Як досліджувати вашу цільову аудиторію?

Існує кілька способів збору даних: опитування, через платних або внутрішніх консультантів, проведення досліджень в соціальних мережах і пошукових системах.

Але що, якби можна було збирати дані легко і точно, і водночас мінімізувати участь людини?

Збір статистики та аналітики за допомогою системи розпізнавання образів

Системи розпізнавання працюють використовуючи різні алгоритми, ми досліджуємо алгоритми з використанням нейронних мереж.

Object recognition system - це система, яка на фото або відео розпізнає шуканий об'єкт, і по зображенню отримує дані про нього. У маркетингу нас цікавлять люди і їхня поведінка, тому розпізнавати і аналізувати ми будемо саме їх.

В онлайні ваша цільова аудиторія прямо перед вами: вони в магазинах, вони дивляться на рекламні щити, банери і вивіски. Системи розпізнавання можуть збирати важливі дані про покупців будь-якого продукту через камери. Це включає інформацію про те, хто підходить до дисплея, полиці або вивіски, які продукти вибирають покупці, які продукти вони збирають і подають, і хто в кінцевому підсумку купує.

розпізнавання об`єктів в супермаркеті

Система розпізнавання може визначати стать, приблизний вік, расу, колір волосся, приблизну вагу і зріст людини. Таким чином система допоможе вивчати клієнтську базу.

Вона може навіть ідентифікувати настрій і емоції клієнта, аналізуючи їхні обличчя чи реакцію на певні продукти та пропозиції.
Щоб дізнатися більше про розпізнавання осіб, почитайте нашу статтю "Розпізнавання осіб в реальному часі по фото або відео".

Аналіз простору магазину за допомогою Object recognition

Система розпізнавання може провести не тільки дослідження цільової аудиторії, а й провести аналіз простору. Уявіть собі систему, яка складе карту "гарячих зон" магазину (ресторану, ТЦ), і покаже, куди зазвичай йдуть клієнти та на що вони дивляться. Це допомагає менеджеру визначити кращі місця для демонстрації продуктів.

карта гарячих точок магазину

Оцінка ефективності реклами в офлайні за допомогою системи розпізнавання облич

Інша сфера, де можна використовувати розпізнавання об'єктів, - це банери, рекламні вивіски та інші види фізичної реклами. За допомогою системи розпізнавання ми можемо відстежувати, як багато людей дивляться на рекламу, хто ці люди і як довго вони дивляться на неї.
Ми також можемо дізнатися, яку реакцію спровокувала реклама, була вона позитивною чи негативною. Посміхалися люди чи засмучувалися?

Не так давно використання нейронної мережі було просто науковою фантастикою, але тепер системи автоматизації маркетингу успішно працюють у багатьох провідних компаніях. Ці системи можуть обробляти великі обсяги інформації, які збирають аналітику краще і точніше, ніж людина. Системи автоматизації маркетингу з правильною та якісно зібраною інформацією є перевагою для власників бізнесу.

Зв'яжіться з нами, щоб дізнатися більше про використання цих систем для вашого бізнесу.

01.11.2018
Зображення, використані в статті, були взяті з відкритих джерел і використовуються як ілюстрації.