Система, яку можуть успішно використовувати як стартапи з одним-єдиним користувачем, так і великі міжнародні компанії з більш ніж 300 тисячами користувачів. Дізнайтеся, яким чином Odoo забезпечує унікальну гнучкість без втрати якості роботи, і в чому відмінність даного рішення від інших ERP-платформ.
Odoo - модульна ERP-система (англ. Enterprise Resource Planning - планування ресурсів підприємства), що відрізняється, перш за все, гнучкістю, сучасним інтерфейсом і простотою використання.
Популярність даного рішення зростає, а завдяки простим можливостям налаштувань система ідеально підходить, зокрема, для проектів електронної комерції. Спочатку вона була створена в Бельгії у 2005 році під назвою TinyERP. Пізніше відома як OpenERP і, нарешті, як Odoo, і програма, і компанія з тих пір завоювали безліч нагород і згадуються у численних оглядах і рекомендаціях.
Перше позитивне враження справляє чітка, сучасна структура програмного забезпечення, що допоможе вашим співробітникам швидко перемкнутися на даний софт. Проте, видатна сила Odoo полягає в його архітектурі, що розширюється: завдяки значному набору додаткових додатків на вибір, кожне з яких безперешкодно взаємодіє з іншими доповненнями, система буде цікавою для компанії майже будь-якого розміру та профілю.
Від невеликого стартапу, що хоче організувати свої фінанси й інтернет-магазин легко і через єдиний інтерфейс, до компанії світового рівня, яка управляє не тільки власним фінансовим обліком, персоналом та складськими запасами, але й дочірніми компаніями.
Крім того, у Odoo є ряд функцій, досить незвичайних для типових ERP-систем і для яких раніше доводилося залучати сторонніх розробників, наприклад, модуль веб-сайту або управління списками email-розсилки. З Odoo кожен знайде для себе індивідуальне рішення
Тому ми вже давно інтенсивно працюємо з даним ПЗ і підтримуємо наших партнерів у всьому світу в питаннях впровадження, розширення "коробкового" ERP-рішення Odoo, а також надаємо консультації.
Підтвердженням якості нашої роботи служить безперервне зростання бізнесу вже існуючих клієнтів і, перш за все, негайне підвищення ефективності у тих, кому ми допомагаємо перейти на Odoo. На нашу думку, Odoo - найвдаліший спосіб централізувати обов'язкові бюрократичні процеси, що дозволяє найбільш ефективно сконцентруватися на операційній діяльності і зростанні компанії. Адже недарма більше 4 мільйонів користувачів і близько 2500 партнерів у світі довіряють цьому програмному рішенню.
...і багато іншого!
Системи ERP призначені для підтримки компаній в управлінні бізнес-процесами і, таким чином, забезпечення найбільш ефективного ланцюга створення вартості. Крім Odoo, основними постачальниками програмного забезпечення для ERP є SAP, Oracle і Microsoft.
Бізнес-процеси настільки ж різноманітні, як і самі компанії, й охоплюють різні області, такі як управління матеріалами і персоналом, управління інформацією про продукти (PIM), управління запасами, управління проектами і даними тощо. Довжина цього списку завжди залежить від компанії і її діяльності.
У результаті ERP-системи різних компаній повинні включати безліч індивідуальних розширень - на додаток до основних функцій - що дає можливість охопити всю комерційну діяльність. Отже, компанії зазвичай витрачають багато грошей на розробку й інтеграцію окремих модулів. Основним фактором витрат тут часто є налаштування великої кількості програм таким чином, щоб вони могли надійно "спілкуватися" одна з одною, і щоб при взаємодії різних модулів не губилися дані.
Тому хороша ERP-система відрізняється, з одного боку, здатністю завжди чітко управляти виробничими факторами для забезпечення безперервної оптимізації процесів, а з іншого - гнучкістю, що дозволяє охоплювати завдання кожного бізнесу, яким би унікальним він не був.
