роздрібних торговців не вірять, що це реально. Вони роблять усе, щоб пробитися в конкурентний світ електронної комерції та щоразу зазнають невдачі.

Але повірте нам: це не чарівна сила чи вдалий поворот долі. Йдеться про правильний підхід, продуманий маркетинг, а іноді й ризиковані експерименти. Наша команда надає професійну допомогу в розробці інтернет-проектів і поліпшення управління фізичними магазинами. Ми знаємо, як реорганізувати й поліпшити вашу маркетингову стратегію, перетворити відвідувачів на регулярних покупців і підвищити продуктивність компанії.

24.12.2018
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.
Хочете обговорити ваш проект або замовити розробку?
Надіслати
Цей сайт є українською мовою. Ви можете переключити мову у меню, або зробити це зараз.