Розвиток Odoo підтримує величезне співтовариство, що на даний момент випустило більше 16 000 модулів - як безкоштовних, так і платних. Комплексні основні модулі Odoo включають:
Міцні стосунки з клієнтами — ключ до сталого успіху. Покладаючись на Odoo в організації цього завдання, будьте впевнені, що жоден важливий діловий партнер/клієнт не залишиться без уваги.
Ваша цифрова точка продажів: у повсякденній діяльності, обслуговуючи клієнтів навіть за відсутності підключення до Інтернету, ця популярна функція Odoo гарантує успіх. Керуйте столиками у ресторані або ж легко і швидко отримуйте доступ до своїх продуктів за допомогою комп'ютера або планшета.
Апселінг, спілкування з клієнтами і цифрові підписи: оскільки продажі - це двигун вашого бізнесу, тут все продумано! Все чітко і сучасно, так що роздрібна торгівля принесе задоволення обом сторонам.
Організація, планування, аналіз. Якщо ви хочете відслідковувати бюджети та інші ресурси в проектах, вам сподобається цей модуль.
Робиться швидко і легко, що дозволяє співробітникам і менеджерам зосередитися на реальній роботі.
Коли клієнтам потрібна допомога, вони покладають надії на вашу компанію. Ретельна обробка цих запитів зміцнює довіру і запобігає невдоволення клієнтів. Щоб вам не доводилося витрачати на це занадто багато часу, можна реалізувати підтримку через форуми Odoo, живі чати (наприклад, із розробленим нами чатботом) та інші рішення для підвищення ефективності вашого сервісу в довгостроковій перспективі.
Покращуйте продуктивність і час виконання замовлення. Організуйте свій склад краще за допомогою інтелектуальної системи управління запасами від Odoo, будь то 50 чи 30 000 товарів.
Підвищіть ефективність управління закупівлями та запасами за допомогою правил закупівель, що залежать від рівня запасів, правил логістики, прогнозованих виробничих замовлень і багато чого іншого. Оберіть різні правила поповнення запасів для кожного продукту в залежності від вашої стратегії виробництва і доставки.
Ви можете створити сайт (код писати не потрібно) і зручно додавати функції у міру розвитку: вакансії, e-Commerce, портал для клієнтів, заходи, блог компанії, заклики до дії, розсилка новин тощо.
З легкістю створюйте сторінки продуктів, щоб представити ваш бізнес унікальним чином.
Інтегрована платформа для електронної комерції дозволяє легко керувати запасами і продажами за допомогою автоматичної корекції запасів і звітів.
Керуйте контрактами, генеруйте повторювані рахунки, рахунки-фактури, отримуйте оплату швидше. Виставлення рахунків часто неприємне завдання, особливо коли виникають помилки. Використовуйте Odoo та користуйтеся перевагами надійної автоматизації. З інтеграцією бухгалтерського обліку ви створите цілісну концепцію вашого бізнесу!
Цей модуль забезпечить спілкування з вашими клієнтами за допомогою естетичних, просто створених електронних листів, а також побудова воронок: використовуйте списки email-адрес для створення складних процесів продажів і економії часу.
...і багато іншого!
Є два способи використання Odoo. Якщо community-версію можна скачати безкоштовно, то різні функції enterprise-версії коштують від 18.00 € ($ 20) на місяць на користувача при передоплаті за рік. Додатково до цього стягується фіксована плата за використання тих чи інших додатків, незалежно від кількості користувачів. Однак ви платите тільки за ті додатки, що фактично використовуються компанією - тобто, за всі модулі платити не потрібно.
Ви все ще не впевнені, чи підходить Odoo для ваших завдань, і які ще бувають ERP-системи? У нас великий досвід у цій області, і ми гарантуємо вам професійне консультування і підтримку, націлені на результат. Адже наш головний пріоритет - інтереси й економічні вигоди клієнта. Звертайтеся до нас - це ні до чого вас не зобов'язує - і давайте будемо розвивати рішення цього завдання разом!